Maar kook je voor jezelf dan ook niet elke dag? Of kook je voor jezelf ook in het vooruit?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:51 schreef Popples het volgende:
heerlijk als je niet elke dag opnieuw hoeft te koken.
Voor spinazie is dat in ieder geval alweer achterhaald. Ik weet niet of dat voor andijvie ook al achterhaald is, maar kan me dat dus voorstellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:10 schreef Leah het volgende:
Overigens mag je andijvie niet invriezen en nog een keer opwarmen. Andijvie is een nitraatrijke groente, net als spinazie. Als je dat nog een keer opwarmt vormt zich nitriet, en da's niet zo gezond
.
Hier ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 16:11 schreef nebelung het volgende:
En weer geen Opperdepop hier bij het mini AH-tje.
Mijn kennis is inmiddels uit een grijs verleden, dus hetzou zomaar kunnen dat dat achterhaald isquote:Op maandag 16 juli 2007 16:16 schreef Pruk het volgende:
[..]
Voor spinazie is dat in ieder geval alweer achterhaald. Ik weet niet of dat voor andijvie ook al achterhaald is, maar kan me dat dus voorstellen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Leah het volgende:
Diepvries zakjes werken ook heel prima (100 voor 0,99 bij de action) en die kun je ook nog eens heel makkelijk vormen (lees, in een hoekje proppen
), als je niet zoveel plaats in je vriezer hebt.
Dat viel mij ook op, toen ik het de eerste keer doorbladerde. Opperdepop is niet gebaseerd op het schema van Kleintjes, vertelde YPPY me. Ik zie er meer dingen in die niet overeenkomen met dat schema.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:50 schreef Vivi het volgende:
Vandaag ook "Opperdepop"gescoord
Alleen staat er bij de fruithapjes vanaf 6 maanden wel ook sinaasappel
Drie maal raden wat ik nu hebquote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef PM-girl het volgende:
Saffier, ze kunnen het echt bestellen, anders bel je het hoofdkantoor en meld je dit. Trouwens, tegen je eigen winkel zeggen dat je het HK belt, werkt ook...! Toen stond de manager er zo en bestelde hij het persoonlijk!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef PM-girl het volgende:
Pagina 125 van Opperdepop met dit als resultaat![]()
![]()
[[url=http://i20.photobucket.com/albums/b224/pm-girl/th_pasta.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
dan ga ik er morgen maar eens heen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:31 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb Opperdepop ook in huis. Door mee telezen was ik ook wel geinterreseerd. In Weert lag bij de AH een flinke stapel verstopt bij de boeken. En er staan zeker lekkere recepten in.![]()
![]()
Ik wist niet of hij dat mocht hebben want daar had ik al wel aan zitten denken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:31 schreef Bass-Miss het volgende:
Met oliefolie wordt het smeuiger, zit er meer smaak in, en vet hebben ze toch nodig.
Bij de Konmar hier hebben ze altijd Pompoen, bij de Indische en Surinaamse groenten liggen. Net als zoete aardappel, dat vinden ze ook heerlijk, die smurfenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:01 schreef beefcake het volgende:
Ik gebruik helemaal geen extra vloeistofIk stoom de groenten en maak het fijn met de staafmixer. Die maakt het zo glad dat het vloeibaar is. Ik doe door het fruit juist wat Liga (1e of 2e stap) om het wat steviger te maken. Het zelf prutjes maken is trouwens echt leuk! Ik wil alleen zo graag pompoen klaarmaken maar ik kan het nergens vinden
Of moet ik wachten tot de herfst?
Ik heb van Tupperware een geel en een blauw rond bakje met een groen dekseltje. Erg fijn om eerste hapjes in te vervoeren.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:02 schreef Pruk het volgende:
Hoe bewaren jullie de dingen in de vriezer? Vriezen julli in in bakjes of zakjes?
Ik heb binnenkort een tupperwareparty en ben me dus een beetje aan het orienteren
Ik zag 'm ook vandaag en wilde het al komende melden hierquote:Op maandag 16 juli 2007 09:08 schreef Pruk het volgende:
Opperdepop ligt trouwens weer in de winkel. Alleen vergat ik voor mezelf er eentje mee te nemen
Ik heb dat ding ook altijd super gevonden en wilde hem jaren geleden al kopen maar kon mezelf tegenhouden. Nu hoeft het niet meerquote:Op woensdag 19 september 2007 19:11 schreef p_iglet het volgende:
offtopic
Pruk die hollebol is leuk!!! Mijn moeder heeft jarenlang een hollebol bewaart in de kleurtjes die ik mooi vind voor als ze ooit een kleinkind zou krijgen. Nu ligt ie op pepijn zijn kamer voor in de toekomst
Hier hebben we 'm ook, is favoriet van Isa!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook altijd super gevonden en wilde hem jaren geleden al kopen maar kon mezelf tegenhouden. Nu hoeft het niet meer
Bij de jumbo krijg je ook kipgehakt, da's hier een succesquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:20 schreef PM-girl het volgende:
Succes: marokkaanse gehaktballetjes!
Succes: tortilla's met gehakt!
Ik vind het overigens wel lastig, welk vlees te kiezen. Gehakt gaat supermakkelijk natuurlijk, maar kip oid is toch lastig te kauwen met 1,5 kies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |