Ik had hier ook Vista ge-VM'd. Om m'n foon te kunnen updaten. Men. BSOD gallore.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef JoMo0 het volgende:
Hehe , eindelijk terug na een middagje Vista. Wat een drama is dat zeg![]()
AKA 'de enige nog betaalbare Mac als je geen laptop wilt!' .quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef Xilantof het volgende:
Tijd voor die nieuwe iMacs!
Ongeveer jaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
AKA 'de enige nog betaalbare Mac als je geen laptop wilt!' .
Ja een huidige iMac toch ook lijkt me ?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn iPod Mini 6gb (2e gen dus) werkt nog prima!
Ben benieuwd naar 't nieuwe design wat verwacht wordt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja een huidige iMac toch ook lijkt me ?
Wat zie je dan voor je , de nieuwe gen iMacs ? Een ander design of ?
Een draagbare en dus kleine Book mag er ook best komen![]()
Een heavy duty graphics card zou prettig zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:04 schreef Xilantof het volgende:
En 13,3 inch is niet draagbaar genoeg?
Eens, een externe monitor met 1680x1050 loopt soms wat spaak in exposequote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een heavy duty graphics card zou prettig zijn.
Het 13'3" scherm is denk ik groot zat voor wat je wil.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef snoopy het volgende:
Langzaam maar zeker ben ik toch aan het besluiten een nieuwe laptop te kopen. Mijn iBookje is 3 jaar oud en echt versleten bijna![]()
Maar oh oh oh welke moet ik nou nemen? Een MacBook of een Pro? Ik neig naar de Pro vanwege de grootte van het scherm.
Maar ja, is dat niet overdreven? Ik doe voornamelijk internetten, iPhoto, iWeb, wat muziek erop, af en toe een filmpje bewerken en branden, af en toe InDesign en af en toe wat Photoshoppen.
Ja oke... Maar daar hoorde ik hem niet over. Alleen over formaatquote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een heavy duty graphics card zou prettig zijn.
Doe er wel 2GB geheugen in.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef snoopy het volgende:
Op zich denk ik dat ook wel. Maar dan sta je in de Applewinkel en dan komt er ook een soort hebberigheid naar boven enzo![]()
Maar die is natuurlijk niet relevant bij het maken van een weloverwogen keuze bij het aanschaffen van een nieuwe laptop![]()
Ah ok. Nou de macbook 13.3" lijkt in ieder geval behoorlijk groter dan een 12" ibook. Uiteraard ook omdat het breedbeeld is. Ik kom zelf van een 12" powerbook en vind de 13.3" macbook al behoorlijk fors. En door de breedbeeld resolutie van 1280*800 kan je er ook veel op kwijt.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef snoopy het volgende:
Nee, een 14"
Inderdaad. Maar het aantal mensen wat nog een desktop koopt is al jaren dalende. De laptop is de nieuwe standaard formfactor voor PC's.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
AKA 'de enige nog betaalbare Mac als je geen laptop wilt!' .
Behalve een 15.4 scherm niet nee, mits je games wil gaan spelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:49 schreef snoopy het volgende:
Dat zal zeker ook schelen ja.Dus er zijn verder eigenlijk echt geen goede argumenten voor mij om een Pro te kopen begrijp ik?
Nog iets geprobeerd te uninstallen? Oh wacht, dat kan niet in Vistaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef JoMo0 het volgende:
Hehe , eindelijk terug na een middagje Vista. Wat een drama is dat zeg![]()
Jij bent echt de grootste n00b volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo, ik hoop dat ik nu voorgoed genezen ben van het blind installeren van allerlei programma's.
Net even Peerguardian geinstalleerd om het eventjes te testen. Na een halfuurtje kreeg ik de eerste vastloper. Dit werd dus niks. Ik dus cmet cleanapp het programma proberen te verwijderen. Hielp niet, nog steeds kreeg ik growl messages. Ik ben echt wel een half uur bezig geweest om alle bestanden te verwijderen. Bleken er dus een paar bestanden in de map BibliotheekStartupItems te zitten.
Als het goed is heb ik nu de hele zooi verwijderd.
Laat dat misschien maar weg hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog iets geprobeerd te uninstallen? Oh wacht, dat kan niet in Vista
Ik las laatst dat MS dit jaar al een SP1 voor Vista op de markt wil brengen. Ik dacht toen dat het alleen marketing was om wat vertrouwen bij het publiek te winnen, maar misschien is het gewoon echt nodig
Nee. PeerGuardian heeft gewoon geen fatsoenlijke uninstaller bijgeleverd. Het enige dat bijgesloten zat was een simpele .txt file met abakabra taal. Als je het programma wilt uninstallen kan je dus zelf zoeken naar bijbehordende bestanden, die erg verschuild zitten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste n00b volgens mijzelfs met een mac kan je niet overweg
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook het meeste mijn vista heb draaien, gewoonweg omdat ik totaal niet bekend ben met osx en ik van dat os dingen niks snapquote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste n00b volgens mijzelfs met een mac kan je niet overweg
Nouja, uninstaller hoeft ook niet per se. Ze kunnen echter wel een readme bijleveren van HOE je het programma moet verwijderen. Cleanapp vond lang niet alle bestanden die er bij hoorden. Zelf zijn ze ook moeilijk te vinden aangezien ze in de vreemdste mappen zitten.quote:
Ik neem hem altijd naar Utrecht mee, in de bus, en in de trein. Utrecht CS, nog geen enkel geval van laptop-diefstal meegemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:32 schreef Knoekie het volgende:
Nou ik wil hem weleens naar school meenemen (Uiteraard wel goed ingepakt) En aangezien ik in Rotterdam woon en op school zit.
Is dat extreem genoeg?
Als in Bootcamp of parallels of crossover?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:46 schreef Tijn het volgende:
Half-Life 2 draait echt retestrak op m'n MBP. Ik heb 'em laatst voor 15 euro bij de Intertoys gehaald. Supervet
In Bootcamp. Parallels heb ik ook draaien, maar daar heb ik nog geen games in geprobeerd te spelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als in Bootcamp of parallels of crossover?
Waar waar waar?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef Nairua het volgende:
Hip. Blijkt ineens een werkende iSync plugin te zijn voor de P990i. (&M600/W950)
Geen iPhone meer nodig..
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand een manier om images op een webpagina te vervangen door een extern plaatje?
(Stel je hebt logo.gif op een website en die wil je vervangen door een extern logo.gif)
Net zo iets als een custom stylesheet zegmaar, maar dan staat het plaatje helaas in de html.
Graag een plugin voor safari
Ik gebruik die applicatie eens in de 3 maanden ofzo..quote:Op maandag 16 juli 2007 14:54 schreef Tijn het volgende:
Installeer dan ff Parallels. IE6 draait best okay in Coherence-mode. Ik gebruik het all the time om websites te testen.
Ja goed ehquote:Op maandag 16 juli 2007 02:46 schreef Tijn het volgende:
Half-Life 2 draait echt retestrak op m'n MBP. Ik heb 'em laatst voor 15 euro bij de Intertoys gehaald. Supervet
PMquote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar is die isync plugin nu voor de p990 en m600?
Ik zit nu op die moerasboot, dat is echt vetquote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
en het is leuk
Had je 'm nog nooit gespeeld?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit nu op die moerasboot, dat is echt vet
Ik heb dat spel al 500x uitgespeeld man.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit nu op die moerasboot, dat is echt vet
Alleen toen 'ie net uitkwam om even te kijken hoe het eruit zag. Maar nooit echt serieus. Daar was m'n videokaart toen ook de brak voor.quote:
Het is hier (vlakbij Amsterdam) pikdonker! Das ook niks. Verveelde me al omdat ik alleen thuis ben maar nu is het nog ongezelligerquote:Op maandag 16 juli 2007 19:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik wil ook een keertje noodweer. Vanmiddag in Apeldoorn de hele dag stralend mooi weer en nu in het uiterste noorden ook weer mooi weer.
Mwoa ligt er aan. Nu zal je weinig verschil merken, over een paar jaar waarschijnlijk wel. Wij hebben laatst dus een HD ready gekochtquote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Totaal off-topic: zal ik een HD-ready of een Full HD Flatscreen kopen..? Iemand verstand van dit soort dingen?
WAAR?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nieuwe iMacs ftw.
Had je 'm in de doos laten zitten?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom er overigens pas net achter dat de Apple TV geen ingebouwde dvd-speler heeft. Damn, dan is dat ding toch echt te duur voor wat ie kan.
Ik merk er weinig van.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk als Vista je vertelt, dat je leven nu leuker is geworden bij de installer![]()
Chooooooooooose a Vista!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
Godsamme Windows
Heeft m'n pa een dvb tuner gekocht zodat ze op de boot ook naar de Tour etc kunnen kijken. Wil dat ding alleen onder media center of vista draaien.
Ik dus maar vista op z'n laptop zetten. Grafwindows met z'n 1000 verschillende PAUPER versies.![]()
![]()
![]()
Absoluut voor de Full HD. Vanwege de resolutie en dus beeldkwaliteit.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Totaal off-topic: zal ik een HD-ready of een Full HD Flatscreen kopen..? Iemand verstand van dit soort dingen?
http://fornax.sk/mate/Dow(...)ync_plugin_v1_06.dmgquote:Op maandag 16 juli 2007 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar waar waar?
Ok, jij wint!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef Nairua het volgende:
[..]
Absoluut voor de Full HD. Vanwege de resolutie en dus beeldkwaliteit.
Ja die had ik gevonden. Hij herkent m'n m600i nu, maar tijdens syncen krijg ik een foutmelding.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef Nairua het volgende:
[..]
http://fornax.sk/mate/Dow(...)ync_plugin_v1_06.dmg
ik heb vista nu een weekje of twee draaien en ben er zeer tevreden mee, dus misschien kan je er gewoon niet mee omgaan, zoals ik met osxquote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
Na vandaag weet ik het echt zeker. Zolang er Apple's zijn, koop ik echt NOOIT meer een Windows PC. Wat een kutspul. Kut klote graf Vista, poep schijt anaal tyfus WMC![]()
![]()
![]()
XP is prima, werk er elke dag mee maar thuis heb ik Vista en wat een godverdomde vreselijke teringellende zeg, nog nooit zo'n onvriendelijk systeem meegemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb vista nu een weekje of twee draaien en ben er zeer tevreden mee, dus misschien kan je er gewoon niet mee omgaan, zoals ik met osx
Ik kan er prima mee omgaan, ik vind het alleen een stuk irritante overcomplexe grafsoftware.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb vista nu een weekje of twee draaien en ben er zeer tevreden mee, dus misschien kan je er gewoon niet mee omgaan, zoals ik met osx
met die 2 gig geheuge loopt het hier als ene zonnetje in mijn mbpquote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef Sjoewe het volgende:
En het vreet echt geheugen als een Crystalmeth junk.
Met 2 gig draait het hier nog een heel stuk trager dan OS X met 1 Gig. En OS X loopt nota bene op een tragere processor (CoreDuo vs Core 2 Duo).quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
met die 2 gig geheuge loopt het hier als ene zonnetje in mijn mbp![]()
Mja twee gig voor deze laptop kost ongeveer 200 euro.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
met die 2 gig geheuge loopt het hier als ene zonnetje in mijn mbp![]()
Waarom wil je uberhaupt vista draaien...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef JoMo0 het volgende:
Waarom koop je een Book van 2000 euro , als je er alleen Vista op gaat draaien ?
Die hufters van TL hebben de invites gesloten. Vorige week ergens was er een melding dat je invitations waren gesloten 'until further notice'. 2 dagen later bericht was dat bericht verwijderd. Heb deze week 3 invites verstuurd en allemaal werkten ze niet. Maar ik ben ze wel kwijt...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja tuurlijk, zonder Power cord altijd..
Kun je me een nieuwe invite, sturen btw. Laatste is nooit aangekomen, zal ander mailadres geven.
Windows Live Messenger, eMule, en ActiveSync/Windows Mobile Device Center. Maar dan nog, liever XP in een Parallels-image.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom wil je uberhaupt vista draaien...
Ah, geen wonder..Laat de PM maar zitten dan..quote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die hufters van TL hebben de invites gesloten. Vorige week ergens was er een melding dat je invitations waren gesloten 'until further notice'. 2 dagen later bericht online. Heb deze week 3 invites verstuurd en allemaal werkten ze niet. Maar ik ben ze wel kwijt...
was voor 1 gig 37 euro kwijt en heb op inet prijzen gevonden voor 2 gig van 100 euro, is dat geheuge op de mac site nou echt zo bijzonder dat ze er zoveel geld voor vragen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja twee gig voor deze laptop kost ongeveer 200 euro.
nee hoor, ik heb 74 euro betaald voor 2 gigquote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
was voor 1 gig 37 euro kwijt en heb op inet prijzen gevonden voor 2 gig van 100 euro, is dat geheuge op de mac site nou echt zo bijzonder dat ze er zoveel geld voor vragen?
waar was dat? ik wil 1 geheugebankje eigelijk nog vervangen door een 2 gig....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb 74 euro betaald voor 2 gig
weet ik veel, bij een geheugenboerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar was dat? ik wil 1 geheugebankje eigelijk nog vervangen door een 2 gig....
hmm ik vind prijzen van 180 euro voor dat setje....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand hier ervaring mee? ¤49,95
iPod control ding voor in de auto..
[afbeelding]
Nee. Maar die laptop van mijn Pa is een Dell en die hebben weer van die leuke non-gangbare geheugentypes altijdquote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
was voor 1 gig 37 euro kwijt en heb op inet prijzen gevonden voor 2 gig van 100 euro, is dat geheuge op de mac site nou echt zo bijzonder dat ze er zoveel geld voor vragen?
Iemand?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Knoekie het volgende:
Heeft iemand hier misschien een invite van Brokenstones voor mij![]()
Het ziet er niet uit als iets dat veel zal toevoegen, of wel? Ipv scherm en clickwheel in 1 krijg je ze nu los. Maja zo zie ik hetquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe MBP kan het zeker, maar mijn 1st gen MBP 1.83 GHz Core1Duo uit maart 2006 kan HL2 ook op max draaienquote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Waaaaaaaaat, kan de nieuwe MBP HL2 op high/max draaien? Dat is toch wel tof. Beter dan mijn desktop.
Kost die maar 50 euroquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iets voor je meisjes onder ons..
[afbeelding]
Het is een iPhone iGems Wristband!!!
Alleen USquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Apple Store is down!!!!! The Apple Store is down!!!!
Neem eens een kijkje op www.tweakers.net/pricetwatch en www.kieskeurig.nlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede webshop voor lcd tv's en zo, hebben jullie tips?
Dude, ik hoop wel dat je ze eerst hebt bekeken in een winkel o.i.d.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede webshop voor lcd tv's en zo, hebben jullie tips?
Welkomquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef philana het volgende:
Ik ben blij met mijn MacBook...
Van de week een iPod halen.. en dan is het helemaal feest..
De gebruikelijke 'Buy a Mac and get an iPod' of zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is een dinsdag, het is rond 13.00 uur Nederlandse tijd.
Spannend...
Natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dude, ik hoop wel dat je ze eerst hebt bekeken in een winkel o.i.d.
En niet blind op de spec's gaat kopen in een webshopje.![]()
Welke heb je in gedachten?![]()
Dank jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje op www.tweakers.net/pricetwatch en www.kieskeurig.nl
Gewoon de fabrikanten websites.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
NatuurlijkIk ga sowieso kopen in de winkel maar ik wil me een beetje een beeld vormen van prijs en design en zo.
Die vind ik juist meestal ontzettend kutquote:
[update]quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Apple Store is down!!!!! The Apple Store is down!!!!
Mmm lelijk bureau en veel troepquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Knoekie het volgende:
Zouden jullie misschien een foto kunnen posten hoe bij jullie alles is opgesteld? Ben zelf me kamer aan het opknappen. Gisteren al bij IKEA een bureau gekochtHeb wat inspiratie nodig.
Komt ook nog wel naar Nederland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:16 schreef -Menn0- het volgende:
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wa/RSLID?nnmm=browse&mco=5A54BEE0&node=home/campaigns/back_to_school_2007
Had best nog een gratis nano willen hebben.. Maar is alleen in Amerika
bovenkant naar je toe houdenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoi, net een nieuwe imac gekocht en wil er een cdtje in doen, maar nu weet ik niet of ik de bovenkant naar mij toe moet houden of juist de onderkant van de cd.
En dat als Captain Custom... Matig hoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Knoekie het volgende:
Zouden jullie misschien een foto kunnen posten hoe bij jullie alles is opgesteld? Ben zelf me kamer aan het opknappen. Gisteren al bij IKEA een bureau gekochtHeb wat inspiratie nodig.
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef Arjann87 het volgende:
Vraagje:
Kan een Apple toetsenbord op een Windows PC?
Heeft een Apple toetsenbord ook een USB aansluiting ofzoiets?quote:
Vraagje: Kan je een kind 5 dagen geen eten geven zonder dat het sterft en kan je hem 2 koeie-koeie knikkers zijn zijn oogkassen stoppen? Ja het kan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef Arjann87 het volgende:
Vraagje:
Kan een Apple toetsenbord op een Windows PC? Zo ja, zijn er nadelen aan verbonden?
Ja. En nog extra USB aansluitingen om oa een muis op het toetsenbord aan te sluiten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:54 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Heeft een Apple toetsenbord ook een USB aansluiting ofzoiets?
Ze zijn alleen niet USB 2.0quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. En nog extra USB aansluitingen om oa een muis op het toetsenbord aan te sluiten.
eispei?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vraagje: Kan je een kind 5 dagen geen eten geven zonder dat het sterft en kan je hem 2 koeie-koeie knikkers zijn zijn oogkassen stoppen? Ja het kan.
MAAR DAT DOE JE OOK NIET [afbeelding]
de enige nadelen zijn voor het apple keyboard
Beetje duurquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Jarno het volgende:
Oh, dan moet je deze hebben..
http://matias.ca/tactilepro2/
http://store.artlebedev.com/catalog/computer_add-ons/optimus/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat is er nu wel geloof ik, voor de prijs van 6 Mac Pro's oid.
¤ 1250,-quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat is er nu wel geloof ik, voor de prijs van 6 Mac Pro's oid.
ik heb het over slijtage, en er bestaan geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden, zoals jij nu dus geeft...quote:
jij was er zeker 1 vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat wordt altijd gezegd door mensen die enorm stomme vragen stellen. Of door leraren. Om die domme kindjes in de klas een beetje op hun gemak te stellen.
Mijn vader zei laatst: Er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb het over slijtage, en er bestaan geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden, zoals jij nu dus geeft...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zijn er misschien dan nog mensen die wel gewoon een serieus antwoord kan geven, ipv met een ontiegelijk grote (onterechte) arrogantie mensen af te zeiken....
Ah de 'ik probeer je op je kinderen te pakken' retoriek. Die is al een beetje oud knul. Maar ik zal je nog eens een antwoord geven. Of was het laatste antwoord NOG niet goed genoeg voor je?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb serieus medelijde met je kinderen... mrja je zal thuis wel niks te zeggen hebben dat je hier op internet zon grote mond heb
Mjah, dat is de korte samenvatting van mijn standpunt eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Who cares.
hmm dat wist ik niet, bij me siemens waren die dingen een stuk duurder, nee dan maakt het iig weinig uit...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef NiteSpeed het volgende:
En dan nog, voor 25 euro ofzo heb je een nieuw toetsenbordje voor je laptop. Who cares.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Misschien is dit ook een stupide vraagje....
Zoals natuurlijk iedereen weet, beschikt een Mac over een automatische poezenpoot-detectie van pootjes op het toetsenbord zodat een kat geen onherstelbare schade aan je Macje kan aanrichten.
Maar kennelijk worden kitten-pootjes niet herkend...
Weet iemand of daar een extensie voor is?
Best duur nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Iets duurder overigens: http://www.powerbookmedic(...).php?productid=16947
ja ik vond 25 euro ook al erg goedkoopquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Best duur nogMijn toetsenbord is ook behoorlijk versleten. Als ik een nieuwe laptop ga kopen dan wil ik mijn huidige verkopen, maar die ziet er nu niet echt netjes uit zal ik maar zeggen
Maar om nou een nieuw toetsenbord aan te schaffen...
Die smiley betekent dat iedereen zo'n extensie kent en dat ik me nu ultradom moet voelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:59 schreef TwyLight het volgende:
[Quote: Maar kennelijk worden kitten-pootjes niet herkend...
Weet iemand of daar een extensie voor is?]
er komt dan toch een lasergun uit de mac die de kitten in een hoopje as verandert?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die smiley betekent dat iedereen zo'n extensie kent en dat ik me nu ultradom moet voelen?
Of je bent geen poezelliefhebber en wist niet eens wat een fijne features een Mac heeft.![]()
Ehh... Dat is niet het soort extensie dat ik zoek, eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
er komt dan toch een lasergun uit de mac die de kitten in een hoopje as verandert?
quote:Parallels Desktop 3.0 for Mac includes the following new features and feature improvements:
? Coherence 2.0 - Run your Windows and Mac OS X applications in single integrated environment
? Image Tool - Add capacity to your virtual disk image
? SmartSelect - Open your files in Mac OS X or Windows with any available Mac OS X or Windows application
? Shared Applications and SmartSelect options in Configuration Editor were redesigned: you can now enable/disable all options
? Shared Applications and SmartSelect options in the Applications menu were redesigned: you can now access Windows Start menu and the list of recently opened Windows applications, as well as configure SmartSelect without starting a particular Windows application.
Bugfixes and improvements in Parallels Desktop 3.0 for Mac (Build 4560)
The most important fixes and improvements include:
? SmartSelect and Shared Applications
? Some correct file associations in Mac (like .doc association with Microsoft® Office Word for Mac) reset and switch to Parallels Desktop - fixed
? Errors when opening certain file types in Mac (like .msg files from Microsift Office Outlook 2007) - fixed
? Detection of the file types that don't have associations in Mac - improved
? SmartSelect and Shared Applications configuration options added
? SmartSelect now correctly recognizes default web browser in Mac
? Video and 3D
? No textures in some games (like Max Payne?) - fixed
? Some games crash on nVidia® video cards - fixed
? VM cannot suspend after iTunes® upgrade to 7.3 due to incorrect DirectX® detection - fixed
? Pixel size calculation - improved: graphics are displayed correctly in Microsoft Access?
? Performance of some CAD/CAM applications (including SolidWorks®) - improved
? Multi-threaded CAD/CAM applications now show workspace correctly. The list of applications includes, but not limited to, AutoCAD®, 3D Studio MAX®, CATIA V5, PowerSHAPE, Zemax®, Pro/ENGINEER® and many others
? Vertical Sync enabled (this will result in benchmarks performance cut-off at 60 FPS, but will provide less resources usage and less artifacts when resizing screen)
? Boot Camp
? Detection of the operating system installed in Boot Camp - improved
? Vista reinstalls ACPI PC on each restart - fixed
? Snapshots
? Delete with children (recursive delete) option added
? Possible corruption of the .xml file included in the bundle .hdd during reversion to snapshot - fixed
? Parallels Explorer
? Many segmentation fault cases were fixed
? Correct handling of non-NTFS file systems added
? Many look and feel improvements
? Other fixes
? Having USB device in configuration significantly (by 30%) increases Parallels Desktop CPU usage for Vista guest OS - fixed
? Mouse gets automatically ungrabbed if Vista had been put into sleep mode from inside the virtual machine
? Correct tools for eComStation? 1.2 included
? Windows® 98 restart hangs - fixed
? Parallels Tools installation changes default printer in Windows - fixed
? Compatibility with Microsoft® LiveMeeting - fixed
? Mouse issues with Flex/Flash drag-n-drop - fixed
? Shared folders: Changing file extension affects the dates in the file info - fixed
? Shared folders: Cannot use mkdir abc in the mapped Parallels Shared Folder disk - fixed
? Shared folders: Cannot open file with brackets in the filename from a shared folder - fixed
? Compatibility with MacFUSE 0.4 - fixed
? Animation transitions between view modes (Full Screen, Guest OS Window, Coherence) improved for better look and feel
? Parallels Tools for Linux: time synchronization tool added
? Virtual machine sometimes crashes when working with hard disks connected to IDE 1:0 and IDE 1:1 channels - fixed
? Bugreports are now sent via default Mac mail client
? In rare cases Mac OS hangs for some time after sleep if Parallels Desktop is running - fixed
? Image Tool added - now it is possible to increase virtual HDD capacity
quote:iPhones leggen universitair netwerk plat
Uitgegeven: 18 juli 2007 15:26
AMSTERDAM - Enkele iPhones hebben het draadloze netwerk van de Duke University in het Amerikaanse Durham grotendeels platgelegd. De telefoons proberen zich tienduizenden keren per seconden op het netwerk aan te melden.
Dat ontdekten medewerkers van de universiteit toen ze onderzochten waarom tientallen toegangspunten van het netwerk uitvielen, zo meldt Macworld. Analyse van het netwerkverkeer wees uit dat enkele iPhones de toegangspunten overstelpten met verbindingsverzoeken, waardoor ze offline gingen.
Omdat het vakantie is, is het volgens de universiteit nog geen groot probleem. Wel maken ze zich zorgen over het nieuwe collegejaar, dat eind augustus begint. Ze vrezen dat veel studenten dan met de nieuwe gadget zijn uitgerust. Op dit moment zijn ongeveer 150 iPhones op het universitaire netwerk actief.
Cisco
Het is onduidelijk wat de storing precies veroorzaakt. De universiteit heeft contact opgenomen met iPhone-fabrikant Apple en Cisco, de leverancier van de netwerkapparatuur van Duke.
De iPhone, die sinds begin deze maand in de Amerikaanse winkels ligt, kan via draadloze netwerken contact maken met internet.
Bron
Waar halen al die kutstudenten het geld vandaan om een iphone te kopen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:09 schreef Tijn het volgende:
Nu al 150 iPhones bij die toko. Hij doet het best goed in de VS zo te horen!
Studeren is best duur daar, toch? Als je duizenden (tienduizenden?) dollars over hebt voor je studie, is zo'n foon van 600 piek natuurlijk een schijntjequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waar halen al die kutstudenten het geld vandaan om een iphone te kopen..
20k per jaar wordt gesponsord door Scholarships of je pappie en mammie betalen het. En werken doen ze niet..quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Studeren is best duur daar, toch? Als je 10K over hebt voor je studie, is zo'n foon van 600 piek natuurlijk een schijntje
quote:OS X-versies van UT3 en Gears of War op komst
http://life.tweakers.net/(...)of-War-op-komst.html
Ontwikkelaar Epic werkt aan een OS X-versie van de Xbox 360-hit Gears of War. Ook van Unreal Tournament 3, dat later dit jaar voor de pc en de PlayStation 3 zal verschijnen, zal een versie voor het Apple-besturingssysteem gemaakt worden.
Unreal Tournament 3 - PlayStation 3-versieDe keuze om UT3 eerst exclusief voor Sony's PlayStation 3 uit te brengen, wekte nogal wat verbazing: de Xbox 360-versie is al in een vergevorderd stadium en bovendien geldt Epic als een van de steunpilaren van de Microsoft-gameplatforms. Zowel voor de pc als voor de Xbox 360 heeft Epic diverse extreem succesvolle games uitgebracht, en ook van Xbox 360-titel Gears of War werd recentelijk een Windows-versie aangekondigd. Vice-president Mark Rein van Epic verdedigde de keuze in een interview met Gametrailers.com. Volgens hem is het niet meer dan logisch dat Epic, naast pc en Xbox 360, ook de nieuwe Sony-consoles van games voorziet. 'We maken platformonafhankelijke engine technology - we ontwikkelen bijvoorbeeld ook voor Apple-computers', aldus Rein, die daar bijna terloops aan toevoegde: 'Gears is coming to the Mac, and so is UT.' Het is echter nog onduidelijk wanneer de OS X-versies zullen verschijnen. Wel zou de pc-versie van UT3 nog dit jaar op de markt komen.
Ook Epic-ontwikkelaar Jeff Morris maakte duidelijk dat zijn bedrijf niet erg merkentrouw is. Bij de ontwikkeling van Unreal Tournament 3 zou simpelweg gekeken zijn voor welke console op de kortste termijn de beste kwaliteit geleverd kon worden, en volgens hem was dat in dit geval Sony's PS3. Microsoft zal daar niet blij mee zijn: Gears of War gold als een van de belangrijkste speerpunten voor de verkoop van de Xbox 360, en de pc-versie zal via de verkoop van Windows ook nog wel wat geld in het laatje brengen, maar bij een Mac-versie heeft het bedrijf geen enkel belang. De eigengereide houding van Epic betekent meer concurrentie voor de gamefranchise van het bedrijf, en die kunnen de geplaagde Xbox-makers momenteel toch al missen als kiespijn. Gelukkig voor de softwaregigant werd er met geen woord over Linux-versies van beide games gerept.
quote:pls view the contents of this movie. ther are 3 shadowlike people in a theater making commentaries while the movie is playing. i expected a good movie, but the sound of godzilola is drowned out by the commentaries who are watching the movie
Dellquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:17 schreef Daklem het volgende:
Ik zit er aan te denken om de 23" ACD te gaan kopen over 2 maandjes. Ik ben mezelf nog een beetje aan het orienteren. Alleen vind het lastig omdat er zoveel verschillende soorten tft panelen zijn.
De Apple sprong er wel erg uit i.t.t. de Samsungs.
Er gaan al geruime tijd geruchten dat er nieuwe ACDs aankomen, dus ik zou wachten. Tenzij je echt haast hebt om een ACD te kopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:17 schreef Daklem het volgende:
Ik zit er aan te denken om de 23" ACD te gaan kopen over 2 maandjes. Ik ben mezelf nog een beetje aan het orienteren. Alleen vind het lastig omdat er zoveel verschillende soorten tft panelen zijn.
De Apple sprong er wel erg uit i.t.t. de Samsungs.
Nope, ik heb sowieso geen haast. De aanschaf zal toch pas in Q4 geschieden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er gaan al geruime tijd geruchten dat er nieuwe ACDs aankomen, dus ik zou wachten. Tenzij je echt haast hebt om een ACD te kopen.
dat doe ik sowieso! Heb er nu nog geen geld voor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou sowieso wachten tot na augustus.
Foto maken!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:33 schreef DutchErrorist het volgende:
HAHAHAHAHA naast me in de coffeeshop (als in koffie) zit een dude met een HP laptop en een apple sticker
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
Ik, en ik heb geen zin in pm.
pm mij maar als je wat van me wil
Die iPheun ringtone is toch niet zo verkeerd...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef Jarno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Nqhwx2tb0WU&mode=related&search=.
Mwoch. En dan nog, ik kies ze liever zelf.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die iPheun ringtone is toch niet zo verkeerd...
Dat kan ook wel, maar je kunt geen mp3'tje kiezen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. En dan nog, ik kies ze liever zelf.
Leuk, thanks voor de tip.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Fluxi het volgende:
Nu op Discovery docu over de iPod
Die is toch al eerder op Tv geweest?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Fluxi het volgende:
Ja het is al eens eerder geweest. Maar wel leuk om te zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die is toch al eerder op Tv geweest?
Maar blijft fascinerend om te kijken
Als ze iig een versie verder zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef Jarno het volgende:
Maar over 2 jaar koop ik er toch 1.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
En dan altijd die begrotingen die altijd te laag uitvallen, dan vraag je jezelf toch af, waarom ze ern niet standaard 50k bij op tellen
Mits het suc-6vol wordt..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Jarno het volgende:
Leuk programma. Ik vraag me af of we over 6 jaar zo'n programma over de iPhone zullen zien.
Dan vraag je er om. Totaal inefficiënt, ze hebben nog 3 uur over. Laat ze die dan ook nuttig besteden, dan schiet het misschien nog een beetje op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze werken al maanden 16 uur per dag, met een uurtje of 5 slaap...
Interessant om te zien hoe Jobs gelijk het belang van de iPod inzag. Echt gewoon geen twijfel, hup, gelijk doen. En de reactie van Gates. "This is only for Macintosh?"quote:
Maar het klopt niet helemaal, volgens mij had Sony voordat de iPod uitkwam ook al een digitaal muziekspelertje op de markt gebracht, maakte niet gebruik van mp3, maar Atrac3.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Interessant om te zien hoe Jobs gelijk het belang van de iPod inzag. Echt gewoon geen twijfel, hup, gelijk doen. En de reactie van Gates. "This is only for Macintosh?".
Ik schrok er eigenlijk van toen ze vertelden dat de iPod vlak na 9/11 werd geintroduceerd. Dat is in mijn herinnering veel korter geleden!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef TwyLight het volgende:
Apple is echt heel erg snel vooruit gegaan.
Vergelijk de nieuwste iPod eens met de oude iPod.
Zoveel jaar zit er niet tussen en toch zoveel verschil/innovatie/technologie
Ik vond het echt een verschrikkelijk programma, zeker toen ze spyware gingen introduceren..quote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik schrok er eigenlijk van toen ze vertelden dat de iPod vlak na 9/11 werd geintroduceerd. Dat is in mijn herinnering veel korter geleden!.
Zo maar eens kijken, hij is aan het recorden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Fluxi het volgende:
Toch ben je gezwicht J.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef Jarno het volgende:
Mooi punt over PC en Mac gebruikers die elkaar niet begrijpen..
Ja, dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |