quote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef X-fi het volgende:
Willen de prijswinnaars hun adres naar mij toemailen. Wel aub je finish eindigen! Bedankt!
En KeplerNL! Mail jij ook maar, want wegens het hosten wil ik je ook graag iets voor geven!
Die mag je anders ook wel naar mij sturen hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:18 schreef X-fi het volgende:
Iik heb btw nog niet het adres van de nummer één en drie!!
Je was toch al tweede?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die mag je anders ook wel naar mij sturen hoor![]()
Laat maar, mislukte grapquote:
smiecht!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die mag je anders ook wel naar mij sturen hoor![]()
koude banden nog he.... maar was ook niet echt een plaats waar je er langs kon...quote:Kwam 1e ronde ongelukkig in aanraking met de achterkant van iemand die de bocht net niet haalde en ging er zelf toen ook naast. Kwam ongelukkig terug op de baan en werd vol geraakt door kepler? en stond aan het einde van de ronde volgens mij al 40 seconden achter ofzo. Maar goed toch maar uitgereden had toch niks anders te doen
het was echt maar een heel zacht tikje tegen de rechter-achterkant van mijn auto... zo zacht zelfs dat ik er zelf niets van heb gemerkt... (behalve dan in de achteruitkijkspiegel)quote:Op maandag 16 juli 2007 09:22 schreef rival het volgende:
dat gebeurt zeker 7 van de 10 races.
eerste bocht allemaal contact... en als je daar toevallig net voor zit of voorbij kan heb je al een flinke voorsprong soms...
Ik gaf hem dan ook ruimte om de bocht eerst in te gaan en probeerde juist achter hem aan te sluiten in de veronderstelling dat hij doorhad dat het niet nodig was om de bocht met risico snel te nemen om me voor te blijvenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
koude banden nog he.... maar was ook niet echt een plaats waar je er langs kon...
ik zal vanavond eens de replay erbij pakkenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik gaf hem dan ook ruimte om de bocht eerst in te gaan en probeerde juist achter hem aan te sluiten in de veronderstelling dat hij doorhad dat het niet nodig was om de bocht met risico snel te nemen om me voor te blijven
Ik deed het in de eerste ronde dan ook lekker rustig aan, ging toch wel het grootste deel voorbij toen de helft dwars over de weg gingquote:Op maandag 16 juli 2007 09:22 schreef rival het volgende:
dat gebeurt zeker 7 van de 10 races.
eerste bocht allemaal contact... en als je daar toevallig net voor zit of voorbij kan heb je al een flinke voorsprong soms...
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik deed het in de eerste ronde dan ook lekker rustig aan, ging toch wel het grootste deel voorbij toen de helft dwars over de weg ging![]()
Maar ik had dus het "voordeel" dat ik helemaal achteraan moest starten en dus een beetje uit het verkeer kon blijvenquote:
ja das waar, ik probeerde zo rustig mogelijk te rijden maar dat mislukte dusquote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Maar ik had dus het "voordeel" dat ik helemaal achteraan moest starten en dus een beetje uit het verkeer kon blijven![]()
ik probeerde ook zo rustig mogenlijk te rijden.. maar ik kon me niet inhoudenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ja das waar, ik probeerde zo rustig mogelijk te rijden maar dat mislukte dus
ach, shit happens
Ik ben altijd wel voor een wedstrijdje te porrenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef existenz het volgende:
R1 auto's is altijd moeilijk om jezelf in te houden. Ik daag jullie allemaal uit om deze week nog ergens met mij Maple Valley (De lange versie) met R1 auto's te doen. Dat circuit is erg tof met R1 wagens![]()
een uitdaging gaan we altijd aanquote:Op maandag 16 juli 2007 18:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel voor een wedstrijdje te porren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |