Tjezus, wat treurigquote:Op maandag 16 juli 2007 15:02 schreef SophieBro het volgende:
ff wat privacy....
Neej het stond niet correct. "De grootte slaapkamer" is geen algemeen beschaafd Nederlands.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt zij 'van normale afmeting'; grootte is dus wel correct.
Zie de foto die ik plaats... helaas kan ik die andere niet meer zo vinden. Staan vast wel in m'n cachequote:Op maandag 16 juli 2007 15:21 schreef _Flash_ het volgende:
Hee waarom zijn de foto's van TS weggehaald? Ik ben wel benieuwd naar zijn studentenkamer.
jij ook met je 2 kamertjes:P wanneer ga jij er eigenlijk erin en foto's posten?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm.. dat van jou ziet er ook meer uit als een gewoon huis.. dus wie is hier de nepstudent?
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Kijk dit is pas een studentenkamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben blij dat ik er niet meer woon.
(Al heb ik er wel 3 jaar met heel veel lol gewoond).
2e hands meubels, bierflesjes, teveel colaflesjes, crappy computer en geen fatsoenlijk geluidsysteem..het komt wel aardig in de buurt ja..quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Kijk dit is pas een studentenkamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben blij dat ik er niet meer woon.
(Al heb ik er wel 3 jaar met heel veel lol gewoond).
Ghe, ik had dan wel de meest lompe stereo van het studentenhuisquote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
2e hands meubels, bierflesjes, teveel colaflesjes, crappy computer en geen fatsoenlijk geluidsysteem..het komt wel aardig in de buurt ja..
Cool manquote:Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Omdat het topic anders net zo goed dicht kan!
het is niet meer bij mn ouders en het is maar 23m2 bij mekaarquote:Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij ook met je 2 kamertjes:P wanneer ga jij er eigenlijk erin en foto's posten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |