abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:45:02 #151
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59964973
Troel mijn ouders zitten in de buurt van Gulpen op de camping. Het is een boerderijcamping.

Deepfreeze dat is ook een goed idee, om het om te draaien. Zelf eigenlijk nooit aan gedacht We gaan sowieso een avondje barbecuen dus dan mag Linde gewoon veel proeven

Popples gelukkig nog een pannenkoeken-haatster Was al bang dat Linde niet helemaal normaal was
pi_59965010
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:45 schreef Stiemie het volgende:

Popples gelukkig nog een pannenkoeken-haatster Was al bang dat Linde niet helemaal normaal was
Anna eet het liefst spruitjes en donkerbruin (zo ongeveer het donkerste wat er is) brood. Bij chocola en snoep schudt ze heftig nee. . Alhoewel ze de laatste tijd wel steeds vaker een hapje gebak meesnoept op een verjaardag ofzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_59978559
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Anna eet het liefst spruitjes en donkerbruin (zo ongeveer het donkerste wat er is) brood. Bij chocola en snoep schudt ze heftig nee. . Alhoewel ze de laatste tijd wel steeds vaker een hapje gebak meesnoept op een verjaardag ofzo.
hier ook het liefst spruitjes behalve chocola dat heeft ze ooit 1 keer hier gehad omdat ze de hele winkel door krijste en dat het enige was wat ik snel in hannden had en haar stil hield.

stiemie nee hoor je hebt gewoon een normaal kind.
mama van 3 kids!
pi_59979885
Ik vind die drap in die potjes er altijd zo goor uitzien.. Yana krijgt het dus ook niet en iets uit de vriezer hoeft ze ook echt niet... Verwend?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:15:55 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_59980584
Ik geef enkel datgene uit de potjes wat ik zelf weg kan krijgen of mijn man weg kan krijgen. De rest weiger ik mijn kind voor te zetten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59981575
Hihi S_oepstengel, Yana weet duidelijk wat ze wil dus .
Mirte eet eigenlijk alles, eigen gemaakt, uit de vriezer, geprakt, stukjes, soms een potje. En ik roep steeds maar dat ik hoop dat ze zo'n makkelijke eter blijft .
Ze heeft wel duidelijk voorkeuren, maar goed dat hebben wij ook.
Fake it till you make it...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:30:38 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59982269
Linde heeft vandaag, nu ze bijna een jaar oud is, voor het eerst een kant en klaar potje gegeten en ze lustte het. Het was zo'n doodgewoon glazen potje met kip, rijst en tomaat. Dus nu hebben we iets om mee naar de camping te nemen voor noodgevallen
  Jubileum moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 22:08:30 #158
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65359291
even de post van Faja plakken:
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
De meeste mensen met kinderen weten vast en zeker dat er tijden zijn dat ze beduidend minder goed eten dan normaliter. En al onze kinderen, wij zelf ook, hebben zo ook allemaal hun eigen favoriete gerecht/hapje. In dit topic zou ik het leuk vinden om dat ene gerecht of dat ene hapje uit de doeken te doen waar je je kinderen wel mee aan het eten krijgt of waar ze nog net niet dagelijks om vragen.

Ik zelf ben geen keukenprinses, ik heb een man die gek is op koken en ik zelf sta een enkele keer in de keuken. Dit gerecht maak ik wel zelf, okay het recept komt wel van een AH kaartje jaren terug, geloof een jaar of 7 terug, en heb er mijn eigen draai aan gegeven. De kinderen vinden het heerlijk en het is ondanks een taart een aardige maaltijd.

(Pittige) worteltaart
5 plakjes deeg voor hartige taart (ik haal meestal gewone bladerdeeg) diepvries (van Koopmans) 450 gr
1 rode paprika
stuk salami of ontbijtspek
2 winterwortels
2 eetlepels zonnebloemolie
4 eieren
75 ml slagroom (bekertje van 125 ml)
2 zakjes geraspte kaas (voor de pittige variant kan je Frico Red Hot nemen) a 100 gram
quichevorm ingevet 24 cm doorsnee (ik heb geen quichevorm en gebruik gewoon een springvorm, ik doe ook het restantje bladerdeeg in reepjes over de taart heen)

Over voorverwarmen op 200 graden celcius. Deeg ontdooien en de ingevette bakvorm er mee bekleden, daarna met vork op verschillende plaatsen inprikken. Paprika en wortel schoonmaken, in blokjes snijden en in een braadpan met olie samen met de salami circa 5 minuten bakken. Gooi het paprika, wortel en salami (of bacon) in de bakvorm. Eieren loskloppen met zout, room en kaas. Hierna mengsel over bakvorm verdelen. Taart in het midden van oven in circa 30 minuten goudbruin bakken.

Je kan er voor kiezen om de salami achterwegen te laten, dat is namelijk ook het originele recept maar ik vind het wel lekker er door heen. Ik gebruik meestal het restant balderdeeg om de bovenkant mee te bedekken maar je kan het ook open laten. Mocht je het bedekken laat dan de taart nog even iets langer bakken, een minuut of 5.

Dus wat is jullie succes recept ? Doe inspiratie op bij andere ouders maar beperk je tot 1 recept zodat we niet straks een topic in CUL worden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65359602
*Leest mee*

Amber eet bij voorkeur sinds een halve maand met de pot mee.
Die potjes zijn echt drama; ik vind dat zelf er niet fijn uitzien en niet lekker ruiken.
Tot nu toe hapt ze lekker mee; het valt me alles mee; alleen vandaag heeft ze wel wat gesmeten met de groente Ze krijgt haar eigen bordje; beetje prakken en happen maar!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:23:27 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65359785
Sasha eet in principe gewoon met ons mee, of een klein beetje aangepast, maar er staan hier nog wel een paar potjes in de kast.
Woensdag was de nasi wat pittig uitgevallen en die spuugde hij dus uit. En dan zijn die potjes toch wel heel makkelijk hoor. En hij smult er prima van. Ik heb ook wel wat zelfgemaakte dingen ingevroren, maar die krijg ik op dat moment niet 1-2-3 ondooit en weer op eetbare temp voor Sasha.
pi_65360028
Linde eet eigenlijk altijd gewoon met ons mee. Favoriet bij haar zijn:

• pasta met zelfgemaakte pesto en reepjes gerookte kip erdoor
  • Mexicaanse burritos met bonen, mais, tomaat, ui en kaas
  • pasta met tomatensaus
  • Risotto met tomaat, olijfjes en geitenkaas
  • Vis (bv scholletjes of tong) even door de bloem en dan bakken. lekker met aardappels en wortel

Eigenlijk zijn er maar weinig dingen die ze niet lust bedenk ik me nu Ze houdt alleen niet van ei en pannenkoeken.

O ja uit opperdepop was de couscous altijd een topper hier!
  • pi_65363778
    Ik pas ons eten aan aan dat van Saar Mijn kinderen zijn gewoon geen Olvaritkindjes
    Ik geef haar een bordje om zelf te eten en schep er dan tussendoor nog wat gepureerd voedsel in
    Saartje
    pi_65367078
    Lotte kreeg tot nu toe potjes maar wil de komende tijd wel gaan kijken of ze vers mee kan gaan eten.
    Wij eten eigenlijk altijd wat later en dan slaapt Lotte al..kijken hoe we dat gaan doen
    pi_65370473
    Hier voornamelijk met de pot mee tegenwoordig, alleen soms krijgt ze een potje.
    pi_65377504
    mijn oudste spuugde potjes uit. dus die at a;ltijd met de pot mee en anders had ik wat in de vriezer.
    de jongste spuugde het verse uit en at tot een kleine paar weken terug potjes. maar nu eet ze lekker vers mee. ik heb wel potjes voor als we weg moeten want dan is het wel makkelijk.
    mama van 3 kids!
    pi_65378059
    Dana krijgt over t algemeen potjes omdat ze verse prak niet lust (ik heb het echt heel vaak geprobeerd, maar na 2 happen met veel gegruwel doet ze dr mondje gewoon niet meer open, en als je er met toeval iets in krijgt dan komt dat net zo hard weer eruit).

Ze eet wel verse dingen als ze er zelf aan mag happen, maar omdat ze zo nog niet genoeg binnen krijgt is dat alleen maar voor erbij.
      zondag 25 januari 2009 @ 10:14:34 #167
    223453 Guuzewuus
    Noem me maar Goizewois :-p
    pi_65378227
    Zooo, daar ben ik ook weer eens . Sorry, had m'n hoofd naar andere dingen staan .

Stella heeft nog nooit een potje op, en ik heb er ook geen in huis (BE wat jij zegt voor noodgevallen, misschien moet ik er toch eens een paar voor de zekerheid aanschaffen).

Tot een week of twee geleden kreeg ze alleen maar gepureerd (alle soorten groenten met aardappel of courgette als basis). Maar steeds meer wil ze ook hele stukjes van mijn bord en ze eet werkelijk alles (of nou ja, de boerenkool en ook een olijf werden laatst toch heel voorzichtig weer naar buiten gewerkt ).

Nu ben ik dus begonnen met meer grove hapjes en ik gebruik als inspiratie het babykookboek Opperdepop van de Albert Hein. De omelet op blz 110 was bijvoorbeeld een groot succes, en gisteren heeft ze kipkerriemetappel gehad (blz 103). En ze vindt het heerlijk . Ik doe er dan inderdaad broccoli in kleine roosjes bij (tip van het boek), en ook een gepelde tomaat in stukjes. Met een vork in de hand en graaiend naar de tomaat en broccoli, zit ze te smikkelen en te zmullen en ik geef haar dan met een lepeltje de gemalen kipkerriemetappelenrijst. Gaat perfect. .

En ik pas nu mijn eigen eten daar op aan. Zelf had ik (niet gepureerde) kipkerriemetrijst en broccoli en een tomatensalada met feta .
    pi_65420586
    chili con carne kan ik ze toch wel geven zo langzamerhand ?
    Ik heb daar zelf enorme zin an !

Misschien de uitjes eruit vissen, maar gewoon gehakt.bruine bonen, paprika (niet voor Floor, die lust dat niet), mais (niet voor Pien, want die lust dat niet) euh nou dus euh zoiets ???
    pi_65420685
    ze zijn ruim 1,5, tuurlijk mogen ze chili con carne..
    uien mogen boven het jaar. en de rest kan ook prima.

Pepijn eet al tijden alles mee, ik denk dat hele nootjes zo ongeveer het enige is wat hij nog niet krijgt.
    pi_65420828
    Joh dat kan makkelijk inderdaad. We eten hier vaak burrito's en die hebben net zo'n soort vulling.
    pi_65421663
    okidokie...!
    pi_65421760
    Eet smakelijk!
    pi_65422551
    Oeh lekker daar heb ik zin in...
    Wij eten vanavond aardappels met spinazie, een eitje en een stukje vlees. Maar die chili con carne klinkt erg goed... Die komt van de week nog wel een keer op het menu.
    Mirte eet ook gewoon mee als er ui inzit KP, ik denk dat het prima kan hoor en anders merk je het wel
    pi_65428766
    Ze vonden het werkelijk waar niet te vreten. Allebei niet.
    pi_65440551
    kp, en als je er ananas door doet? zo vond ik 't vroeger wél lekker nl.

taco's doen 't hier ook goed, al zou ik die kleintjes nog niet van die enge scherpe schelpen geven. misschien voor die kleintjes dan tortilla's erbij serveren ipv taco's. verder: wittebonen, kidneybonen, mais, tomaten en gebakken gehakt door elkaar, met een beetje tacokruiden, mmm! verse guacamole erbij, en smullen maar.
    pi_65445369
    jaaaa taco's
    Jammer dat t niet in de smaak viel, kp...
    De spinazie hier wel, ze wilde zelluf doen, dus je kan vast wel raden hoe dat eruit zag...
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 juli 2009 @ 17:24:40 #177
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_71343095
    Geen tips hoe je een baby/dreumes kan laten eten, ook geen discussie of vers of potje beter is maar wel ideeën voor recepten voor als je geen idee hebt wat je nu weer 'moet' geven. Als je zelf iets eet wat niet geschikt is voor je uk bijvoorbeeld of als je je kind iets wil leren eten wat jezelf niet eet omdat je het (echt, echt) niet lust (en dus niet weet hoe je het moet bereiden).

Ik begin maar:

Vanavond krijgt jan verse spinazie (vorige week vers gekookt, geprakt met aardappel, één portie af laten koelen toen ingevroren) met een half (hardgekookt) eitje omdat wij spaghetti eten met oa champignons en uien en gekruid gehakt)

ik wilde eerst spruitjes maken maar ik weet a) niet of hij dat al mag en b) ik heb er geen recept voor dus iemand antwoord kan geven op die vraag en/of er een recept voor heeft dan wil ik dat binnenkort eens maken. (als jan het mag hebben natuurlijk)
    Ik heb er één en ik ben er trots op
    "Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
    - My 5 minutes of fame - Heldin
    DTS - Foto's en verslagen
    pi_71343230
    Oeh, leuk! (Niet dat ik hier iets te zoeken heb, maar toch )

Ik heb een heel leuk boek gekregen van een vriendin en daar staan hele leuke dingen in. Om te eten voor kindjes, maar later ook om zelf te maken. 1 2 3 4 Koken met plezier heet het. Hier staat een recensie.

Nog niet geschikt voor Jan misschien, maar voor mama's met oudere kindjes vind ik het echt een aanrader!

En DJMO:
    Met andere koolsoorten dan bloemkool, zoals spruitjes, witte kool en chinese kool, kun je beter pas na de eerste verjaardag van je kleintje beginnen. Deze kolen zijn namelijk moeilijk te verteren voor baby's.
    Bron
    Lotte!
    Noah!
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 juli 2009 @ 17:40:09 #179
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_71343468
    oke bedankt linda! dan wacht ik daar voorlopig nog wel even mee, heb ik totaal geen moeite mee ik lust zelf dus ook alleen maar de bloemkool en rode kool
    "Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 26 juli 2009 @ 18:29:40 #180
    23460 Deepfreeze
    "koud hé"
    pi_71344600
    Spruitje en kool zijn we na 9 maanden mee begonnen. Spruitjes ging goed. Rode kool pas na het jaar (geprobeerd bij 9 en 11 maanden). Dat gaf een beetje krampjes.

En voor de pasta: Wij maakten vanaf een maand of 7 zelf pasta saus voor ons drieen:
    - blik tomatenblokjes (die zijn er zonder zout)
    - groente (champs, paprika, courgette, etc)
    - vlees (rulgebakken gehakt)
    En dan kruiden naar behoefte. Eerst haalden we een schep eruit voor Chris en kruiden we voor onszelf daarna bij. Later wel groene kruiden(basilcum, oregano), maar geen peper enzo. Met 9-10 maanden at Chris gewoon met ons mee.
    (wij koken bijna zoutloos, dus dit ook)
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 juli 2009 @ 18:36:31 #181
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_71344738
    ik ben al wel speciaal zoutloos gaan koken deepfreeze; zodat ik het niet een keer vergeet als ik jan mee wil laten eten

maar ik dacht dat champignons pas na het eerste jaar mochten omdat een schimmel is. en het gehakt kruid ik altijd met twee bouillonblokjes dus das vrij zout. daar moet ik maar eens een andere oplossing voor zoeken dan. maar mogen bijvoorbeeld knoflook en paprikapoeder, kerriepoeder dan wel als kruid??

Jubileum moderator zondag 26 juli 2009 @ 18:53:18 #182
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_71345063
    Eva ♥ en Iris ♥
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 juli 2009 @ 19:54:12 #183
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_71346587
    ik had het idee dat dat meer was over de discussie tussen vers of een potje; en ik was echt op zoek naar recepten en ideetjes voor vers. die potjes ken ik wel, heb ze ook staan voor geval van nood, en makkelijk, maar dus ik doe dus niet aan rapley en wil wel zoveel mogelijk vers avondeten geven. dus de discussie van potje of vers hoeft voor mij niet, vandaar dat ik een nieuw topic opende ...

zondag 26 juli 2009 @ 19:57:27 #184
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_71346699
    Spinazie mag je toch ook niet 2x verwarmen i.v.m. nitraten?

Ik ga zo zelf weer een paar erg standaard hapjes maken (aardappel met wortel en aardappel met boontjes) voor Isis.
      zondag 26 juli 2009 @ 20:38:43 #185
    23460 Deepfreeze
    "koud hé"
    pi_71347874
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 18:36 schreef DJMO het volgende:
    ik ben al wel speciaal zoutloos gaan koken deepfreeze; zodat ik het niet een keer vergeet als ik jan mee wil laten eten

maar ik dacht dat champignons pas na het eerste jaar mochten omdat een schimmel is. en het gehakt kruid ik altijd met twee bouillonblokjes dus das vrij zout. daar moet ik maar eens een andere oplossing voor zoeken dan. maar mogen bijvoorbeeld knoflook en paprikapoeder, kerriepoeder dan wel als kruid??
    Wij hebben het niet gebruikt bij de echte eerste hapjes. Ik denk dat we dat soort kruiden vanaf een maand of 9 zijn gaan gebruiken. En dan nog mild. Maar je kunt zo'n saus ook prima achteraf kruiden. Gehakt gebruiken we altijd gewoon zo..
    En champignons mogen wel gewoon vanaf 6 maanden.. Stond in ieder geval op een lijstje (van borstvoeding.com)
    pi_71353307
    Geen recept nog, maar ben wel geinteresseerd. Tyler eet nu alleen nog potjes, wil niet vers. Op 1x na, spinazie.
      Jubileum moderator maandag 27 juli 2009 @ 15:00:01 #187
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_71366288
    Zo, even samengevoegd, hier verder graag
    Eva ♥ en Iris ♥
      maandag 27 juli 2009 @ 15:08:47 #188
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_71366576
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 19:57 schreef Jojogirl het volgende:
    Spinazie mag je toch ook niet 2x verwarmen i.v.m. nitraten?

Ik ga zo zelf weer een paar erg standaard hapjes maken (aardappel met wortel en aardappel met boontjes) voor Isis.
    Dat wilde ik ook net zeggen!

Jen eet ook alles met de pot mee. Niets meer prakken... Alles zelf (ZELF) prikken.
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
      maandag 27 juli 2009 @ 15:19:15 #189
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_71366926
    Introductieschema voor DJMO en alle anderen. Daar staat duidelijk wat wanneer mag. Fee krijgt nog gewoon een gekookt worteltje, of broccoli enz. Bij Ive zijn we langzaam over gegaan naar met de pot mee eten. Eten wij pasta met tomatensaus, dan krijgt Fee nu wat tomaat, straks tomaat met champignon, en zo bouwen we het op naar helemaal mee-eten. Echt apart koken heb ik bij Ive nauwelijks gedaan en zal ik nu weer niet echt doen.
    pi_71368682
    Zoals Cattie het doet doen wij het ook. Avalon eet niet met veel plezier, in tegenstelling tot haar grote zus dus meer dan een paar kleine hapjes per dag (en soms ook een paar dagen niets) gaat er nog niet in.
    Alleen verse abrikozen en perzikken, die gaan met een sneltreinvaart naar binnen
    pi_71370206
    Tyler wil nog steeds niet vers. Wel jammer. Hij vind broccoli, spinazie (wel vers uit de vriezer) aardappel met mais erg lekker. Straks sperziebonen weer proberen. Qua fruit mango op nr 1, peer is ook goed. Hij eet nog maar kleine halve potjes per keer. 1x broccoli in de hand gegeven, kwam amper wat vanaf.
    pi_71370730
    Hoe kan het nou dat kinderen geen vers lusten? Niet rot bedoeld hoor, maar ik snap het echt niet

Is dat niet gewoon een kwestie van blijven aanbieden en blijven varieren? Het kost een paar keer proeven tot kinderen een bepaalde smaak hebben leren kennen en daardoor kan het even duren voor ze een smaak kunnen waarderen.

Combineer dat met het feit dat voor kinderen van nog geen jaar oud de bijvoeding heel minimaal mag zijn en ik kan eigenlijk alleen maar bedenken dat kinderen heus wel vers lusten maar dat ze alleen nog niet zo veel en zo graag eten.

Potjes eten makkelijk weg, ze zijn redelijk smakeloos en je hoeft maar weinig moeite te doen om te eten. Niet om potjes te bashen hoor, wij gebruiken ze ook wel af en toe. Maar het feit dat een kind wel potjes lust zegt m.i. weinig over het níet lusten van vers eten
    pi_71375234
    En wat is niet lusten... ik bedoel... hier wordt de ene keer de neus opgetrokken voor iets wat ze de keer ervoor wel met smaak heeft gegeten. Het komt gewoon weer op het menu en ze ziet maar wat ze ermee doet. We proberen haar wel aan te moedigen om het in elk geval te proeven en dat doet ze vaak wel. Al heeft ze een heel duidelijk idee over wat ze wel en niet wil .

Het enige waarvan ik de indruk heb dat ze het echt echt echt niet lust is ei als het niet door bijv de spinazie zit. Daar ging ze laatst zo ongeveer van over haar nek...
      maandag 27 juli 2009 @ 20:27:09 #194
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_71375626
    Ik heb met Nienke 2,5 maand lopen klooien met vers eten.. Dat wilde ze echt, echt, echt niet ..
    Potjes gingen wel prima..
    Dus eerst van vers naar potjes opgebouwd en een maand of twee later weer naar vers opgebouwd en vanaf dat ze een maand of 10 is eet ze gewoon met de pot mee, maar tot die tijd moest ze echt niks van vers hebben.

Dat was geen kwestie van blijven aanbieden en proberen en varieren.. dat werkte gewoon echt niet.
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      maandag 27 juli 2009 @ 20:42:21 #195
    105850 Fuente
    mamamuts
    pi_71376086
    Ik geef mijn meiden ook alleen vers. Sara heeft voornamelijk vers gehad omdat ik het leuk vond om te doen, en bij Merel is het meer noodzaak omdat ik absoluut zeker ervan wil zijn dat er geen koemelk in zit. Bovendien hebben we te maken met een iets ander introductieschema, dus ik wil zeker weten dat ze alles vers krijgt.

Ik kook vaak voor 2 weken (allemaal verschillende hapjes) en madam vindt het vreselijk lekker, ze (vr)eet echt alles wat ik voor haar maak!
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      maandag 27 juli 2009 @ 21:13:00 #196
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71377113
    Ik heb het eerste jaar, anderhalf jaar ook alleen maar vers gegeven, en dat ging er met smaak in, maar Dean heeft toch écht een periode gehad dat ie alleen maar potjes bliefde.

Nu eet ie met de pot mee, hoewel..."eet". Dat gaat alleen op als de pot pasta schaft of hete makreel met rijst .

Verder zit ie te miezemuizen momenteel..nou ja, dat gaat wel weer over .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      maandag 27 juli 2009 @ 21:13:24 #197
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_71377127
    jen heeft wel fruitpotjes gehad, omdat ik die zo lekker vind.
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
      maandag 27 juli 2009 @ 21:15:47 #198
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71377208
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef Ticootje het volgende:
    jen heeft wel fruitpotjes gehad, omdat ik die zo lekker vind.
    Ik houd persoonlijk wel van een goeie Merlot...
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_71377269
    Hier voornamelijk vers. In het begin ging er nog wel eens een potje in als het toevallig uitkwam (uit eten bij familie ofzo). Maar Chris vind het een stuk minder lekker dan vers. En vanaf 11-12 maanden at hij dan ook gewoon maar niet.
    Chris lust ook bijna alles. Maar dat betekend ook niet dat hij alles eet. 't is maar net hoe de wind waait
    pi_71377329
    Anna lust ondertussen ook alles.

Als het maar pannekoeken met chocopasta en suiker of frietjes met frikandellen zijn. .
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')