quote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef Messenga het volgende:
Het schijnt dat men als opvolger van Babel graag Crouch zou willen hebben.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef super-mario het volgende:
Crouch is alleen een beetje duur en totaal geen Ajax speler en totaal geen opvolger van Babel volgens mij...Liverpool vraagt minimaal 20 miljoen dacht ik..
Het schijnt ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef Radegast het volgende:
Xabi Prieto bijna rond?
Heinze wil weg bij Man United.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Goed bezig. Weet je ook nog een goede linksbuiten, tweede spits (pinchhitter) linksback en een verdedigende middenvelder?![]()
Van Geel vooalsnog niet.![]()
www.onzin.comquote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef kevin6188 het volgende:
Bron van dat Crouch-gedoe?
Of Feyenoord uit en thuisquote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
www.onzin.com
Alsof Crouch zit te wachten op een potje tegen de Graafschap of VVV uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
www.onzin.com
Alsof Crouch zit te wachten op een potje tegen de Graafschap of VVV uit![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Of Feyenoord uit en thuisOnzin spoiler natuurlijk. Crouch wil heus wel naar Italie, spanje, duitsland. Wil je soms zeggen dat de Nederlandse competitie gelijkwaardig is aan die van engeland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb t nog niet eens over zn salaris gehad....Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Dat zeg ik nergensquote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Onzin spoiler natuurlijk. Crouch wil heus wel naar Italie, spanje, duitsland. Wil je soms zeggen dat de Nederlandse competitie gelijkwaardig is aan die van engeland?
Heb t nog niet eens over zn salaris gehad....
ik zou hem wel willen hebben hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens![]()
Ik wil alleen maar zeggen dat je in andere competities ook genoeg teams heeft waar niemand tegen wil spelen. En Crouch komt niet nee, en die moeten we ook niet willen
Maar niet als basisspeler en dat moet wel voor 20 miljoenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef jna het volgende:
[..]
ik zou hem wel willen hebben hoor
als pinchhitter
Ja pinchhitter van 20 miljoen. wat een flauwekul weer zeg..quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef jna het volgende:
[..]
ik zou hem wel willen hebben hoor
als pinchhitter
Net als Roger, zou Xabi Prieto ook te goed zijn voor Ajax?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef Urquhart het volgende:
Die Xabi Prieto schijnt dus bijna rond te zijn. Ik ben benieuwd, ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets over deze speler gehoord. Maar Ten Cate zal hem wel kennen uit z'n Spanje-tijd.
Nou inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net als Roger, zou Xabi Prieto ook te goed zijn voor Ajax?
Prieto komt in tegenstelling tot Roger niet op het aanraden van Cruijff. Hopen dat Henk ten Cate het dus, net als met Gabri, bij het rechte eind heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, Roger was gewoon jammer meer niet. We hebben hem transfervrij overgenomen, en dan was het proberen waard. Ik had er ook meer verwachtingen van maar het is helaas niet uitgekomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou inderdaadwat een misere die Roger
Roger heeft bewezen dat ajax frivool voetbal ambieertquote:Op maandag 16 juli 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, Roger was gewoon jammer meer niet. We hebben hem transfervrij overgenomen, en dan was het proberen waard. Ik had er ook meer verwachtingen van maar het is helaas niet uitgekomen.
Maar het kan natuurlijk ook een type Gabri zijn, en dat zou erg mooi zijn.
Maar wel beter dan De Mul? Raar dat Sevilla niet voor hem is gegaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef stefmans het volgende:
Xabi Prieto kan best een balletje trappen. Maar is niet heel veel beter dan De Mul.
Hij was aangedragen door Don Cruijff, dus HTC was moreel verplicht er een draai aan te geven.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het allemaal maar zo simpelquote:Op maandag 16 juli 2007 16:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar wel beter dan De Mul? Raar dat Sevilla niet voor hem is gegaan.
Ik kan me ook wel een paar geweldige goals herinneren van Roger, van over de middenlijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:45 schreef BB-boy het volgende:
http://www.tu.tv/videos/gol-xabi-prieto-contra-malaga
Dit wel gelukkigquote:
Hij heeft het over de goal van Roger, dat dat geen toevoeging is, ben ik het ook wel mee eensquote:Op maandag 16 juli 2007 17:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dit wel gelukkig
Post gewoon een leuke goal van mischien wel een nieuwe speler, meer niet.
3e klasse geloof ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij heeft het over de goal van Roger, dat dat geen toevoeging is, ben ik het ook wel mee eens
Welke klasse speelt de tegenstander van vanavond? En is het ergens live te volgen zoals tegen VVSB?
Oh ja met die gare trainer die met 5 verdedigers en 5 middenvelders gaat spelenquote:
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
Wat mij betreft verliezen we 5-0, als we maar kampioen worden en de CL halen
Motta?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die pannenkoek van Barcelona, die middenvelder. Ben zijn naam even kwijt maar als je het zegt zeg ik van.. o ja!
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die pannenkoek van Barcelona, die middenvelder. Ben zijn naam even kwijt maar als je het zegt zeg ik van.. o ja!
Bojan bedoel jequote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef devv05 het volgende:
En Krziz ofzo is ook van de baan?
Is nog afwachten. Cruijff wil hem bij Ajax zien.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef devv05 het volgende:
En Krziz ofzo is ook van de baan?
Tsja, het verbaast mij niet meer....ze kunnen hem beter bij het grofvuil zetten..quote:
Ja, Manucharyan is ook altijd geblesseerd lijkt het wel. Maar toch vind ik hem wel wat hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, het verbaast mij niet meer....ze kunnen hem beter bij het grofvuil zetten..
Denk echt niet dat hij blijft.. als je hoort hoe hij aangeeft zo graag naar spanje te willen.. nu valencia en real geintresseerd zijn is het helemaal over voor ons.. enige wat nu belangrijk is de dikke hoofdprijs voor Sneijder te vangenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef BonJovi het volgende:
Jammer genoeg ziet het er wel naar uit maar hopelijk blijft hij
Het is wel van voetbalmax.quote:Kans op transfer Suárez naar Ajax wordt groter
De kans op een transfer van Luis Suárez naar Ajax wordt steeds groter. Nadat de speler eerder zelf aankondigde een arbitragezaak aan te spannen tegen FC Groningen, heeft Ron Jans nu laten weten al rekening te houden met een vertrek van het talent.
Ajax legde naar verluid al een bod van 5 miljoen Euro neer bij de Noorderlingen, deze weigerden dit bod echter. Waarop Suárez tot actie over ging. Door de arbitragezaak zal de speler waarschijnlijk voor zelfs minder dan 5 miljoen Euro mogen vertrekken uit Groningen
Hij is ook nog niet wegquote:Op maandag 16 juli 2007 20:43 schreef markisboer het volgende:
sneijder moet blijven
quote:
Omdat voetbalmax dat zegt..!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef BB-boy het volgende:
En waardoor wordt de kans precies groter?
Laten we hopen dat het onzin is (wat zeer waarschijnlijk ook het geval is). Ik zou Suarez graag bij Ajax zien, maar ik vind de huidige gang van zaken zeer betreurswaardig. Ajax moet niet op deze manier handelenquote:
Voor 45 miljoen mogen ze ze beide hebbenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:55 schreef Jnk18 het volgende:
16/7/2007 - 'Valencia wil naast Sneijder ook Heitinga'
(Gepost door HT)
BRON: Goal.com
John Heitinga lijkt het volgende slachtoffer te worden van de koopdrang van Valencia. De Spaanse club is in haar zoektocht naar een nieuwe centrale verdediger maar weer eens bij Ajax terechtgekomen. Dit weet Goal.com te melden.
Ajax Netwerk
Heitinga zou echter niet de eerste keuze zijn voor de plek centraal achterin. Die eer gaat naar Ivan Helguera van Real Madrid. Mogelijk worden beide spelers aangetrokken, aangezien Heitinga ook in beeld is om rechtsback Curro Torres op te volgen. [reageer]
ahah willen ze ajax overkopen ofsow... valencia fuck uuu!
Dit bericht van voetbalmax slaat dan ook nergens op, het is een opsomming van oud nieuws waar zomaar een conclusie aan wordt verbonden.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het onzin is (wat zeer waarschijnlijk ook het geval is). Ik zou Suarez graag bij Ajax zien, maar ik vind de huidige gang van zaken zeer betreurswaardig. Ajax moet niet op deze manier handelen![]()
Ah, fijn. Iemand die zijn keuze puur op het geld baseert..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef JeroenV het volgende:
Updates over onze nieuwe Spanjaard:
Update I
Op clubniveau ligt het eraan wat Ajax aan Prieto wil betalen. Ook al wil hijzelf liefst in Spanje blijven, als er een club komt die meer zal betalen dan wat Bilbao tot nu toe geboden heeft, dan wordt het die club.
Who cares. We zijn altijd braaf geweest en zijn daar nooit iets mee opgeschoten, net als met Defour. Moet Groningen zich maar niet zo kinderachtig opstellen. Wij wilden Babel en Sneijder ook niet kwijt, maarja.. zo werkt het nu eenmaal in de voetballerij.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het onzin is (wat zeer waarschijnlijk ook het geval is). Ik zou Suarez graag bij Ajax zien, maar ik vind de huidige gang van zaken zeer betreurswaardig. Ajax moet niet op deze manier handelen![]()
Ik geef Groningen in dit geval groot gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ah, fijn. Iemand die zijn keuze puur op het geld baseert..
[..]
Who cares. We zijn altijd braaf geweest en zijn daar nooit iets mee opgeschoten, net als met Defour. Moet Groningen zich maar niet zo kinderachtig opstellen. Wij wilden Babel en Sneijder ook niet kwijt, maarja.. zo werkt het nu eenmaal in de voetballerij.
Goal.comquote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor 45 miljoen mogen ze ze beide hebben
Nee, dat gaat dus over de club. Als een club hoger biedt dan Bilbao verkopen ze hem aan die club.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ah, fijn. Iemand die zijn keuze puur op het geld baseert..
Ok, ik dacht al, fijne instellingquote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dus over de club. Als een club hoger biedt dan Bilbao verkopen ze hem aan die club.
Who cares, als we maar kampioen worden en CL spelen. Daar kunnen we Suarez goed bij gebruiken. Ik ben blij dat Ajax eens iets minder braafs doet, maar je houdt altijd van die heilige boontjes hier.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik geef Groningen in dit geval groot gelijk.
Hehe true.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:12 schreef devv05 het volgende:
Babel had ook tot 2011 bijgetekend.
17 miljoen danquote:Op maandag 16 juli 2007 21:12 schreef devv05 het volgende:
Babel had ook tot 2011 bijgetekend.
Het zal ook eens niet he.. Manucharyan ook weer (nog steeds?) geblesseerd.quote:Mitea is geblesseerd uitgevallen na zijn doelpunt.
Geblesseerd uitgevallen op de eerste trainingquote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens:
[..]
Het zal ook eens niet he.. Manucharyan ook weer (nog steeds?) geblesseerd.
Wat heb je in godsnaam aan zulke spelers.
Het is zo ontzettend zonde..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens:
[..]
vind het ook een goed innitiatief van de CU, ben alleen bang dat het niets zal uitmaken, commercie voor al het andere. Daarbij komt dat mensen die geloven zelf de keuze kunnen maken wat ze willen doen...squote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tsja... ik geloof dat veel Twentefans het nog wel een goed voorstel vinden (zie Twente-topic).
Maar ik ben sowieso voor Eredivisievoetbal op zaterdag, dan zou ik 100% zeker een seizoenskaart kopen. Nu doe ik dit niet omdat ik op zondag niet naar voetbalwedstrijden ga.
Maar goed, we leven in een democratie. Als de meerderheid van het land gewoon wil dat er gevoetbald wordt op zondag dan wordt er gevoetbald op zondag.
Je kan het minstens proberen als Ajax zijnde. Die 5 miljoen moet geen probleem zijn en Giuly was laatst nog zeer positief over ten Catequote:Ludovic Giuly is nog maar twee miljoen euro verwijderd van AS Roma. De Italiaanse club biedt Barcelona drie miljoen euro, maar de Spanjaarden houden vast aan de vraagprijs van vijf miljoen euro. (AS)
Van mij mag hij ook naar Ajax komen als pinchhitterquote:Overigens is Patrick Kluivert maandagochtend opnieuw gesignaleerd in de omgeving van Valencia. De Nederlander werd eerst met de tweedeklasser Castellón in verband gebracht, maar zou nu ook bij Vilarreal als pinch-hitter in beeld zijn. (El Mediterraneo)
Waarom zijn de zondags wedstrijden eigenlijk niet gewoon in de avond? Dan kunnen de kerkgangers in de ochtend rustig naar de kerk, en is er meer sfeer.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Loserkid het volgende:
ik hou wel van avondwedstrijden geeft gewoon extra sfeer en dat is wel nodig ook..
Sommige mensen moeten dan ver reisen en zijn pas laat thuis en moeten de volgende dag weer vroeg op, en dan heb je geen studio sport omdat de wedstrijden nog egspeeld moeten wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Waarom zijn de zondags wedstrijden eigenlijk niet gewoon in de avond? Dan kunnen de kerkgangers in de ochtend rustig naar de kerk, en is er meer sfeer.
Strijd om de Jari Limanen-trofee is alweer losgebarsten!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens:
[..]
de pechvogel prijs naar Litmanen vernoemen? hmmm..quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Strijd om de Jari Limanen-trofee is alweer losgebarsten!
Hm, dat duurt nog 2 weken waarin we dus voor die positie weinig kunnen doenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:13 schreef venomsnake het volgende:
Arbitragezaak Suarez op 30 juli in Zeist..
Precies, duurt veel te lang.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hm, dat duurt nog 2 weken waarin we dus voor die positie weinig kunnen doen
Noem het gewoon Ajax Kaapstad.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Mindstate het volgende:
Ajax Cape Town
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |