Hij was aangedragen door Don Cruijff, dus HTC was moreel verplicht er een draai aan te geven.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net als Roger, zou Xabi Prieto ook te goed zijn voor Ajax?
Was het allemaal maar zo simpelquote:Op maandag 16 juli 2007 16:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar wel beter dan De Mul? Raar dat Sevilla niet voor hem is gegaan.
Ik kan me ook wel een paar geweldige goals herinneren van Roger, van over de middenlijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:45 schreef BB-boy het volgende:
http://www.tu.tv/videos/gol-xabi-prieto-contra-malaga
Dit wel gelukkigquote:
Hij heeft het over de goal van Roger, dat dat geen toevoeging is, ben ik het ook wel mee eensquote:Op maandag 16 juli 2007 17:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dit wel gelukkig
Post gewoon een leuke goal van mischien wel een nieuwe speler, meer niet.
3e klasse geloof ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij heeft het over de goal van Roger, dat dat geen toevoeging is, ben ik het ook wel mee eens
Welke klasse speelt de tegenstander van vanavond? En is het ergens live te volgen zoals tegen VVSB?
Oh ja met die gare trainer die met 5 verdedigers en 5 middenvelders gaat spelenquote:
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
Wat mij betreft verliezen we 5-0, als we maar kampioen worden en de CL halen
Motta?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die pannenkoek van Barcelona, die middenvelder. Ben zijn naam even kwijt maar als je het zegt zeg ik van.. o ja!
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die pannenkoek van Barcelona, die middenvelder. Ben zijn naam even kwijt maar als je het zegt zeg ik van.. o ja!
Bojan bedoel jequote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef devv05 het volgende:
En Krziz ofzo is ook van de baan?
Is nog afwachten. Cruijff wil hem bij Ajax zien.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef devv05 het volgende:
En Krziz ofzo is ook van de baan?
Tsja, het verbaast mij niet meer....ze kunnen hem beter bij het grofvuil zetten..quote:
Ja, Manucharyan is ook altijd geblesseerd lijkt het wel. Maar toch vind ik hem wel wat hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, het verbaast mij niet meer....ze kunnen hem beter bij het grofvuil zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |