Maak me gek !quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef SophieBro het volgende:
in totaal 40 vierkante meter
is gewoon normaal, zeg maarquote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef devvertje het volgende:
Perfect is anders
Heb alleen een foto van de achterkamer....quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef SophieBro het volgende:
laat jouw studentenkamer eens zien dan
[..]
Nog net ja, scheelt misschien 2 jaar en het was antiek EN mono geweestquote:
Aha, het telt dus alleen als jij het hebtquote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef SophieBro het volgende:
het ziet er meer uit als een gewoon huis... nepstudent
[..]
ehm.. dat van jou ziet er ook meer uit als een gewoon huis.. dus wie is hier de nepstudent?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef SophieBro het volgende:
het ziet er meer uit als een gewoon huis... nepstudent
[..]
Mooie eindpost.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:41 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt wel een tijdcapsule uit de jaren 70.
Volgens mij bedoelt zij 'van normale afmeting'; grootte is dus wel correct.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:45 schreef bleiblei het volgende:
sowieso, studenten die grootte slaapkamer typen![]()
omg, je gaat nu ook nog zeggen dat je 'studentenkamer' het hok is dat je vader niet meer nodig had thuis ?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef SophieBro het volgende:
Het wordt misschien wel over een paar jaar gesloopt, omdat het eigenlijk bij het apotheekgedeelte hoort. Wilde nog de titel veranderen, maar onder studentenkamer versta ik de kamer waarin je op dat moment studeert... dat is nu nog thuis, maar een betere kamer in Delft zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen wensen
dit stukje begrijp ik niet. Als ik in mijn huis studeer in de woonkamer van pak 'm beet 40m2 dan heb ik een studentenkamer?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef SophieBro het volgende:
maar onder studentenkamer versta ik de kamer waarin je op dat moment studeert... dat is nu nog thuis, maar een betere kamer in Delft zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen wensen
Snel open een topic erover.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
dit stukje begrijp ik niet. Als ik in mijn huis studeer in de woonkamer van pak 'm beet 40m2 dan heb ik een studentenkamer?
Tjezus, wat treurigquote:Op maandag 16 juli 2007 15:02 schreef SophieBro het volgende:
ff wat privacy....
Neej het stond niet correct. "De grootte slaapkamer" is geen algemeen beschaafd Nederlands.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt zij 'van normale afmeting'; grootte is dus wel correct.
Zie de foto die ik plaats... helaas kan ik die andere niet meer zo vinden. Staan vast wel in m'n cachequote:Op maandag 16 juli 2007 15:21 schreef _Flash_ het volgende:
Hee waarom zijn de foto's van TS weggehaald? Ik ben wel benieuwd naar zijn studentenkamer.
jij ook met je 2 kamertjes:P wanneer ga jij er eigenlijk erin en foto's posten?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm.. dat van jou ziet er ook meer uit als een gewoon huis.. dus wie is hier de nepstudent?
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Kijk dit is pas een studentenkamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben blij dat ik er niet meer woon.
(Al heb ik er wel 3 jaar met heel veel lol gewoond).
2e hands meubels, bierflesjes, teveel colaflesjes, crappy computer en geen fatsoenlijk geluidsysteem..het komt wel aardig in de buurt ja..quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Kijk dit is pas een studentenkamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben blij dat ik er niet meer woon.
(Al heb ik er wel 3 jaar met heel veel lol gewoond).
Ghe, ik had dan wel de meest lompe stereo van het studentenhuisquote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
2e hands meubels, bierflesjes, teveel colaflesjes, crappy computer en geen fatsoenlijk geluidsysteem..het komt wel aardig in de buurt ja..
Cool manquote:Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Omdat het topic anders net zo goed dicht kan!
het is niet meer bij mn ouders en het is maar 23m2 bij mekaarquote:Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij ook met je 2 kamertjes:P wanneer ga jij er eigenlijk erin en foto's posten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |