Och gut, dat mag ineens niet meer? Weet je de opzet van het programma nog? Zij zijn miljonairs, zij zijn bedienden, dan mag je iemand op zijn plaats zetten.. Alleen is het nu niet terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant is diep droevig dat een 19 jarige snol een vrouw van middelbare leeftijd afbekt of op haar plaats zet.![]()
Idd, Palma's acties tegen Lieke zijn ineens vergeven en vergetenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Palma wordt als voorbeeld aangehaald als iemand die iedereen aardig vindt...
Nee hoor dat ziet ze juist scherp.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Nadia denkt dat het publiek toch voor de echte eerlijke mensen gaan.
Die zes zijn echt nog dommer dan het achtereind van een kakkerlak
Ze is nog lang geen 65quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
Een 19 jarige meid leest even een 65plusser de les..... hoe bedenkt ze het...
Vandaar dat ik het ook maar uit zet na 2 minutenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
En ik zit te koken van woede hoe die snol het in haar botte hersens haat om Elly de les te lezen.
Gelukkig liet Elly zich niet ondersneeuwen.
Ja snap dat nou, het gaat om groupies, en Palma is geen groupie van Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, Palma's acties tegen Lieke zijn ineens vergeven en vergeten
Ik ben stoer en kijk al 4 dagen niet....anders was ik NU in de auto gestaptquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
En ik zit te koken van woede hoe die snol het in haar botte hersens haat om Elly de les te lezen.
Gelukkig liet Elly zich niet ondersneeuwen.
Hemelse goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Och gut, dat mag ineens niet meer? Weet je de opzet van het programma nog? Zij zijn miljonairs, zij zijn bedienden, dan mag je iemand op zijn plaats zetten.. Alleen is het nu niet terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |