Die buienlijn wilde ik net ff bekijken. Ben ik na 3km fietsen op me bestemming, kijk ik achterom; onweersbui boven mijn huisquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef highway101 het volgende:
Die handel trekt nu over Zwolle volgens de buienradar. Hier in Noord is het echter half bewolkt. Richting zuiden wel donkere wolken.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:06 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die buienlijn wilde ik net ff bekijken. Ben ik na 3km fietsen op me bestemming, kijk ik achterom; onweersbui boven mijn huis.
Ach, iig weer een onweersdag erbij. Juli heeft er hier nu 9. Die gaat juni nog wel voorbij. Die had er 10. Totaal nu 26 onweersdagenquote:
Ik moet zo even kijken hoeveel ik deze maand hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ach, iig weer een onweersdag erbij. Juli heeft er hier nu 9. Die gaat juni nog wel voorbij. Die had er 10. Totaal nu 26 onweersdagen.
Zou mooi zijn al s er een MCS zou over komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef IkWilbert het volgende:
Kaarten voor vrijdag zien er goed uit![]()
Beetje onweer erbij en ik ben blij![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, het is nog even afwachten... kan natuurlijk ook nog weer te ver naar oosten verplaatsen of over de noordzee trekken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:16 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn al s er een MCS zou over komen.
en dat is waar???quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:04 schreef Eveli het volgende:
Toenet tijdens het eten:
*flits*
ik tegen vader: "was dat een flits?"
vader: "weet niet, niets gezien"
....
*rommelderommelderommel*
En dat was het dan.Daarna nog beetje hagel gehad en nu straalt de zon weer. Maar volgens Buienradar krijgen we straks om 16:00 uur wel de volle laag en vlak na die bui nog een andere bui.
echte bikkels blijven gewoon in het waterquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:06 schreef pfaf het volgende:
Ik moest het zwembad uit omdat het begon te onweren!
BEetje onweer, beetje regen, beetje wind etcquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij wordt het vrijdag k*t weer?!ik hoop wel in de vorm van buien en niet de hele dag regen.
Heeft te maken met de verschillende stromingen in de bovenluchtquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef X-fi het volgende:
LOL
Op buienradar zie ik een wolkpluim (het westen van Zeeland) naar het Zuiden gaan en de rest van de wolken richting het Noorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |