Ok zal ik er neerzetten, maar ik ga het niet zelf bekijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:09 schreef CoT het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
hoi hondjequote:Op maandag 16 juli 2007 02:10 schreef patist het volgende:
zo ff mijn avatar aangepast..... wat vinden jullie ervan? het is mijn hond 'Diesel'![]()
Ik denk dat het juist wel relevant is.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:05 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze gaan niet ineenkeer terug in de tijd om iemand daarvoor te bestraffen, ze kijken naar wat er vandaag gebeurd is, dus al dat gezeik over Eric en over wat er eerder speelden, is toch totaal niet relevant hier.
nu krijg je het.... "de 6"quote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist wel relevant is.
Misschien niet hier, maar wel voor de 6 die nu tegen Huub (en het is eigenlijk echt Huub die ze willen pakken, Lieke is slechts een middel om dat te bereiken) aan het vechten zijn. Het is hun ultieme wraak op alle vulle spelletjes die Huub (volgens de 6) heeft gespeeld.
Nee, dat is niet waar! En dan ben ik ECHT eerlijk! Daarom ben ik ook zo geschokt! Omdat er echt een verschil is in werkwijze en intenties. Het zou fijn zijn als er ECHT EERLIJK gezond verstand zou komen!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar als je eerlijk ben had hij die ook allang moeten hebben.
Wat me weer brengt op; waarom staat de redactie dit nu allemaal toe? Huub was hun gouden haantje, degene die graag meewerkte met hun plannetjes en vooor mooie tv-momenten zorgde. Waarom mag hij nu geterroriseerd worden, zonder dat ze echt ingrijpen?
Aaaaaaah saldogedrag, het gedrag wat zij nooooooooit zouden vertonen.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien niet hier, maar wel voor de 6 die nu tegen Huub (en het is eigenlijk echt Huub die ze willen pakken, Lieke is slechts een middel om dat te bereiken) aan het vechten zijn. Het is hun ultieme wraak op alle vulle spelletjes die Huub (volgens de 6) heeft gespeeld.
Het is wel meer dan dat volgens mij. Volgens mij hebben met name Nadia en Amanda en Brian en Dennis een grondige afkeer van Lieke. Lieke is zo ongeveer een onmens geworden, iemand die staat voor alles wat dood moet.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Daarmee is dan gelijk gezegd dat ze niet boven de anderen kan staan.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had ze gister ook al gedaan..... het blijft geen feest.
Ik zou bijna zeggen dat je redenering op die van iemand lijkt.![]()
Houd alsjeblieft op........... ga even zeggen dat ze er om vroeg........quote:Op maandag 16 juli 2007 02:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarmee is dan gelijk gezegd dat ze niet boven de anderen kan staan.
Daarnaast dacht ze te scoren en de onheil roept ze op haarzelf af.
Ik vind Lieke altijd een kopie van Huub, alleen in zeer zwakke vorm.
Sjapo voor Eric als hij dit leest, petje af jongen dat jij je niet verleiden.
iedereen is beter af als ze de poort uitlopenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarmee is dan gelijk gezegd dat ze niet boven de anderen kan staan.
Daarnaast dacht ze te scoren en de onheil roept ze op haarzelf af.
Ik vind Lieke altijd een kopie van Huub, alleen in zeer zwakke vorm.
Sjapo voor Eric als hij dit leest, petje af jongen dat jij je niet verleiden.
nog 7 uur en 45 minutenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
Duidelijk is wel dat Flens langdurig de meest gevaarlijke en geweldadige types (natasia, brain en amandel) in het huis de hand boven het hoofd heeft gehouden. Over een tijdje zal blijken hoe de vork in de steel zit. Zal me niets verbazen dat moeder natasia niet eerder uit de kooi gewerkt is omdat men bang is voor dit wezen. Vind ik ook niet zo raar, droomde laatst over die hork(door een geposte foto uit het mortuarium te eemnes) en ben nog van de rel.
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:10 schreef patist het volgende:
zo ff mijn avatar aangepast..... wat vinden jullie ervan? het is mijn hond 'Diesel'![]()
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hij zich losrukte uit Jaaps harde houdgreep, nadat Dennix in zijn gebroken vingers had staan knijpen, en Brian zijn keel dicht had geknepen?
Ik denk niet dat ze er de hele dag zit, maar wel vaak. En als ze er niet is, zal er wel veel telefonisch overleg met haar zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Veel users geven altijd Flens van van alles de schuld. Maar als zij direkteur is, zit ze dan wel de hele tijd achter? Heeft ze daar wel tijd voor?
Ze snoept uit de aanwezige apotheek?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Veel users geven altijd Flens van van alles de schuld. Maar als zij direkteur is, zit ze dan wel de hele tijd achter? Heeft ze daar wel tijd voor?
Truste! Ga ook liggen. Hoiquote:Op maandag 16 juli 2007 02:18 schreef patist het volgende:
mensen ik ga slapen!! morgen weer vroeg dag (10 uur) want dan krijg ik me sleuten van mijn nieuwe HUISSIE!!! (en dat zonder trappen, slaan, krabben, en meer acchtereenvolgende boetes en sancties)
Het zou me niet verbazen als ze het grootste deel van de dag als 'general manager' bezig is. Vergeet niet dat de productie een operations is met 160 man personeel en veel essentiele toeleveranciers. Het 'DGK spel' is maar een onderdeel van haar taak - meer als eindverantwoordelijke.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |