quote:Op maandag 16 juli 2007 13:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha voorloper dus. ik kon het niet laten om sommige comics en wikipediaverhalen te lezen
.
spoiler niet lezen als je nog niet verder bent dan de afleveringen die al te zien zijn geweest!ik had donderdag voor het eerst gekeken en kon het niet laten om de rest ook te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben nu bij 20 en snap het eindelijk een beetje
.. wel erg benieuwd naar laatste 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: werd al uitgelegd, ik moest gewoon lang typen![]()
Nee. Er is niet voor niks een apart topic voor US kijkers.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:15 schreef dRobje het volgende:
of lees geen spoilers..
wilde 'm net wijzigen naar 'of lees geen spoilers.. maar owke geen nieuwe afleveringen meer hier, tot aflevering 4quote:Op maandag 16 juli 2007 13:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Er is niet voor niks een apart topic voor US kijkers.
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou die politieagent BTW niet al de pijp uit zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 16 juli 2007 13:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Er is niet voor niks een apart topic voor US kijkers.
yeah! we gaan gewoon verder kijken en zien hoe het allemaal zal gaan! ik ben wel benieuwd wat voor vent die donkere man is!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Maar Jerruh kon dat niet die had alleen gelezen en wilde even bevestiging.
We zijn er al weer klaar mee![]()
als ik iets mag verraden, want het is geen spoiler: dat is een promoshot geweest. in aflevering 1 werd ie toch helemaal out gevonden door peter en simone? in die promo had hij tijdens zijn trip ook zijn hand afgehaktquote:Op maandag 16 juli 2007 23:32 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb die trailer net ook gezien, goede trailer die ook goed de serie uitlegt.
Alleen zag ik in de trailer dat de hand van Isaac was afgehakt, ik kan me dat helemaal niet meer herinneren toen ik de serie online volgde.
mooi!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:54 schreef JapyDooge het volgende:
Niet eens een reactie op mijn mooie tekening
sorryquote:Op maandag 16 juli 2007 23:54 schreef JapyDooge het volgende:
Niet eens een reactie op mijn mooie tekening
I can bend space and time!quote:naam: Hiro Nakamura
Gespeeld door: Masi Oka
Superkracht: Tijd manipuleren en teleporteren.
http://i12.tinypic.com/4mv1o4x.jpgquote:
omg zelfs zo is hiro grappigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen beelden afl 1
http://www.youtube.com/watch?v=Ph9qo93OkMI
De eerste scène die ze laten zien hier is echt zo tof.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
BEVAT OOK KLEINE PREVIEWS VAN LATERE AFLEVERINGEN (ong 30 sec)
http://www.youtube.com/watch?v=2HXO06qfQwY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |