Heb je nog meer tekeningen?/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:24 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
http://i12.tinypic.com/4mv1o4x.jpgwas alleen te lui die boom netjes af te maken
toen hij na zijn vermeende zelfmoordpoging in het ziekenhuis lag, tekende hij zijn broer en hem schematisch op een papiertje. aan het einde van de aflevering zweefde hij toen boven de grond, voor zijn broer, zoals op het papiertje stondquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef Xurk het volgende:
Ik kan niet wachten om future samurai Hiro te zien overmorgenOok gaaf dat veel van de personages nu "eindelijk" [al zijn we nog niet eens zo lang bezig
] paden kruisen en in sommige gevallen zelfs interactie hebben!
Ik kan me niet meer herinneren wanneer Peter de toekomst heeft getekend, wat heeft hij dan ook alweer getekend?
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
toen hij na zijn vermeende zelfmoordpoging in het ziekenhuis lag, tekende hij zijn broer en hem schematisch op een papiertje. aan het einde van de aflevering zweefde hij toen boven de grond, voor zijn broer, zoals op het papiertje stond
ik had die aflevering eergisteren pas gezien, dus hij zit nog vers in mijn geheugenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen.
dat wel maar hun alter ego is meestal niet supersterk..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:42 schreef The_Forcer het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat Niki echt een power heeft, veel mensen hebben dit soort aandoeningen, je bent dan gewoon gek.
Ik zit ook al bij 16quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:47 schreef DarkElf het volgende:
nog 4 afleveringen en ik heb seizoen 1 gekeken, ik kon me niet bedwingen
oeoe, dan zit je bijna bij afl. 20quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:47 schreef DarkElf het volgende:
nog 4 afleveringen en ik heb seizoen 1 gekeken, ik kon me niet bedwingen
Is die handlanger van Claire haar pa DL? Nee toch? Zo ja, dan moet Niki haar zoontje toch ook wel krachten gaan ontwikkelen met zulke oudersquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef Xurk het volgende:
Echt zo vet al die karaters die samenkomen
Die neger die blijkbaar mind-wipes kan doen is dus de man van Niki?
Eh, nee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef Xurk het volgende:
Die neger die blijkbaar mind-wipes kan doen is dus de man van Niki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |