Het stoort mij mateloos dat je dat over hem zegt en anderen daarbuiten laat. Huub is in wezen veel meer vrouwonvriendelijk dan Jaap ooit zal worden. Je begrijpt volgens mij echt geen moer van hoe die knul denkt en wat hij voelt. Ik pleit daarmee Jaap niet vrij, maar echt...nou ja, laat ook maar....ik kan net zogoed tegen een muur gaan staan kletsen denk ik vaak.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Jaap op de eerste avond als intelligente zelfverzekerde jongen, en Jaap op de 2e avond als een echte vrouwonvriendelijke schoft zijn verschillende mensen.
Hij heeft zichzelf overschat.
Echt waar he? Wat maken ze die onxichtbare draden toch sterk tegenwoordig.......quote:Op maandag 16 juli 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
Elly vond het heel erg van gisteren. 'Mensen gaan rare dingen doen als ze lang hier zitten'
Dit was echt niet leuk hoor.
Lieke vertrouwt Jaap niet meer.
Nee, me dunkt. Als ook iemand je vertrouwen gaat schaden dan is Jaap het wel. De marionet van achter, die allemaal niet sporen.
Kom op, Jaap is echt totaal van het pad als het om vrouwen gaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het stoort mij mateloos dat je dat over hem zegt en anderen daarbuiten laat. Huub is in wezen veel meer vrouwonvriendelijk dan Jaap ooit zal worden. Je begrijpt volgens mij echt geen moer van hoe die knul denkt en wat hij voelt. Ik pleit daarmee Jaap niet vrij, maar echt...nou ja, laat ook maar....ik kan net zogoed tegen een muur gaan staan kletsen denk ik vaak.
misschien helpt een andere nick?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het stoort mij mateloos dat je dat over hem zegt en anderen daarbuiten laat. Huub is in wezen veel meer vrouwonvriendelijk dan Jaap ooit zal worden. Je begrijpt volgens mij echt geen moer van hoe die knul denkt en wat hij voelt. Ik pleit daarmee Jaap niet vrij, maar echt...nou ja, laat ook maar....ik kan net zogoed tegen een muur gaan staan kletsen denk ik vaak.
Goh, dat gevoel heb ik nou ook steeds.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook hulp nodig met haar schoonheidsprobleem.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Dat Nada een eetprobleem heeft is nu echt duidelijk. Ze probeert Natasja over te halen apart te eten, maar dat is de bedoeling niet. Iedereen schept heerlijk op, maar Nada neemt een karig bordje soep.
Huh?? Zit Huub ook ongevraagd aan de borsten van ieder meisje dat in de kooi uitgenodigd wordt? Jaap namelijk wel. Jaap heeft ook Lieke al de kleren van het lijf gescheurd. Het is behoorlijk vreemd dat Jaap nog niet eerder door de redactie op de vingers is getikt vanwege alle vrouwen die hij al ongevraagd heeft betast.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
gister moest ze ook haast niks.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Dat Nada een eetprobleem heeft is nu echt duidelijk. Ze probeert Natasja over te halen apart te eten, maar dat is de bedoeling niet. Iedereen schept heerlijk op, maar Nada neemt een karig bordje soep.
t zullen wel orders van achter zijn gweestquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Zit Huub ook ongevraagd aan de borsten van ieder meisje dat in de kooi uitgenodigd wordt? Jaap namelijk wel. Jaap heeft ook Lieke al de kleren van het lijf gescheurd. Het is behoorlijk vreemd dat Jaap nog niet eerder door de redactie op de vingers is getikt vanwege alle vrouwen die hij al ongevraagd heeft betast.
Dat hangt dus samen. Ze heeft boulimia, dat gaat hand in hand met een negatief zelfbeeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook hulp nodig met haar schoonheidsprobleem.
Niet alleen als het om vrouwen gaat. Gisteren was hij degene die Huub vasthield terwijl ze Lieke grepen. En die idioot ziet niet eens in wat hij verkeerd heeft gedaan. Hij was de ergste van de drie mannen gisterenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op, Jaap is echt totaal van het pad als het om vrouwen gaat.
nee hoor je ziet het goed, oh, natasja gaf ook 1 x antwoordquote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
Huub heeft het hoogste woord, maar alleen Jaap en Lieke reageren op hem zeker, of zie ik dat verkeerd?
Je doet heel simpel aan geschiedvervalsing.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Zit Huub ook ongevraagd aan de borsten van ieder meisje dat in de kooi uitgenodigd wordt? Jaap namelijk wel. Jaap heeft ook Lieke al de kleren van het lijf gescheurd. Het is behoorlijk vreemd dat Jaap nog niet eerder door de redactie op de vingers is getikt vanwege alle vrouwen die hij al ongevraagd heeft betast.
Ze eet bijna alleen maar boillion en zit heel angstig om zich heen te kijken of er iemand op haar let, heel opvallend.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef Starlie het volgende:
Nadia zit alvast met één hand tegen haar huig te tikken zodat het eten er straks sneller uitgekotst kan worden ofzo??!!
Of aan het oefenen voor een deep throat sessie vannacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef Starlie het volgende:
Nadia zit alvast met één hand tegen haar huig te tikken zodat het eten er straks sneller uitgekotst kan worden ofzo??!!
Brian is ook enorm vrouwonvriendelijk, maar kennelijk stoort het je niet dat die vergelijking niet wordt getrokken... het hoeft ook niet altijd om vergelijkingen te gaan (die fout werd vanmiddag ook keer op keer gemaakt) je kunt gewoon stellen dat Jaap vrouwonvriendelijk is en ook zeggen waarom.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zonde het lijkt nu een beetje op een haags matje...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Lieke is echt veel extensions kwijt.
Weer geschiedvervalsing. Hij is de eerste en enige die zegt dat hij er van baalt en dat dit niet de bedoeling was. Waarom doe je dat toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet alleen als het om vrouwen gaat. Gisteren was hij degene die Huub vasthield terwijl ze Lieke grepen. En die idioot ziet niet eens in wat hij verkeerd heeft gedaan. Hij was de ergste van de drie mannen gisteren
Brian spoort ook niet met vrouwen, maar ik vind Huub nog drie tandjes ergerquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is ook enorm vrouwonvriendelijk, maar kennelijk stoort het je niet dat die vergelijking niet wordt getrokken... het hoeft ook niet altijd om vergelijkingen te gaan (die fout werd vanmiddag ook keer op keer gemaakt) je kunt gewoon stellen dat Jaap vrouwonvriendelijk is en ook zeggen waarom.
Als het over Jaap gaat dan gaat het niet over Huub.
Dit ging over Jaap, waarom moet de vergelijking met Huub dan getrokken worden?
3. Jaap ging de 2e dag over de schreef met Silviaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet heel simpel aan geschiedvervalsing.
1. Jaap heeft Lieke te bruut aan haar kleding getrokken maar niet de kleding van het lijf gescheurd.
2. Jaap ging over de schreef bij die groupies....maar waar nog meer?
Huub:
1. Hij rukt met geweld de slip van Nadia af
2. Hij betiteld vrouwen als stinkhoer, kankerhoer en nog veel meer fraais
3. Hij duwt Lieke afgelopen week met geweld in bed
4. Hij gooit met etenswaren naar Palma, zeer agressief
5. Hij neukt een groupie terwijl hij een relatie heeft met Lieke
6. Hij knecht vrouwen emotioneel en zet ze onder druk met zijn gladde praatjes
En zo kan ik het lijstje nog wel langer maken, maar al die Huub fans schuiven het gewoon onder tafel.
Nadat hij er een ton voor moest betalenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weer geschiedvervalsing. Hij is de eerste en enige die zegt dat hij er van baalt en dat dit niet de bedoeling was. Waarom doe je dat toch?
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
Zit Amanda Lieke weer af te zeiken?
Yep, weer over de bloemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
Eensquote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Jaap heeft Lieke te bruut aan haar kleding getrokken maar niet de kleding van het lijf gescheurd.
Huub:
1. Hij rukt met geweld de slip van Nadia af
2. Hij betiteld vrouwen als stinkhoer, kankerhoer en nog veel meer fraais
3. Hij duwt Lieke afgelopen week met geweld in bed
4. Hij gooit met etenswaren naar Palma, zeer agressief
5. Hij neukt een groupie terwijl hij een relatie heeft met Lieke
6. Hij knecht vrouwen emotioneel en zet ze onder druk met zijn gladde praatjes
En zo kan ik het lijstje nog wel langer maken, maar al die Huub fans schuiven het gewoon onder tafel.
Ik lig in een deuk om Elly.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Oh bah. Constant dat Huub vs wie dan ook.
Luister naar Elly. Zij heeft het over het hos virus.
Ja. afgelopen nacht al, meerdere keren.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadat hij er een ton voor moest betalenHeb je hem daarvoor horen zeggen dat hij het niet vond kunnen?
Hahaha, dit is wel heel simpel.. Omdat Huub kleine dingetjes (Op het eraf trekken van de slip van Nadia na) doet is hij ineens vrouw onvriendelijk...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub:
1. Hij rukt met geweld de slip van Nadia af (KLOPT! ERNSTIG)
2. Hij betiteld vrouwen als stinkhoer, kankerhoer en nog veel meer fraais Dat is gewoon schelden, ze roepen ook wel dingen naar Huub
3. Hij duwt Lieke afgelopen week met geweld in bedZijn eigen vriendin, ze pikt het ook nog
4. Hij gooit met etenswaren naar Palma, zeer agressief Poepoe, daarom ben je direct vrouwonvriendelijk? Is dat niet gewoon onvriendelijk in het algemeen?
5. Hij neukt een groupie terwijl hij een relatie heeft met Lieke Vreemdgaan is direct vrouwonvriendelijk, wat een enorme schande
6. Hij knecht vrouwen emotioneel en zet ze onder druk met zijn gladde praatjesDaar lopen ze toch echt zelf met open ogen in
6. Jaap gooide met kots naar Palmaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
[..]
3. Jaap ging de 2e dag over de schreef met Silvia
4. Jaap ging de 2e dag over de schreef met Amanda
5. Jaap ging de 2e dag over de schreef met Natasia.
Ik weet niet wat ze zegt en ik hoor niet wat ze zegt, maar ik kan me de toon duivels goed voorstellenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
NU je kan weer bellen, smsenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef agter het volgende:
wanneer is er weer een popipoll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |