dan slijt ie mooier en krijg je een unieke broekquote:Op woensdag 5 september 2007 23:38 schreef Ringeling het volgende:
WAAROM, is het de bedoeling dat je die broeken niet wast?![]()
Wat betaal jij voor een Nudie dan? Hier liggen ze in de winkel voor 100 euro meestal namelijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:07 schreef Huppelei het volgende:
Ik wil graag een broek van een ander (iets minder duur) merk. Na 2 Nudie's weer even rustig aan doen met me geld. Iemand die een merk kan aanbevelen dat niet te veel kost (90 euro ofzo?) en je gewoon in de winkels kan halen?
Het liefste een beetje met de Average Joe fit. In die buurt.
Of stel ik nu hele domme vragen?
Nou voor me Average Joe betaalde ik 150 euro..quote:Op donderdag 6 september 2007 15:16 schreef bear87 het volgende:
[..]
Wat betaal jij voor een Nudie dan? Hier liggen ze in de winkel voor 100 euro meestal namelijk.
Voor rond de 90 euro kan je behoorlijk wat krijgen: Levi's, Lee, Wrangler, Gstar ( niet bashen) Tommy hilfigger..Kortom de meeste merken hebben wel broeken voor dat geld
![]()
Oja, je kan zelfs Blue blood krijgen voor dat geld!
De prijs daarvan ken ik niet dus excuus danquote:Op donderdag 6 september 2007 17:38 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Nou voor me Average Joe betaalde ik 150 euro..
die blue blood op dat plaatje heb ik ook. 180 euro...quote:Op donderdag 6 september 2007 22:48 schreef GSbrder het volgende:
WAAAARRR blue blood voor -100 eu? Als ik een blue blood a la
[afbeelding]
kan krijgen voor - 100 eu koop k m meteen
Ik had hem zien liggen bij m@w.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:41 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
die blue blood op dat plaatje heb ik ook. 180 euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |