abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51512803
vorige week las ik dit berichtje
quote:
BIJ LENT TOCH WEER DICHT

De Oosterhoutsedijk bij Lent gaat volgend jaar zomer in de weekenden toch dicht voor gemotoriseerd verkeer.
Dat heeft de Nijmeegse wethouder Van der Meer besloten.
De maatregel zou eerder al ingaan, maar motorrijders vochten de afsluiting aan.
De gemeente stelde een nader onderzoek in en conludeert dat de dijk toch dicht moet, omdat dit veiliger is voor fietsers.

red. in 2008 dus
en gisteren reed ik weer over onder andere deze dijk naar huis.

Zigzaggend om die kolere-fietsers heen .

Serieus, er zijn genoeg motorrijders EN autorijders die over die dijk scheuren alsof ze zich op Assen wanen, dat is waar.
Maar er zijn ook mensen (zowel auto- als motorrijders) die gewoon over de dijk cruisen (ok, ok, net iets boven de max snelheid ) maar verder niemand tot last zijn.
De enige mensen die anderen tot last zijn op die dijk, zijn die kolerefietsers.
Een dijkweg is smal, je kan er niet met volle vaart met twee doorsnee auto's langs elkaar heen/inhalen op 9 van de 10 stukken. En de aanwezigheid van die kolere-fietsers maakt het alleen nog maar klotiger

Want deze fietsers, voor wie het allemaal veilig moet worden, blijven hardnekkig met zn tween of zelfs 3en naast elkaar flaneren over de dijkweg, alsof deze van hun is; het is toch potdomme geen FIETSPAD . Haal je ze dan in met de grootst mogelijke afstand tussen jou en de fiets (dat gaat als motor dan gelukkig weer makkelijker dan met een auto) krijg je een gebalde vuist van de linker van de 3 en een gezicht, terwijl zij weigeren opzij te gaan

Als de fietsers bij het aan horen komen van een gemotoriseerd voertuig gewoon netjes achter elkaar zouden gaan fietsen, zou er helemaal niets aan de hand zijn

klacht: als iets voor 'fietsers veilig moet zijn', dan moet het een FIETSPAD zijn
Ja doei.
pi_51512817
Je zou natuurlijk ook kunnen concluderen dat je met je auto/motor maar om moet rijden zodat fietsers fatsoenlijke ruimte hebben.
pi_51512855
dat is idd de clou van het verhaal en daar ben ik tegen
Ja doei.
pi_51512875
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
(ok, ok, net iets boven de max snelheid )
Maar goed ook dat ze die maatregel instellen!
pi_51512884
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
vorige week las ik dit berichtje
[..]
klacht: als iets voor 'fietsers veilig moet zijn', dan moet het een FIETSPAD zijn
Dat is het nu toch ook geworden, wat lul je nu?

Weg was onveilig voor fietsers, er mag nu geen gemotoriseerd verkeer meer komen, dus dat maakt het per definitie een fietspad.

Dus is je klacht ongegrond...

Slotje...

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 16 juli 2007 @ 09:28:45 #7
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51512929
Ach je bent nog geen groep wielrenners tegengekomen, dat is het smerigste uitschot wat zich slingerend voorbeweegt op 2 wielen.

Afsluiten best dan pakken we hem op de mooie zomeravonden.
pi_51512938
alleen in de weekends
Ja doei.
pi_51512950
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef Noway666 het volgende:
Ach je bent nog geen groep wielrenners tegengekomen, dat is het smerigste uitschot wat zich slingerend voorbeweegt op 2 wielen.

dat viel gisteren gode zij dank nog mee, maar die zitten gezellig in het clubhuis de tour te volgen met zn allen
Ja doei.
pi_51512986
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef Noway666 het volgende:

Als er een groep fietsers juist niet slingert zijn het de wielrenners wel... Neem dan bejaarden en dagjesmensen die op de fiets zitten
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  maandag 16 juli 2007 @ 09:31:36 #11
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51512993
Ik voel een lemming aankomen
  maandag 16 juli 2007 @ 09:31:44 #12
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51512996
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat viel gisteren gode zij dank nog mee, maar die zitten gezellig in het clubhuis de tour te volgen met zn allen
Bom d'rop dan, stelletje nepfransen.
pi_51513017
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef Keiichi het volgende:
Ik voel een lemming aankomen

maar dan wel door iemand op een spartamed
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')