Ik ook, maar het gaat ook maar doorquote:
Ook en machteloos, vooral omdat het op de site van 10/talpa wordt verzwegen....quote:
Ze zitten alleen zichzelf maar op te vieren om hun daden te rechtvaardigen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
Wat maakt die MAanda zich druk... net alsof zij nooit geneukt is terwijl ze omgesteld is. En die Nadia met d'r vieze rotbek zit constant de zaak op te stoken...
Als hij met dat andere groepje gaat ookquote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Waren hier nu zoveel nep Jaap fans of hoe moet ik dat zien? Zodra Jaap weg gaat bij Huub & Lieke is iedereen hier tegen hem? Terror Jaap was een avondje weg en niemand waardeert het terwijl iedereen eerst TERROR wouw? En dan niet te vergeten dat superveel woorden van Jaap waren , die hier nu gebruikt worden en door Huub in de kooi.. Jaap wil gewoon zover mogelijk komen , en als hij met Huub & Lieke zou gaan dan wordt hij er na een tijdje toch wel uit gekickt. Ik snap het gewoon niet..
ik ben woedend heb al een brief weg naar talpa en ik ga het aangeven als er nu niets gebeurt ben het nu spug zatquote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
Wat maakt die MAanda zich druk... net alsof zij nooit geneukt is terwijl ze omgesteld is. En die Nadia met d'r vieze rotbek zit constant de zaak op te stoken...
Het is niet voor niets dat ik er geen caps van maak.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef ericahysterica het volgende:
de vernederingen naar Lieke toe stapelen zich op. Nu weer dat bed met menstruatiebloed en jaap enthousiast foto s maken. Wat een laffe hond
straks is het de handoek met ketjap en wat was de andere saus?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef Starlie het volgende:
Dat bloed op die handdoek vind ik ook wel een beetje ranzig.... dat gooi je toch gelijk in de was.... Ik heb uberhaubt geen sex als ik ongesteld ben maar goed dat is iets wat ze zelf moeten weten!
Typisch gevalletje van jalouzie van Natasja. En dan ook nog zeggen: Ze heeft haar kut met doe handdoek afgeveegdquote:Op zondag 15 juli 2007 17:20 schreef akveor het volgende:
WTF.... wat interressert mij het als je wil neuken als een vrouw ongesteld is....
Ik ben geen Jaap fan meer sinds het Groupie incident.. Dat hij al zijn eigen normen opzij zet en ranzige dingen doet, prachtig, respect voor hem.. Dat hij in zijn eigen kots rolt en zo laat zien dat hij 'onschendbaar' is, prachtig.. Dat hij aan die groupies zat en aan Liekequote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Waren hier nu zoveel nep Jaap fans of hoe moet ik dat zien? Zodra Jaap weg gaat bij Huub & Lieke is iedereen hier tegen hem? Terror Jaap was een avondje weg en niemand waardeert het terwijl iedereen eerst TERROR wouw? En dan niet te vergeten dat superveel woorden van Jaap waren , die hier nu gebruikt worden en door Huub in de kooi.. Jaap wil gewoon zover mogelijk komen , en als hij met Huub & Lieke zou gaan dan wordt hij er na een tijdje toch wel uit gekickt. Ik snap het gewoon niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |