Brian boven lieke moooooiquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Poll open sinds vanochtend.
(edit: in dit tempo 1 stem per minuut, staat nu op 62 totaal, vanavond een realistisch beeld)
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:13 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk naar jouw eigen gebrabbel, psychopaat.
En leer quoten.
yepquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef itsme het volgende:
is dit van een van je weblogs Ikweetniets?
Ongeveer 6000 streamers ? Bedankt APK.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:32 schreef APK het volgende:
Ik lees net in de COS dat DGK_Redactie ooit heeft
gezegd dat het ongeveer 6000 zijn.
Dat kan jij wel allemaal vinden,quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Geen favoriet----- (deze keuze is een onzin keuze..want als je geen favorite hebt wat doe je in hier.
of bij de kooi zowiezo...
kan me niet voorstellen dat je ze alle 8 zo boeiend vind dat je daarvoor kijkt...
de rest mag van mij allemaal een punt eraf...de megastakkers..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat kan jij wel allemaal vinden,
maar de optie Geen Favoriet--------------7 zet ik er weer bij.
Er zijn kijkers die al 9 maanden kijken en nu geen favoriet meer hebben.
Die poll is waardeloos, je kan niet alleen valsspelen met anonieme proxies, maar ook met NIET-anonieme proxies. En aangezien 95% van alle proxies op ene proxie-lijst transparant zijn, kan je dus heel veel valsspelen...quote:
Hy lieve IkWeetNietsquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees net in de COS dat DGK_Redactie ooit heeft gezegd dat het ongeveer 6000 zijn.
Ahhhhh, toe nou.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hy lieve IkWeetNiets
Misschien is het een idee om jouw poll niet in dit topic te plaatsen ?
Maar elders ?
Anders raak ik zo in verwarring![]()
Een proxy, is dat een achterlijke COS-muts die 40x voor Huub SMS't?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:14 schreef Mika25 het volgende:
Die poll is waardeloos, je kan niet alleen valsspelen met anonieme proxies, maar ook met NIET-anonieme proxies. En aangezien 95% van alle proxies op ene proxie-lijst transparant zijn, kan je dus heel veel valsspelen...
Nou bij de laatste poll bij proxyquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Een proxy, is dat een achterlijke COS-muts die 40x voor Huub SMS't?
Nu niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Nou bij de laatste poll bij proxystonden Brian en Jaap enorm op kop
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |