Mooie beeldenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef Qebbel het volgende:
Ik zit nu ff naar deze webcam te kijken, van het Duitse Waddeneiland Norderney waar die bui nu hangt (tja...ik heb vakantie...). Maar dat beeld ververst zich elke 2 seconden, soms met bliksem, dan zie je ineens waar je eigenlijk naar aant kijken bent, want dan is het eiland ineens overdag..
![]()
Komt nog aardig wat aan:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef garnage-patrick het volgende:
hoezo? ziet op rader tamelijk saai uit..
Ja die regen hier in de omgeving leiden-schiphol helemaal leeg ofzo..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Komt nog aardig wat aan:
www.meteox.nl/
We wachten het af!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Komt nog aardig wat aan:
www.meteox.nl/
Ik wacht nog wel eventjes dan met slapen gaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:45 schreef botterfly het volgende:
Het regent nu in Eindhoven.
En al nat? Of blijft het hangen bij het kanaal?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel eventjes dan met slapen gaan
Had je in haarlem moeten wezen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja die regen hier in de omgeving leiden-schiphol helemaal leeg ofzo..
Geen gedonder trouwens.
Ja echt he... eerst lekker zonnig... dan licht bewolkt... en komt er zo'n fucking rokwolk aan enzo die alles verpest//quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Bloody_Hell het volgende:
uit het niets hele harde regen, flink wat wind en onder het typen hoor ik ver weg een donder
![]()
Daar ben ik dus altijd zo bang voor, zo'n harde knalquote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=ofuasTXzYnE is door iemand gemaakt in grun
Waar woon je??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Bloody_Hell het volgende:
uit het niets hele harde regen, flink wat wind en onder het typen hoor ik ver weg een donder
![]()
Ja duh ik zit er tussen zeg maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:59 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Had je in haarlem moeten wezen...
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |