Preciesquote:Op zondag 15 juli 2007 15:46 schreef Thrilled het volgende:
Heel de week verwachtingen gehoord dat het 25+, misschien zelfs wel 30 graden gaat worden.. en wat krijg ik? Regen, onweer, frisse wind, bewolking en nog niet eens een beetje een warme temperatuur!!!
'T is verdomme half JULI!! en je moet nog steeds een jas aan als je naar buiten gaat.. komaan hey..
volgende week gelukkig 2 weekjes naar salou![]()
quote:Actueel weer Vlissingen
15.07.2007 15:00 uur
Vlissingen temperatuur (°C) 22.2
bewolking 8/8 (100%) dauwpunt (°C) 18.3
rel. vochtigheid (%) 79
windvlagen (kts) 14
...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef nvido het volgende:
Beetje janken om 't weer. Mensen hebben echt niets beters meer te doen op zondag.
En hier is 't lekker 28/30 graden.![]()
Sorry hoor, maar ik werk van ma t/m vrijdag dus dan wil ik in het weekend wel een beetje mooi weer hebben, aangezien het mn enige vrije dagen zijn. Jullie kunnen ook een knoepert (quote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef nvido het volgende:
Beetje janken om 't weer. Mensen hebben echt niets beters meer te doen op zondag.
En hier is 't lekker 28/30 graden.![]()
zet anders de verfrissende stream van mp3radio opquote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef Strychnine het volgende:
25 graden, geen zon. Het is benauwd en plakkerig, en ik moet mijn kamer opruimen(ja, dat hok van 2 bij 2 meter waar het binnen no time benauwd is).
Inderdaad. Ik was vanmiddag even in de tuin bezig en het zweet brak me aan alle kanten uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:48 schreef Dagonet het volgende:
Man, zelfs bij het grasmaaien brak het zweet me uit, het is heet, benauwd, broeierig.
26 graden en 70% luchtvochtigheid hier.
Jaloersquote:Op zondag 15 juli 2007 16:16 schreef beertenderrr het volgende:
verkapt ik-ben-een-van-de-vele-losers-die-naar-salou-gaat-topic
JA DUHHH SALOU IS THE PLEESSS 2TWO BIEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!1eoneaenoNEoIamYoUrFAthErRRRRRRRRRforSpaRTaaAAA!~~quote:
Van wat regen smelt je niet hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef nikky het volgende:
Het is hier 20 graden bewolkt en miezert af en toe.
Ik wilde een fietstocht gaan maken met mijn dochtertje.
Als je met dit weer een jas aandoet spoor je echt nietquote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Tis hier alleen savonds zweterig overdag is het behoorlijk koel, ik hoef geen jas aan maar soms denk ik er wel aan em aan te trekken.
Ze is een half jaar hequote:
Des te beter. Weerstand opbouwen heet dat!quote:
Dat heeft niets met weerstand te maken.Ik zit niet de hele dag thuis, maar ik wilde gewoon een stukje gaan fietsen. Het gaat mij om de koudequote:Op zondag 15 juli 2007 17:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Des te beter. Weerstand opbouwen heet dat!
Kinderen moeten niet de hele dag thuis zitten in een steriele omgeving. Des te zieker worden ze later als ze een keertje iets hebben.
Beetje verbitterd jongen?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:36 schreef thedude0 het volgende:
Zo'n kind moet gewoon op vroege leeftijd leren dat niet de hele wereld vrolijk, lief en zacht is.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is hier alles behalve warm weer in heerenveen anders hoor, dus een jas aan is zo gek nog niet.
Tis mischien 17 graden ofzo op het moment.
PLaatselijk zeker kut weer, woon ook in Heerenveen en het is nu tenminste droog (dat is al heel watquote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
koop es een nieuwe thermometer dan, ik ben momenteel daar in de buurt en het is hier 23 graden.
Ok, wat raar, hier is het nog 22,5 graden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef EricT het volgende:
[..]
PLaatselijk zeker kut weer, woon ook in Heerenveen en het is nu tenminste droog (dat is al heel wat) maar de 20 graden halen we hier echt niet. Tenminste niet op 4 hoog
![]()
is hsum was het echt geen 32 graden geweest, ik woon er ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef agRESSIV-e het volgende:
hier in hilversum 32 graden, geen wolkje aan de lucht.
heerlijk benauwd en vochtig ookquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het is hier godverdomme heet man..!
Inderdaad, het kwik in mijn woonkamer gaat nu net eindelijk onder de 25 gradenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het is hier godverdomme heet man..!
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Inderdaad, het kwik in mijn woonkamer gaat nu net eindelijk onder de 25 graden
Je hebt een paar nieuwe fans nodigquote:Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef je_oma het volgende:
Waar de hitte is!!! Mun pc is al fucking twee keer uitgevallen. Kwam er maar wat regen want ik heb echt wat afkoeling nodig!!!
Die komen er ook aan, die van de chipset is kapot. Asus zou een nieuwe opsturen deze week!quote:
Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!quote:
In de zin van: het is wel keiwarm maar toch regent het.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!
Hier in Limburg is het zo'n 31/32 graden.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!
Nou inderdaad....nu moeten we weer met schijtweer zittenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:02 schreef RealZeus het volgende:
Heerlijk, het is bloedheet. Daar houd ik van. jammer dat het niet volledig zonnig is en een beetje broerig, maar van mij mag het tot en met oktober wel zo'n graadje of 28/30 en zonnig zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |