Mensen die het woord jonko's bezigen komen zelfs zonder jonko's niet binnenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:34 schreef Hythloth het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met voorgedraaide jonko's? Ik vertrouw dat die ook mee naar binnen mogen?
Dat is inderdaad wel vrij ernstig jaquote:Op maandag 16 juli 2007 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mensen die het woord jonko's bezigen komen zelfs zonder jonko's niet binnen![]()
De organisatie lokt wel mooi zulke lui naar het festival met hun urban programmering.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mensen die het woord jonko's bezigen komen zelfs zonder jonko's niet binnen![]()
Welke urban-programmering? Die ene topnotch showcase en die halve verdwaalde rapper?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:09 schreef Hythloth het volgende:
[..]
De organisatie lokt wel mooi zulke lui naar het festival met hun urban programmering.![]()
Vooruit: ja.quote:Maar als ik nu het doodnormale woord joint gebruik, wordt de vraag dan wel beantwoord?
Volgende week woensdagquote:Op maandag 16 juli 2007 19:14 schreef staalltje het volgende:
Is al bekend wanneer de lowlandsbijlage bij de volkskrant wordt gedaan??
Eén of ander forum had het over Blaxtar, Typhoon, Salah Edin, Winne, en Kempi. Of zijn die immiddels van de onofficiële lineup verwijderd?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welke urban-programmering? Die ene topnotch showcase en die halve verdwaalde rapper?
Als je denkt dat ik gratis kaarten had en een meid vergezelde die helemaal weg is van die gozer... ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
die doorgestreepte sean paul in je sig, betekend die wat ik denk dat ie betekend![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vooruit: ja.
Kempi is urban. Blaxtar, Typhoon en in mindere mate Winne maken gewoon goede hiphop. Het dak gaat er altijd af bij hun optredens.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:33 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Eén of ander forum had het over Blaxtar, Typhoon, Salah Edin, Winne, en Kempi. Of zijn die immiddels van de onofficiële lineup verwijderd?
Blaxtar (en Dizzee rascal) doen een solo-uur, de andere vier hebben dat Top Notch blok.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:33 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Eén of ander forum had het over Blaxtar, Typhoon, Salah Edin, Winne, en Kempi. Of zijn die immiddels van de onofficiële lineup verwijderd?
tis de live versie dus dan staan ze meestal gelijk met de slotacts overal zoals bijvoorbeeld Royksopp, Vitalic, Dave Clarke rond die tijd stondenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Justice draait wel 's nachts, lijkt me..
Ik denk dat Basement Jaxx de Alpha gaat sluitenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis de live versie dus dan staan ze meestal gelijk met de slotacts overal zoals bijvoorbeeld Royksopp, Vitalic, Dave Clarke rond die tijd stondenen The Killers zullen de Alpha op vrijdag wel afsluiten
als ze met Basement Jaxx maar niet dezelfde blunder als met Moloko, toen brak de Bravo zowat uit zn voegenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat Basement Jaxx de Alpha gaat sluiten
Was dat niet alleen Murphy?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze met Basement Jaxx maar niet dezelfde blunder als met Moloko, toen brak de Bravo zowat uit zn voegen
nee, 2003quote:
zou goed kunnen dusquote:Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef rubbereend het volgende:
justice op vrijdagoweeeee als ze gelijk staan met de Killers dan ga ik verhaal halen bij Mojo op het kantoor
![]()
Hehe, Jawat, totaal niet mijn muziek. Heb ze laats gezien op Bevrijdingsfestivals. Geen idee dat die hiphoppers zo uit hun dak konden gaan zegquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop nog steeds op Daft Punk, Jawat! en Duvelduvel. Maar die zullen wel niet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |