Jij verdomt het om het lijstje te quoten?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Geen favoriet
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij verdomt het om het lijstje te quoten?
Als je quote hoef je geen enkele naam in te typen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan de namen gewoon niet uit mn toetsenbordje krijgen, sorry Scan
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje stemt op Geen favoriet.
Huub--------------27
Lieke---------------9
Jaap----------------3
Nadia--------------2
Brian---------------1
Amanda-----------0
Dennis-------------1
Natasia------------0
Geen favoriet-----5
Het zijn indexicale beelden, dus dat dacht ik niet. Als Tas eerst Jaap een paar rotschoppen geeft en de dag erop huilend op haar stoel zit kijkt iedereen daar zo doorheen. Het zijn toch echt acties die letterlijk in woord en beeld geregistreerd zijn, dus weinig aan te knippen en plakken. Die voice over neemt toch ook niemand echt serieus of welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Op TV schijnen Huub en Lieke behoorlijk onjuist neergezet te worden. Dus is vraag me af wat de uitslag van de popoll gaat worden.
Ja, en? Misschien heeft hij dat door Huub's recente acties ingezien, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef itsme het volgende:
Mijn broer altijd Huub fan belde me vandaag en vertelde me dat hij huub minder leuk vind.
En hij kan alleen de uitzendingen bekijken
Dat ze Huub verkeerd neerzetten is al vanaf het begin. Daarom ben ik destijds al gestopt met kijken naar de TV uitzendingen. Het effect ie minimaal op de popo want al die tijd heeft hij bovenaan gestaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Op TV schijnen Huub en Lieke behoorlijk onjuist neergezet te worden. Dus is vraag me af wat de uitslag van de popoll gaat worden.
Streamers:quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:56 schreef clrscrn het volgende:
Huub--------------36
Lieke--------------12
Brian----------------5
Jaap----------------3
Nadia---------------2
Amanda------------1
Dennis-------------1
Natasia------------1
Geen favoriet-----7
Ik denk dat je veel te hoog zit. Op FOK zie ik ook maar tussen de 100 en 200 echte streamers. Zeker niet meer. En FOK is een van de grootsten denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
14.000 streamers ?
Ik lees net in de COS dat DGK_Redactie ooit heeft gezegd dat het ongeveer 6000 zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel te hoog zit. Op FOK zie ik ook maar tussen de 100 en 200 echte streamers. Zeker niet meer. En FOK is een van de grootsten denk ik.
iedereen zijn eigen keuze..maar in 1ste instantie...je zin is totaal slecht te lezen..pas hem effe aan...lijkt wel steno..hihi....anyway....natasia gaat hopelijk vandaag exit...dus jammer van je puntje...en ik ben het ook nog is totaal met je oneens...maar ok. Natasia is namelijk gewoon ziek..geestelijk ziek..tis gewoon inmiddels zielig te noemen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:54 schreef APK het volgende:
Natasia------------1 <------- Het is geen kindercrèche daaro en zij -gecast als bad woman- zorgt er voor dat de streamkijkers helemaal flippen.![]()
Geen favoriet-----7
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |