je kunt nog veel hoger hoor!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:04 schreef DJ_ het volgende:
[afbeelding]
vandaag pas achter gekomen dat je ook kon vliegen
Remmenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef DJ_ het volgende:
mocht alleen met nissan's rijden in de cup dus kon geen snelle auto kiezen om hoger te gaan
( zat niet op te letten en vloog in eens de lucht in omdat ik niet remde voor de bocht)
nieuw tracks: JAquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:40 schreef Justinn het volgende:
Als goed is komt er binnenkort nieuwe content voor Forza 2.
Ben heel erg benieuwd. Ik hoop op nieuwe race tracks en dat het gratis is.![]()
In elk geval krijgen we binnenkort Catalunya en de F1 versie van de Nurburgring. Goeie zaak lijkt mequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:40 schreef Justinn het volgende:
Als goed is komt er binnenkort nieuwe content voor Forza 2.
Ben heel erg benieuwd. Ik hoop op nieuwe race tracks en dat het gratis is.![]()
van ign.com gehaaldquote:UK, August 1, 2007 - A brand new downloadable content pack for Forza Motorsport 2 featuring three Nissan cars - the 2007 Sentra SE-R, Altima and 350Z - is available for free from Xbox Live Marketplace today.
To celebrare, Microsoft and Nissan have teamed up to run a series of Forza-themed events in the US, the first of which is an Xbox Live tournament in which competitors can only drive the Sentra SE-R. The second is a customisation contest, with budding car-tists encouraged to create the most stunning paint jobs imaginable. Entries will be judged by members of the Turn 10 dev team and Nissan, but as yet there's no word on what the prize for best design will be. More details about both competitions will be announced on the official Forza website in the next few weeks.
Finally, joining the Nissan trio of cars on the download list is the Peugeot 908 race car, which costs 50 Microsoft Points and is the only "paintable" race car in the game. Head over to Marketplace now to get behind the wheel of any of these four gas guzzlers
Nissans gedownloadt, Peugeot laat ik mooi liggen, rij toch nooit in zo'n bakquote:
Tis toch gratis, dus waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:31 schreef Gamedemon het volgende:
Vind het sowieso Bullshit om nieuwe auto's te kopen..
Je hebt er 300 tot je beschikking.. Van hele langzame die je snel kan maken.. tot super snel..
Je rijdt er mischien in 100 als je de hele SP hebt uitgespeeld en de rest probeer je geeneens... en dan moet je er nog auto's bijkopen ook
Doe dan gewoon nieuwe tracks, daar ben je veel langer zoet mee en het is het geld tenminste waard.
Die peugot niet, en ik zeg ook kopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tis toch gratis, dus waarom niet?
Dan had ik jou verkeerd begrepenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die peugot niet, en ik zeg ook kopen.
kan wel wezen, ik heb nog 100 coole wagens in de game zitten waar ik nog een rondje in moet rijdenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef piet_pelle het volgende:
Maar die Peaugeot is best een cool waggie [afbeelding]
Als ik online ben, ben ik altijd wel te porren voor een racequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:10 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er weer... waar zijn de challenges?![]()
Toegevoegdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als ik online ben, ben ik altijd wel te porren voor een race![]()
Tag in mijn sig![]()
Allemaal leuk en aardig dat je online wilt racen met anderen, maar dan moet je niet midden in een race ermee stoppen en weggaan hequote:
Ik was al de hele avond bezig en had ineens zin om wat anders te gaan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig dat je online wilt racen met anderen, maar dan moet je niet midden in een race ermee stoppen en weggaan he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |