Kijk, hier wordt ik nu zo moe van, kleine dingetjes. Continu het bagatelliseren van Huubjes gedrag en het uitvergroten van dat van anderen. Echt hopeloos die mensen hier.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahaha, dit is wel heel simpel.. Omdat Huub kleine dingetjes (Op het eraf trekken van de slip van Nadia na) doet is hij ineens vrouw onvriendelijk...
Jaap betast vrouwen terwijl ze nee zeggen, meerdere malen, niet vanuit agressie zoals Huub, dat is al erg genoeg...

Huub gaat idd soms niet goed met Lieke om, dat ben ik helemaal eens... maar dat staat in GEEN ENKELE VERHOUDING met het ongevraagd betasten van ieder meisje in de kooi door Jaap. En dat weet je zelf ook donders goed. De andere voorbeelden die je aanhaalt (schelden en met etenswaren gooien) doet hij ook tegen mannen, dus heeft met vrouwonvriendelijkheid niets te maken. Wel met het spel.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet heel simpel aan geschiedvervalsing.
1. Jaap heeft Lieke te bruut aan haar kleding getrokken maar niet de kleding van het lijf gescheurd.
2. Jaap ging over de schreef bij die groupies....maar waar nog meer?
Huub:
1. Hij rukt met geweld de slip van Nadia af
2. Hij betiteld vrouwen als stinkhoer, kankerhoer en nog veel meer fraais
3. Hij duwt Lieke afgelopen week met geweld in bed
4. Hij gooit met etenswaren naar Palma, zeer agressief
5. Hij neukt een groupie terwijl hij een relatie heeft met Lieke
6. Hij knecht vrouwen emotioneel en zet ze onder druk met zijn gladde praatjes
En zo kan ik het lijstje nog wel langer maken, maar al die Huub fans schuiven het gewoon onder tafel.

Ja, en Huub beft rondom dronken vrouwen terwijl ze twee keer nee zei en één keer Sylvia riep.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahaha, dit is wel heel simpel.. Omdat Huub kleine dingetjes (Op het eraf trekken van de slip van Nadia na) doet is hij ineens vrouw onvriendelijk...
Jaap betast vrouwen terwijl ze nee zeggen, meerdere malen, niet vanuit agressie zoals Huub, dat is al erg genoeg...

Get a life.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, hier wordt ik nu zo moe van, kleine dingetjes. Continu het bagatelliseren van Huubjes gedrag en het uitvergroten van dat van anderen. Echt hopeloos die mensen hier.

Meestal de dinsdag erop dus volgende week dinsdagquote:

quote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet heel simpel aan geschiedvervalsing.
1. Jaap heeft Lieke te bruut aan haar kleding getrokken maar niet de kleding van het lijf gescheurd.
2. Jaap ging over de schreef bij die groupies....maar waar nog meer?
Huub:
1. Hij rukt met geweld de slip van Nadia af
2. Hij betiteld vrouwen als stinkhoer, kankerhoer en nog veel meer fraais Heeft Jaap ook gedaan.
3. Hij duwt Lieke afgelopen week met geweld in bed
4. Hij gooit met etenswaren naar Palma, zeer agressief Heeft Jaap ook gedaan.
5. Hij neukt een groupie terwijl hij een relatie heeft met Lieke Zou Jaap meteen doen als hij de kans kreeg.
6. Hij knecht vrouwen emotioneel en zet ze onder druk met zijn gladde praatjes Doet Jaap ook, met zn emoJaapgeneuzel.
En zo kan ik het lijstje nog wel langer maken, maar al die Huub fans schuiven het gewoon onder tafel.

Heb je het nu over Amanda? WHahahhahahahahhaha, daar ging ze echt zelf in meequote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Huub beft rondom dronken vrouwen terwijl ze twee keer nee zei en één keer Sylvia riep.

Die slip van Nadia was ook NIETS. Het was Nadia die die actie begon met het ongevraagd een tong in Huubs mond duwen en tegen iedereen verkondgen dat ze met Huub ging neuken om zo een relatie kapot te maken... en huub een klap in zijn bek geven. Als ze dan een antwoord niet kan verdragen op de door haarzelf begonnen actie (wat ze wel kon trouwens, want ze maakte zich niet eens zo druk) moet ze er niet aan beginnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, hier wordt ik nu zo moe van, kleine dingetjes. Continu het bagatelliseren van Huubjes gedrag en het uitvergroten van dat van anderen. Echt hopeloos die mensen hier.

Kijk, jij snapt em...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub gaat idd soms niet goed met Lieke om, dat ben ik helemaal eens... maar dat staat in GEEN ENKELE VERHOUDING met het ongevraagd betasten van ieder meisje in de kooi door Jaap. En dat weet je zelf ook donders goed. De andere voorbeelden die je aanhaalt (schelden en met etenswaren gooien) doet hij ook tegen mannen, dus heeft met vrouwonvriendelijkheid niets te maken. Wel met het spel.
Maar ik ga verder niet meer met jouw discussieren. Als jij niet ziet dat Jaap gedrag naar vrouwen toe véle malen erger is dat wat Huub doet, dan is verder discussieren zinloos. Laten we het dan hier maar weer bij laten.

Sirjok is zeker geen Huubfanaat.......quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Inderdaad, ik zie het niet. Huub is echt een waardeloze vent naar mijn mening. Zowel binnen als buiten DGK. Van buiten heb ik het van mensen die met hem gewerkt hebben, van binnen constateer ik het zelf.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub gaat idd soms niet goed met Lieke om, dat ben ik helemaal eens... maar dat staat in GEEN ENKELE VERHOUDING met het ongevraagd betasten van ieder meisje in de kooi door Jaap. En dat weet je zelf ook donders goed. De andere voorbeelden die je aanhaalt (schelden en met etenswaren gooien) doet hij ook tegen mannen, dus heeft met vrouwonvriendelijkheid niets te maken. Wel met het spel.
Maar ik ga verder niet meer met jouw discussieren. Als jij niet ziet dat Jaap gedrag naar vrouwen toe véle malen erger is dat wat Huub doet, dan is verder discussieren zinloos. Laten we het dan hier maar weer bij laten.

Allemachtig. Je bent weer helemaal de weg kwijt. Amanda lag daar enorm geil te wezen en vond het heerlijk wat Huub deed. Ze wilde alleen niet neuken en dat is dus ook niet gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Huub beft rondom dronken vrouwen terwijl ze twee keer nee zei en één keer Sylvia riep.

En jij bent engquote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef eeff het volgende:
Oh ik lig hier in een deuk van al die mensen die zich zo druk maken om Huub en Lieke...
You get what you deserve!!!!!!

Kenneth neem je medicijnen inquote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het niet. Huub is echt een waardeloze vent naar mijn mening. Zowel binnen als buiten DGK. Van buiten heb ik het van mensen die met hem gewerkt hebben, van binnen constateer ik het zelf.
Huub is veel doortrapter en driekwart van streamend Nederland stinkt er met open ogen in. So be it..........

Kan deze discussie verder in HUUB. Dit is COS en dit gaat over een mening en niet over de streams.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het niet. Huub is echt een waardeloze vent naar mijn mening. Zowel binnen als buiten DGK. Van buiten heb ik het van mensen die met hem gewerkt hebben, van binnen constateer ik het zelf.
Huub is veel doortrapter en driekwart van streamend Nederland stinkt er met open ogen in. So be it..........

Waarom ga je niet terug naar de 10 topics, lekker mailer en.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Post nou eens 1 keer over de streams........quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Daarom zie je echt heel veel dingen veel negatiever dan ze zijn. Ik vind hem op somnmige vlakken ook een klootzak, maar de dingen die jij nu noemt kloppen gewoon niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het niet. Huub is echt een waardeloze vent naar mijn mening.

Jij meet ook echt met twee maten. Als het Lieke was overkomen dan was Nederland te klein geweest, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die slip van Nadia was ook NIETS. Het was Nadia die die actie begon met het ongevraagd een tong in Huubs mond duwen en tegen iedereen verkondgen dat ze met Huub ging neuken om zo een relatie kapot te maken... en huub een klap in zijn bek geven. Als ze dan een antwoord niet kan verdragen op de door haarzelf begonnen actie (wat ze wel kon trouwens, want ze maakte zich niet eens zo druk) moet ze er niet aan beginnen.

Waar lullen we over, het overkwam Lieke.... meerdere malen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij meet ook echt met twee maten. Als het Lieke was overkomen dan was Nederland te klein geweest, dat weet ik wel zeker.

Gast, dat heeft niets met 'bagatelliseren' te maken... Vrouwen ongewenst betasten terwijl ze duidelijk NEE zeggen heeft gewoon een veel grotere 'psychische impact' en vind ik persoon (en blijkbaar meerderen hier) VEEL zwaarder wegen dat gooien met dingen, duwen of scheldenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Wat is die gast dom zeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Brian vraagt of HOS iets te maken heeft met een bebloede handdoek, de vuns.

Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nadir gaat nu naar de WC om te kotsen?

Huh, mensen doen hier niets anders dan eenzijdig bewoners afkraken. Mag er tenminste eentje zijn die de andere kant probeert te belichten? Of is het hier alleen een Huubshow en een Huubforum? Verander dan de naam in Huubs Gouden Kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Post nou eens 1 keer over de streams........

Waarom neem je die gast serieus?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar lullen we over, het overkwam Lieke.... meerdere malen.

Ja, daar maak ik me ook schuldig aanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Post nou eens 1 keer over de streams........

Daar heb je gelijk, maar dat heb ik al eerder gezegd.. Dat was idd niet netjes, maar het was alsnog minder vrouwonvriendelijk...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij meet ook echt met twee maten. Als het Lieke was overkomen dan was Nederland te klein geweest, dat weet ik wel zeker.

Jouw opmerkingen zijn verdraaid en niet serieus te nemen, maar dat geef je zelf ookal aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, mensen doen hier niets anders dan eenzijdig bewoners afkraken. Mag er tenminste eentje zijn die de andere kant probeert te belichten? Of is het hier alleen een Huubshow en een Huubforum? Verander dan de naam in Huubs Gouden Kooi.

Ja, en het forum was te klein........quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar lullen we over, het overkwam Lieke.... meerdere malen.

Absoluut. Ik mag haar voor geen meter, maar boulimia is een ernstige eetstoornis , dat gun je niemand.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef Meganog het volgende:
Nadia liegt over hoeveel ze gegeten heeft.
Ook een kenmerk van het ziektebeeld.

Jij bent de hele dag al bezig met Huub af te zeiken, wij hebben over de streams. Wij zeggen de dingen die de bewoners zelf zeggen. Ik heb jou nog niets horen zeggen wat Huub zegt of doet, je zit verdomme alleen maar commentaar te leveren over een persoon. Als je een bijdrage wil leveren zeg dan eindelijk eens iets van wat je op de streams ziet.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, mensen doen hier niets anders dan eenzijdig bewoners afkraken. Mag er tenminste eentje zijn die de andere kant probeert te belichten? Of is het hier alleen een Huubshow en een Huubforum? Verander dan de naam in Huubs Gouden Kooi.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |