Zou kunnen niet interessant, ff googlen op fok en hattrick inclusief een aantal maal klikken (wat de gemiddelde kingstown, thunder, of elke andere klootviool wel beheerst) doet wonderen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Zijn Kingstown en thunder Oud Fokers?
Met oude garde doel ik op de mensen die al een tijdje bij de U-20/NT betrokken zijn, die houden nl. wel van een spelletje ons kent ons (dit gaan ze vast kopiëren). Ze hebben het zelf nog niet helemaal begrepen en daarom benoemen ze mij tot de oude garde (omdat ik het spelletje al een tijdje speelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef Silver_Shark het volgende:
leek er wel opomdat SW steeds heeft over oude garde enzo
doe eens even rustig allemaal. Paar mensen lezen dat we het allemaal impulsief gedaan hebben, so be it. Het is niet anders. Kunnen we wel gaan ontkennen maar is niet zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zou kunnen niet interessant, ff googlen op fok en hattrick inclusief een aantal maal klikken (wat de gemiddelde kingstown, thunder, of elke andere klootviool wel beheerst) doet wonderen...
Ik ben perfectly calm Grumps, ik ga alleen wel ff maffen nuquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
doe eens even rustig allemaal. Paar mensen lezen dat we het allemaal impulsief gedaan hebben, so be it. Het is niet anders. Kunnen we wel gaan ontkennen maar is niet zo.
Voor de rest maakt dat niets uit, EkeDeventer wil net zo graag als alle andere 9 bondscoach worden (als enige van ons) dus hij heeft er net zoveel recht op als de andere 9, hoe impulsief de actie ook is.
Laten we allemaal gaan slapen, en de discussie gewoon even laten voor wat het is aub. dank u.
gewoon effe slapen en morgen weer enthousiast er tegenaan... je hebt het prima gedaan... en er waren maar 2 negatievelingen... er zijn er zat die je wel steunenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef Egamer het volgende:
Heb even een mailtje gestuurd naar de mods, hopenlijk kunnen ze dit helpen.
In het begin kwam thunder met wat kritische vragen, dat hoort daarbij. Maar nu ging hij te ver, zeker omdat hij mij wou kwetsen.
Ik dacht dat de Hattrickers alleen bestonden uit leuke, sympathieke mensen.
Nou idd... et lijkt alsof iemand bang is zijn baantje als scout kwijt te raken of zo..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook slapen, nette laatste post van Egamer daar... kon het niet laten hem effe te helpen maar ik laat me daar niet meer zien in die topics... Succes Egamer....
Maar die Fok-afkeer zit wel behoorlijk diep daar
om 1.45 ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:12 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ik snap niks van het hele gesprek maar het is best vermakelijk om 01:10
om 03.20 niet meer tbh..quote:
Ik wist dat t stront gooien ging gebeuren, zoals je al kon lezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef Egamer het volgende:
Heb even een mailtje gestuurd naar de mods, hopenlijk kunnen ze dit helpen.
In het begin kwam thunder met wat kritische vragen, dat hoort daarbij. Maar nu ging hij te ver, zeker omdat hij mij wou kwetsen.
Ik dacht dat de Hattrickers alleen bestonden uit leuke, sympathieke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |