Ja, hij had niet voor niets zijn 24 uur aangevraagd. Hij zit overal naast te grijpen met die stelletjes. Als hij denkt dat hij niet kan winnen, is hij weg. En gelijk heeft hij.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef CoT het volgende:
[..]
Als hij met dat andere groepje gaat ook
Ik denk dat Jaap binnenkort vertrekt
Jaap's terror was fair omdat hij zich verre hield van schoppen en slaan. Het was vervelend voor de persoon maar ludiek en onschadelijk. Je moet toch toegeven dat als hij een persoon vasthoudt terwijl zijn mattie Brian het slachtoffer fysiek kan aanpakken, dat 't een hele andere kant op gaat. Met het aanranden van de groupies ging het al mis, hij komt er telkens mee weg, escalatie is het logische vervolg.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Waren hier nu zoveel nep Jaap fans of hoe moet ik dat zien? Zodra Jaap weg gaat bij Huub & Lieke is iedereen hier tegen hem? Terror Jaap was een avondje terug en niemand waardeert het terwijl iedereen eerst TERROR wouw? En dan niet te vergeten dat superveel woorden van Jaap waren , die hier nu gebruikt worden en door Huub in de kooi.. Jaap wil gewoon zover mogelijk komen , en als hij met Huub & Lieke zou gaan dan wordt hij er na een tijdje toch wel uit gekickt. Ik snap het gewoon niet..
Wacht maar tot Natasia weg is.... dan piepen die2 mode poppetjes wel anders...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef ericahysterica het volgende:
de vernederingen naar Lieke toe stapelen zich op. Nu weer dat bed met menstruatiebloed en jaap enthousiast foto s maken. Wat een laffe hond
Gewoon de filmpjes sturen naar de Volkskrant en het NRC?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:17 schreef noekje het volgende:
Wat hoorde ik nou? Wordt het niet uitgezonden opdat het niet bruikbaar is?
Maakt ze niks uit, als ze maar kunnen zieken.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
straks is het de handoek met ketjap en wat was de andere saus?
Ik ben ook zo boos dat het idd aangegeven moet worden, als dit verder uit de hand loopt..... Als het straks een stap verder gaat (dit gaat al te ver) dan hebben wij gewoon toe zitten kijken en hebben niets gedaan!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik ben woedend heb al een brief weg naar talpa en ik ga het aangeven als er nu niets gebeurt ben het nu spug zat
Je doet hetzelfde als Talpa.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ik er geen caps van maak.
Dacht ik ook al aan... Maar aan de andere kant hebben ze ook dat vibrations ding.. Anyway, fuck it, wat maakt het uitquote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Als je dan objectief bent, dan kun je alleen nog maar voor Lieke zijn. De rest heeft aan iedereen gezeten.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik ben geen Jaap fan meer sinds het Groupie incident.. Dat hij al zijn eigen normen opzij zet en ranzige dingen doet, prachtig, respect voor hem.. Dat hij in zijn eigen kots rolt en zo laat zien dat hij 'onschendbaar' is, prachtig.. Dat hij aan die groupies zat en aan Lieke![]()
![]()
.. Dat gaat te ver!!! Daarnaast is hij nu een slappe zak, loopt een beetje emotioneel te doen over het Cora-incident.. Loopt de hele dag te janken...
Oestersaus....quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Hallo, heb je ook een bron?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Noekje, Lieke heeft dit ook niet verdiend. Maar men vind haar schijnbaar ongeschikt voor de show
Niks verbaast me meer als het gaat om die paupers daar. Dit gaan ze zeker weer verkopen alszijnde niet relevant en dan wordt het niet uitgezonden. Stelletje knoppenpaupers daar!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet echt dat ze dit uitzenden, lees het bericht in Villa Vandaag en verbaas je.
Ik vind iemand vasthouden, zodat een ander los kan gaan, nog erger dan gewoon iemand meppen!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Jaap's terror was fair omdat hij zich verre hield van schoppen en slaan. Het was vervelend voor de persoon maar ludiek en onschadelijk. Je moet toch toegeven dat als hij een persoon vasthoudt terwijl zijn mattie Brian het slachtoffer fysiek kan aanpakken, dat 't een hele andere kant op gaat. Met het aanranden van de groupies ging het al mis, hij komt er telkens mee weg, escalatie is het logische vervolg.
Maar goed, Jaap's populariteit was op fok iig al sterk ingezakt. Dat zal nog wel verder dalen.
Same here, ze kon voor mij doodvallen die asobig.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
Huub vindt Lieke gek dat ze de nagelspullen heeft opgeruimd.
Nee, valt wel mee vind ik.. Niet op die manier, BH uittrekken, Kleren van het lijf trekken..quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dan objectief bent, dan kun je alleen nog maar voor Lieke zijn. De rest heeft aan iedereen gezeten.
Iedereen verlaagd zich daar met dollartekens in de ogen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef Vandaag... het volgende:
Huub en Lieke verlagen zich onderhand door te blijven. Als ze er echt boven staan en echt beschaafder en intelligenter zijn dan die hyena´s dan moeten ze gewoon weg gaan. Je hebt toch je trots?
Of vervaagt je zelfrespect ook na zoveel maanden in DGK?
Is ook zo , maar dat was niet afgesproken en Jaap liet volgens mij niet voor niks los. Erg laf van Brian..quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind iemand vasthouden, zodat een ander los kan gaan, nog erger dan gewoon iemand meppen!
Heel laag van Brian ook om iemand aan te vallen die vastgehouden wordt, heel min.
Ik zou ook flippen als iemand mij zo vast zou houden.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind iemand vasthouden, zodat een ander los kan gaan, nog erger dan gewoon iemand meppen!
Heel laag van Brian ook om iemand aan te vallen die vastgehouden wordt, heel min.
Het is gewoon een soort saus,ze kunnen beter in het bed van Amanda en Brian gaan kijken daar zullen vast wel wat strontvlekken te vinden zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef SiRojK het volgende:
Btw, die lui moeten niet zeuren over Lieke die het netjes 'schoonmaakt' met een handdoek (mocht het waar zijn)... Amanda liep dagen rond met een blaasontsteking door vieze sex met Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |