Alle vrouwen dusquote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn excuses aan de vrouwen in dit topic die WEL kunnen autorijden. Ik doel meer op oude vrouwtjes die met 70 door bochten gaan of op de linkerbaan blijven rijden met 100 terwijl je 120 mag.
of vrouwen die tijdens het rijden ALLEEN maar aandacht besteden aan hun kinderen, of vrouwen die op een driebaans/tweebaansweg stug links of in het midden blijven rijden..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doel meer op oude vrouwtjes die met 70 door bochten gaan of op de linkerbaan blijven rijden met 100 terwijl je 120 mag.
Ja, als het weer mag van de dokter. Voorlopig niet dusquote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
Jij moet gewoon een opfris cursus hebben.
Dan vind je wel verstandig. Echt *duim omhoog*.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, als het weer mag van de dokter. Voorlopig niet dus.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef LadyYce het volgende:
[..]
of vrouwen die tijdens het rijden ALLEEN maar aandacht besteden aan hun kinderen, of vrouwen die op een driebaans/tweebaansweg stug links of in het midden blijven rijden..
![]()
Dat zeg ik, alle vrouwenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had er net 1 die de binnenspiegel gebruikt als makeup spiegel. Dat is ook niet echt wat je leert met lessen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan vind je wel verstandig. Echt *duim omhoog*.
Ah, daarom heb ik straks geen auto meerquote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
En mannen compenseren hun pikgrootte met de auto.
Dat maakt je pik dus meteen weer 20 cm langer.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik straks geen auto meer
Hummersquote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Huig kietelen is hipquote:Op maandag 16 juli 2007 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maakt je pik dus meteen weer 20 cm langer.
Vreemd genoeg rijden er veel vrouwen inquote:
Overigens ken ik iemand met een gigantisch grote lul die enorme fan is van hummers en die het liefst zelf een hummer zou willen hebben. Hij is vast de uitzondering die de regel bevestigt. Tevens is hij een klootzak, trouwens.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |