Goed ideequote:
Bavariaquote:
HJ is inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Bavaria
Naja nog 2 flesjes dan ben ik erdoorheen. Dan de Brandjes opmaken en dan kan ik eindelijk weer HJ halen
Waarom drink je Bavariaquote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Bavaria
Naja nog 2 flesjes dan ben ik erdoorheen. Dan de Brandjes opmaken en dan kan ik eindelijk weer HJ halen
Collegaquote:
Hehe, Collegaquote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega
Omdat mijn "baas", onze productiemanager, uit Aarle-Rixtel komt en dus een echte bavariaan is. En ik na een weddenschap van hem een kratje had gewonnen.
Hier ookquote:
Waar heb je die voor nodig dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand een flatpanel te leen voor een dag?
Spreek jij zo over je baas?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega
Omdat mijn "baas", onze productiemanager, uit Aarle-Rixtel komt en dus een echte baviaan is. En ik na een weddenschap van hem een kratje had gewonnen.
omdat ik hier een pc heb draaien met een webcam die om het half uur een foto maakt, maar ik wil wat instellingen wijzigen, en dat gaat niet zonder schermquote:Op maandag 16 juli 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier ook
[..]
Waar heb je die voor nodig dan?
Heb je iets tegen CRT?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand een flatpanel te leen voor een dag?
ja, want mijn kamer is uberklein, en m'n bureau staat al vrij vol...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je iets tegen CRT? [afbeelding]
CRTquote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je iets tegen CRT? [afbeelding]
IK IK IK IKquote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Het is hier doorgaans beter dan in de rest van het land.
Zijn er nog meer Limburgers hier?
Begin jij nou ook al quotes te verklootenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spreek jij zo over je baas?![]()
Als jij Certificaat met rust laat laat ik jouw baas met rustquote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
IK IK IK IK![]()
![]()
![]()
[..]
Begin jij nou ook al quotes te verklooten?
Mijn baas is een toffe gast ja. Altijd lachen met die kerel![]()
Wat? Zit jij achter Certificaat aan ja?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij Certificaat met rust laat laat ik jouw baas met rust [afbeelding]
Als het maar een gat heeft en papiérmarché rent er achter aanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat? Zit jij achter Certificaat aan ja? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |