via je gsm kun je ook zeer simpel de buien bekijken op de mobiele site van buienradar.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:06 schreef LoggedIn het volgende:
hoe kan je onderweg up-to-date blijven van wat er om je heen gebeurd? ik kan natuurlijk niet mn internet verbinding meenemen
maar dan moet je dingen via GPRS gaan doen, dat is duur.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
via je gsm kun je ook zeer simpel de buien bekijken op de mobiele site van buienradar.nl
http://buienradar.mobi/
Je zou nog een videocamera mee kunnen nemen. En een statief kan ook zeer handig zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef IedeK. het volgende:
Iets om te schuilen is inderdaad handig.
Goed fototoestel is handig+ opgeladen accu/batterijen!
Ik wil deze gaan halen:
[afbeelding]
Laptop met buienradar+andere weersite's.![]()
met een beetje fototoestel kan je ook wel filmpjes maken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:28 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Je zou nog een videocamera mee kunnen nemen. En een statief kan ook zeer handig zijn.
Ja hoor, maar zorg dan wel voor goed geluidquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met een beetje fototoestel kan je ook wel filmpjes maken?de mijne doet 640x480@30fps, das goed genoeg voor dit soort dingen?
Laptop mee? Draadloos internet enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:06 schreef LoggedIn het volgende:
hoe kan je onderweg up-to-date blijven van wat er om je heen gebeurd? ik kan natuurlijk niet mn internet verbinding meenemen
ik ook, maar die krijgen we niet zo gauw hier in NLquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:43 schreef Eveli het volgende:
[..]
Laptop mee? Draadloos internet enzo.
Maar stormchasen wil ik ook nog eens doen. Al sinds de basisschool.Toen zei ik al eens tegen mn vader dat ik later stormchaser wilde worden.
En dan het liefst tornado's, die wil ik echt nog eens zien.
hmm, geluid is wel minder idd..quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zorg dan wel voor goed geluiddat wil bij sommige camera's nogal erg brak zijn
dit is 1 van de redenen dat ik nog een videocamera heb aangeschaft
Probeer jij maar met een DSLR een fimpje te maken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met een beetje fototoestel kan je ook wel filmpjes maken?de mijne doet 640x480@30fps, das goed genoeg voor dit soort dingen?
met een DSLR kan dat niet iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Probeer jij maar met een DSLR een fimpje te maken.... Je zou een timelapse kunnen maken, maar dan heb je zeker een statief nodig.
Probeer jij maar eens foto's en video tegelijk te maken met je cameraquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Probeer jij maar met een DSLR een fimpje te maken.... Je zou een timelapse kunnen maken, maar dan heb je zeker een statief nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |