15 graden lekker voor een korte broekquote:Op zondag 15 juli 2007 17:24 schreef McGilles het volgende:
De enige keer dat ik klaar over het weer is wanneer het dit weer is.
15 graden is lekker genoeg voor korte broek + shirt en dan kan je alles doen zonder als een bezetene te zweten.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef TheMaestro het volgende:
Mensen die klagen over mensen die klagen over het weer
Mensen die klagen
Ik walg van mezelf
Mensen die bij de eerste de beste temperatuurdaling gelijk de jas tevoorschijn toverenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
15 graden lekker voor een korte broek![]()
Ik draag nooit een jas ... maar 15 graden is dus echt geen temperatuur voor een korte broekquote:Op zondag 15 juli 2007 17:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die bij de eerste de beste temperatuurdaling gelijk de jas tevoorschijn toveren![]()
Ik vind het dan heerlijk, maarja, ieder zijn voorkeurquote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik draag nooit een jas ... maar 15 graden is dus echt geen temperatuur voor een korte broek![]()
Mensen die klagen over klagende mensen die klagen over mensen die klagen over het weerquote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef TheMaestro het volgende:
Mensen die klagen over mensen die klagen over het weer
Mensen die klagen
Ik walg van mezelf
Piet Paulusma.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat komt door die weermannen en vrouwen. Begin van de week ons een beetje lekker maken met 20 graden op vrijdag en zaterdag.HOU GEWOON JE BEK ALS JE NIET WEET WAAR JE OVER PRAAT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |