Zo herkenbaarquote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef luciferist het volgende:
in het begin reuze blij dat ik hier internet had
het is sloom, maar dat is bijna alles hier.
echter elke keer wanneer ik wat belangrijks moet doen is er geen internet.
hoe komt dit?
de stoppen slaan door wanneer het regent, want de draden liggen hier over de grond, en zijn op meerdere plekken aan elkaar geknoopt.
wanneer de stoppen doorslaan kunnen we deze niet omzetten aangezien deze is een afgesloten kantoor verstopt zitten waarvan 1 persoon de sleutel heeft, en hij werkt ;s nachts...
Wie skateboard er nou... tsss pauper!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef luciferist het volgende:
[..]
aardappels zijn hier erg duur, wel keertje patat gemaakt
ik eet gehakt, courgette, ui, knoflook, tomaat en dan met die wokkelpasta.
tevens mis ik:
- normaal brood
- KAAS dat is hier 10x zo duur als in nederland, en alleen maaslander
- mijn skateboard <3
- vriendin :p
hij is zo'n kraspanda ... die 'skaten' allemaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef DeathStar__ het volgende:
[..]
Wie skateboard er nou... tsss pauper!
tevens wil je geen bruine vriendin ofzo? racist
afspraken maken wel,quote:Op maandag 16 juli 2007 19:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Afspraken maken is ook niet het sterktste punt van Afrikanen ofwel
![]()
Ze laten je gerust 3 uur wachten, althans in Kenia. Waar zit jij? Zuid-Afrika ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef luciferist het volgende:
[..]
afspraken maken wel,
nakomen niet.
ik betaal vet veel huur, kan ik ook een groot huis voor krijgen hier.
alleen dan geen meubels, inet e.d.
en dan moet ik zelf nog de adapter voor de router betalen
heb ook gezegd dat ik hem uit principe mee naar huis neem
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze laten je gerust 3 uur wachten, althans in Kenia. Waar zit jij? Zuid-Afrika ofzo?
Whehehe lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:37 schreef luciferist het volgende:
[..]
"komt eraan" = 2 uur wachten
"bijna klaar" = half uur wachten
"het is klaar" = kwatier wachten
kameroen
Abari yako? (exacte spelling weet 'k niet meer, is inmiddels alweer een jaar geleden..) Tusker baridiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat valt nog erg mee. Ik kan me herinneren dat ik 's ochtends m'n stage begeleider belde en hij vertelde dat 'ie er zo aan zou komen. 's Middags belde ik 'm nog maar eens en toen was 'ie meestal wel onderweg. Twee uur later was 'ie er nog niet terwijl Langata -> Nairobi University best in een minuut of 20 te doen is.
Maarja. Tusker baridi
Erg herkenbaar. Hier in Zuid-Amerika is men in staat te zeggen dat ze al onderweg zijn wanneer ze nog eten moeten kopen, dat moeten koken, opeten en afwassen en zich daarna nog moeten douchen en verkledenquote:"komt eraan" = 2 uur wachten
"bijna klaar" = half uur wachten
"het is klaar" = kwatier wachten
Dat is wel zuur, maar wist je niet dat je rijbewijs niet geldig was? Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar je moet 'm van te voren laten bekrachtigen door een of andere instantie ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:12 schreef luciferist het volgende:
nu heb zit ik 2 maand hier,
kan ik eindelijk met mijn onderzoek beginnen,
de regens zijn gevallen enzo.
krijgt mijn collega een ongeluk, wat bleek ons rijbewijs was niet geldig...
nu kan ik niet naar mijn veld, en verveel ik me nog kapot...
collega ziekenhuis, motor op politiebureau
Mzuri sana, na wewe? Mimi napenda tusker baridi! Engine mojaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Abari yako? (exacte spelling weet 'k niet meer, is inmiddels alweer een jaar geleden..) Tusker baridi.
[afbeelding]
Is dat net zoiets als dat wij hier vroeger in Europa kende, namelijk "moederkoren"?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik doe onderzoek naar Striga h3rmonthica, een parasitaire plant op gewassen teerd..
Mzungu pesa, lakini mimi maskini.quote:
Dit gaat me toch iets te ver, is tenslotte alweer een jaar geleden, en mijn talenknobbel is niet zo grootquote:
ik zit in Kameroen en das niet echt zuidelijk,quote:Op zondag 2 september 2007 17:22 schreef TSUBA het volgende:
Met afgrijzen doorgelezen .
Zou er ook nog een goeie ZA topic geopend kunnen worden ??
Dat was dus 1 keer maar nooit weer?quote:
dit dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |