Eh niet bepaald. Volgens mij was Armstrong was in die etappe gevallen en wachtten Mayo en Ullrich op Armstrong, omdat Armstrong een paar ritten eerder namelijk het zelfde had gedaan...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef -MS- het volgende:
De top 5 renners van Tour de France destijds:
[afbeelding]
Mayo en Ullrich worden op hielen gezeten door de aanstormende topper Armstrong. Ze voelen 'm al in hun nek hijgen. Voernikov (nr. 4) probeert tevergeefs in de kielzog van Armstrong te blijven. Een hele illustratieve foto dat in 1 oogopslag toont hoe de situatie in de Tour was.
Nee, deze foto moet van een andere etappe zijn. In die rit naar Luz-Ardiden, waar Armstrong en Mayo vielen was Vino er al lang af gewapperd op het moment dat Armstrong viel.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:33 schreef existenz het volgende:
Volgens mij was Armstrong was in die etappe gevallen en wachtten Mayo en Ullrich op Armstrong, omdat Armstrong een paar ritten eerder namelijk het zelfde had gedaan...
Het kan nooit een veel latere tour geweest zijn, want toen was Mayo uberhaubt nergens meer te bekennen en Ullrich heeft nauwelijks meer voor Armstrong geredenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee, deze foto moet van een andere etappe zijn. In die rit naar Luz-Ardiden, waar Armstrong en Mayo vielen was Vino er al lang af gewapperd op het moment dat Armstrong viel.
Wie van de 4quote:
quote:
Fabio Cassartelli. Is overleden tijdens de afdaling van de portet d'aspet.quote:
2 dagen later. Tussendoor won Zadel nog een sprintetappe.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:01 schreef 456 het volgende:
De dag erna won Armstrong op eerlijke wijze de etappe,
Mijn excuses. De wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
2 dagen later. Tussendoor won Zadel nog een sprintetappe.
Eros Poli die over de Ventoux zijn achtervolgers voorblijft?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef 456 het volgende:
En ik ben ook op zoek naar een huilende Zola ben zijn naam kwijt(de langste renner ooit meen ik) die zich de laatste km van zijn MEGA ontsnapping begint te realiseren dat hij de etappe gaat winnen.
Dat was Eros Poli.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef 456 het volgende:
[..]
En ik ben ook op zoek naar een huilende Zola ben zijn naam kwijt(de langste renner ooit meen ik) die zich de laatste km van zijn MEGA ontsnapping begint te realiseren dat hij de etappe gaat winnen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef 456 het volgende:
[..]
quote:The chase pack started the climb with a faster rhythm and a 22 minute deficit. Steadily the climbers began to eat into his lead. When Poli arrived at the final 300 meters his lead had dwindled to 4 minutes but his lead had survived Mont Ventoux. Poli hammered the descent and rode into Carpentras with tears of joy in his eyes for a spectacular 3'39” stage win.
Armstrong vs. Pantani (Mont Ventoux 2000)quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
TdF 2000, etappe naar de Mt Ventoux
Mijn collega heeft die fiets van Ullrich waar hij mee viel inclusief scheur in zadel.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hij is ook wel uit 2003 (da's de enige Tour die Jan voor Bianchi reed), maar niet die 15e etappe naar Luz-Ardiden (ik gok dat deze foto van een eerdere etappe is)
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef 456 het volgende:
[..]
Wie is die man?
(rechts in het geel op het podium?)
Escartin was idd een heldquote:Op maandag 16 juli 2007 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
Eascartin![]()
Wat zat die op z'n fiets zeg met die neus![]()
De mijnwerker onderuitquote:
Pantani met nog haar. Dat was voor mijn tijdquote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Wat een renners! Pantani, Mejia en Buenahora![]()
Wat een engerds allemaalquote:Op maandag 16 juli 2007 21:37 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Pantani met nog haar. Dat was voor mijn tijd
Boh gekquote:
Wanneer was dat ook alweer, vorig jaar of in 2005? Ik zat toen echt op de bank:quote:
Omg, ga nie zo offtopic!1quote:
En vervolgens Armstrong door het gras.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[img=578xnull]http://i14.tinypic.com/4qnuxlg.jpg[/img]
Beloki 2003
Die heeft ook grote ventielenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef Waaghals het volgende:
deze basso was ook ooit in de tour
[afbeelding]
Die was al gepostquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:48 schreef Txurruka het volgende:
En uit de Giro, en een hele andere categorie:
[afbeelding]
Tenx!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:00 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Eros Poli op de Mont Ventoux
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |