Da's mijn naambordje.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*voelt*
Heb je hem (je naam dus) tóch naar "Zwaantje" veranderd?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef MUUS het volgende:
Da's mijn naambordje.
Kan je m'n naam lezen, Sjon?
Op de dag dat ik ullie hier om een nieuwe naam vroeg, werd ik door een kindje Petra genoemd. Zomaar op straat : "Hoi Petra!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je hem (je naam dus) tóch naar "Zwaantje" veranderd?
Ik ken ze van vroeger, *denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef Jarno het volgende:
Wat doet enter in dit topic.
Nee, ik dan!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef Jarno het volgende:
Wat doet enter in dit topic.
Ik hoor hier ook niet. Snap dat dan, kutnewbie.quote:
waar wel dan? -edit- ik moet lief zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 16:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook niet. Snap dat dan, kutnewbie.
In dat andere bejaardenhoekje. Komt vast wel weer een keer ter sprake in FB binnenkort.quote:
Hoiquote:Op zondag 15 juli 2007 16:14 schreef enter het volgende:
Ik ken ze van vroeger, *denk ik.
Maar ik ga jullie niet meer lastig vallen, rare oldbies![]()
Ik vind Berserker meer het type om op schoot te kruipen. Speknek is volgens mij meer van het bij hem op schoot trekkenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef MUUS het volgende:
Net stond ik boven de pan met soep me te bedenken dat ik gaten in mijn geheugen heb.
Ik herinner me dat ik GI op een meet ongeveer tig keer een knuffel heb gegeven omdat hij daar steeds om vroeg, maar ik herinner me ook dat ik FOK!kers op mijn schoot heb gehad. Het was speknek of Berserker, maar welke van de twee?
Heb ik iets om van na te genieten, ben ik het vergeten..
Het was echt geen FOK! meeting door A. georganiseerd?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Idd, grafhoeren die weerjosti's. Plan je met 25 man een verjaardag in het Vondelpark omdat het zo fucking mooi zou worden.. Het regent hier alsof het de laatste keer ooit is man.
Jij als keukenprinses kan toch wel zelf pizza maken?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb besloten dat ik zin in pizza heb. En mijn wederhelft moet bellen.
Het is dan ook een questie van niet willenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij als keukenprinses kan toch wel zelf pizza maken?
Onder het soep eten bedacht ik me dat het inderdaad Berserker was. Met speknek was er een verhaal over bikini's, maar wat?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind Berserker meer het type om op schoot te kruipen. Speknek is volgens mij meer van het bij hem op schoot trekken.
Het recept? Kant en klaar pak van Koopmans, had ik nog gehamsterd van sinterklaas.
Hmm. Daar staat me even niks meer van bij.....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Onder het soep eten bedacht ik me dat het inderdaad Berserker was. Met speknek was er een verhaal over bikini's, maar wat?.
Ik moet m'n vriezer weer eens schoonmaken, dus ik ben die aan het 'leegeten' zogezegd. Levert wel een interessant menu op, zo door de dag heen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:11 schreef MUUS het volgende:
Klam in huis en dan hete soep eten.
Klotsende oksels, mên.
Oeh, klinkt goed, Gorgel.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik moet m'n vriezer weer eens schoonmaken, dus ik ben die aan het 'leegeten' zogezegd. Levert wel een interessant menu op, zo door de dag heen.
Van kaassoufle's naar rum-rozijnen roomijs, naar vlammetjes en bitterballen.
Ik heb nog 4 Vietnamese loempias in de aanbieding.
Twee dozen versjouwd en daarna BBQ met bier dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef n00cL30n het volgende:
Heuhj.... FF broer geholpen met zijn nieuwe huis.
LoLz....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Twee dozen versjouwd en daarna BBQ met bier dus.
Feli dudequote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz....
Bijna goed.
Bijna goed. In twee uur tijd zijn badkamer bewerkt met 9 zakken beton.
Nadat er was mee gedeeld dat mijn ouders opnieuw opa en oma zouden worden.
Daarna wel lekker buiten gegeten met wijn!
Thanx man!quote:
Oh. wc's poetsen. Dat moest ook nog ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed, Gorgel.
Ik sleep mezelf weer de trap op. Heumtrainer, douchen, benen epileren en nagels lakken.
Na het wasjes draaien, beha's op de hand wassen en wc's poetsen kun je dus wel stellen dat het een doldwaze dag in huize MUUS is.
(. )
Dus je hebt wel je beha's op de hand gewassen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh. wc's poetsen. Dat moest ook nog ja.
De homotrainer, epileren en nagels lakken sla ik even over, if you don't mind.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz....
Bijna goed.
Bijna goed. In twee uur tijd zijn badkamer bewerkt met 9 zakken beton.
Nadat er was mee gedeeld dat mijn ouders opnieuw opa en oma zouden worden.
Daarna wel lekker buiten gegeten met wijn!
Thanx!quote:
Goed te horen!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef TALIN het volgende:
und wieder zuhause!!
Edinburgh was schitterend!!
foto's volgen...
Hoe vroeg is vroeg trouwens?quote:
Uhmz... we gaan net de 7de week in.quote:
quote:
ik niet zoquote:
IDD... Kan het bijna wel uitschreeuwen...quote:
Lijkt er wel op he?quote:
Jups...quote:
Sorry.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe anders even net alsof het niet zondagavond is en wees even reuzegrappig opmerkzaam, MUUSsebipsje.
Thanks MUUS!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef MUUS het volgende:
Gefeliciteerd n00cL30n!
En dan zit er ook nog een huwelijk aan te komen.. Paps en mams krijgen dus enorm veel kleffe dingen voor hun kiezen.
.
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dus je hebt wel je beha's op de hand gewassen?
Jeemig man.. Ik dacht dat ik vroeg op mijn werk was?quote:
Voor wat dan?quote:
Hey man, beetje een goed weekend gehad?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:40 schreef Armageddon het volgende:
Hallo bijna papa!
Uhuh!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey man, beetje een goed weekend gehad?
Ow jah! Ik moet voor de 50.000km beurt. Even bellen!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:49 schreef GI het volgende:
Zo. 20.000 kilometer beurt zit er ook weer op.
Klinkt goed... Binnekort ook maar ff gaan!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhuh!
Naar de Transformers geweest. Tering wat een vette film!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:59 schreef GI het volgende:
Ik vond Transformers trouwens matig.
Misschien teveel bij voorgesteld en misschien ben ik gewoon te oudDat ik naast geweldige actie ook een verhaal verwacht
Zo dan MUUS... da's ff lekker wakker worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:53 schreef MUUS het volgende:
!!!!!Niet lezen als je nog kinderen wilt!!!!
[..]
*klik*
Always look on the briiiiiight side of life..
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:. tering wat is dit vroeg na 3 weken vakantie
.
350 arrestaties bij Dens vellie en sensesjon blek. Het zal eens niet, altijd hetzelfde......
Armaquote:
Een stuk of vijf FOK!kers willen zich laten steriliseren door mijn verhalen. Trots als een pauw is wat ik ben, Q.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:58 schreef Q. het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik geen kinderen wil.
"Agossiewossie, Isabelliewellie, moest je spugiewugie doeniewoenie"?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zo dan MUUS... da's ff lekker wakker worden.
Bijna een standaard OUD ingetikt hier.![]()
Ja, en je wil die beamer en die speakers en die versterker en de hele reutemeteut, en ik heb al in geen maanden schoenen meer gekochtquote:Op maandag 16 juli 2007 09:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je al 30.000 dollar gevonden? Ik wil die wagen!
Tikken ze dat daarquote:Op maandag 16 juli 2007 09:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Agossiewossie, Isabelliewellie, moest je spugiewugie doeniewoenie"?
Maar heb je het al opgeruimd of laat je het eerst even een paar daagjes liggen?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:09 schreef MUUS het volgende:
AC3 surround sound +dikke bas + beamer is BELANGRIJKER dan schoenen! Begrepen?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, en je wil die beamer en die speakers en die versterker en de hele reutemeteut, en ik heb al in geen maanden schoenen meer gekocht![]()
Je bent zelf een dikke basquote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
AC3 surround sound +dikke bas + beamer is BELANGRIJKER dan schoenen! Begrepen?![]()
Opgeveegd, kamer gedweild, gang gedweild, keuken gedweild, wc weer gepoetst, wasbak gepoetst, ondergekotste kleren en slofjes in de wasmachine gedaan, de kast schoongemaakt, kind schoongemaakt en tanden van kind weer gepoetst.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar heb je het al opgeruimd of laat je het eerst even een paar daagjes liggen?![]()
Zin om bij mij ook nog even het huis te komen kuisen? Er ligt geen kots, klein klusje!quote:Op maandag 16 juli 2007 09:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Opgeveegd, kamer gedweild, gang gedweild, keuken gedweild, wc weer gepoetst, wasbak gepoetst, ondergekotste kleren en slofjes in de wasmachine gedaan, de kast schoongemaakt, kind schoongemaakt en tanden van kind weer gepoetst.
--> PUBquote:Op maandag 16 juli 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Het is voor mijn gevoel zo vroeg dat ik mijn ontbijt niet eens naar binnen krijg nog.
Dit gaat hem niet worden, mag ik een lading newbies om te bashen ergens?
Ik zo aan mijn yoghurt en ik zo denken van: "Hey, dit ziet er net zo uit als die oceaan kots van net.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:15 schreef Jarno het volgende:
Ik kan zo mijn ontbijt nog even uitstellen tot ná het boodschappen doen. Tof.
Das zelfs voor op dit moment te makkelijkquote:
Dat verhaal van net gebeurde dus rond 7:15u vanochtend.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Zin om bij mij ook nog even het huis te komen kuisen? Er ligt geen kots, klein klusje!
sterfquote:Op maandag 16 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:. tering wat is dit vroeg na 3 weken vakantie
.
350 arrestaties bij Dens vellie en sensesjon blek. Het zal eens niet, altijd hetzelfde......
Wil je de oude of de nieuwe?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je al 30.000 dollar gevonden? Ik wil die wagen!
Tof altijd hoe je haptquote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
sterf
het valt echt gigantisch mee hoor. Ik heb helemaal niks gezien aan vechtpartijen of wat dan ook op Dance Valley en 50 arrestaties op een evenement waar 43000 mensen zijn vind ik echt niet veel. Ik vraag me serieus af hoeveel aanhoudingen er zijn op een rock-festival
bedankt.. ik word nu herinnerd aan mijn kom yoghurt met muesli van vanochtendquote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zo aan mijn yoghurt en ik zo denken van: "Hey, dit ziet er net zo uit als die oceaan kots van net..
.
."
Toen heb ik het maar bij koffie gehouden.
Je wil nog kinderen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het niet gelezen, MUUS.
Whehehehe, niet jokken, Krea.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het niet gelezen, MUUS.
Ik zat ook nog te denken aan *~koetsjiekoetsjiekoeeeeee~*.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:09 schreef MUUS het volgende:
Ik geloof niet in censuur van rock-festivals. Denk eerder dat de media gewoon graag negatief over dance schrijft. Waarom zou je in godesnaam positief doen over 42950 mensen die een gigantisch toffe dag hebben beleefd.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tof altijd hoe je hapt.
Maar geef toe, het valt wel op dat na elk dens gebeuren je dit leest. Of geloof je in censuur mbt rock-festivals ofzo?.
Psies... Voor zo'n oude heb ik nog wel een paar aardige adresjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:24 schreef GI het volgende:
De oude mag ik toch hopen. Die nieuwe is plastic troep.
Ik heb zojuist mijn kloten er af gesneden met een roestig mes. Dank je wel, MUUS.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een stuk of vijf FOK!kers willen zich laten steriliseren door mijn verhalen. Trots als een pauw is wat ik ben, Q.
komende zondag ga ik daar ff kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik zat ook nog te denken aan *~koetsjiekoetsjiekoeeeeee~*.
LoLz, maareuh Pax... Ik dacht dat jij dit weekend ook al naar CZ zou gaan?
Whehehe.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bedankt.. ik word nu herinnerd aan mijn kom yoghurt met muesli van vanochtend
Maar 22k hoger als mijn UserID.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom zou je in godesnaam positief doen over 42950 mensen die een gigantisch toffe dag hebben beleefd.
niet lachen kreng!quote:
Nice.... Alleen is die motor niet echt het beste uit de rij.quote:
Nee, echt. Ik begon namelijk van onder naar boven met lezen. En toen ben ik opgehouden bij jarno's ontbijt.quote:
Gezellig.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet lachen kreng!of ik sleep je weer mee in een niet verwarmde auto midden in de winter
Heerlijk... Eindelijk iemand die de moeite neemt om daar weer eens over te vallen!quote:
Ze heeft een MG Zs 2.5L V6 met 180pk. Dat zegt genoeg. (en ze ging vrijdagmiddag pas weg)quote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef GI het volgende:
Hoe was de neukdate eigenlijk Krea ?
oh, was Krea niet -Bigfish-quote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef GI het volgende:
http://www.jurger-usa.nl/hemiorangecam70.htmlquote:Op maandag 16 juli 2007 09:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nice.... Alleen is die motor niet echt het beste uit de rij.
Maareuh.... Misschien eens hier kijken voor een Camaro?
Het is alleen dat je zelf kan kiezen of je een projectbak wil, of een in wat betere staat.
(Voor nog geen 10k heb je er een uit 1977 in goede staat)
Pluspunten. Krijgen we nog een foto te zien ?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze heeft een MG Zs 2.5L V6 met 180pk. Dat zegt genoeg. (en ze ging vrijdagmiddag pas weg)
*mompelt iets over een frikandel in de gang gooien*quote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef GI het volgende:
Je weet dus wel hoe het moet ?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heerlijk... Eindelijk iemand die de moeite neemt om daar weer eens over te vallen!
Mensen zijn zo makkelijk met die taal tegenwoordig, man!
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
*mompelt iets over een frikandel in de gang gooien*
Ik heb der nog nooit mee gechat, dus ik heb nix. En derquote:Op maandag 16 juli 2007 09:34 schreef GI het volgende:
Pluspunten. Krijgen we nog een foto te zien ?
Nais... Deze vind ik wel gaaf!quote:Op maandag 16 juli 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.jurger-usa.nl/hemiorangecam70.html![]()
Ik probeer er wel vaak op te letten.quote:
Positief op zichzelf. We wachten braaf afquote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb der nog nooit mee gechat, dus ik heb nix. En derhyves
is wazige shit.
...sinds wanneer is je humor kwijt?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:38 schreef GI het volgende:
Sinds wanneer heet het niet meer gewoon neuken ?
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
...sinds wanneer is je humor kwijt?. Is gewoon een uitdrukking als iemand een uitgelebberde grot heeft waar je met 3 man tegelijk met je been in moet stampen voordat ze doorheeft dat er wat inzit.
Na. En dan meteen even grondig onderhoud plannen in de backupkelder.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef Kreator het volgende:. Zal ik haar trouwens voor of na de koffie 'de serverruimte laten zien' ?
Ik ben een heipaal. Zij is het oog vd naald.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef GI het volgende:
Maar goed, je neukdate heeft dus een gang en jij een frikandel ?
Of heeft zij een kruipruimte en jij een tandenstoker ?
100.000 bezoekers op Graspop, iets van 5 arrestaties geloof ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
sterf
het valt echt gigantisch mee hoor. Ik heb helemaal niks gezien aan vechtpartijen of wat dan ook op Dance Valley en 50 arrestaties op een evenement waar 43000 mensen zijn vind ik echt niet veel. Ik vraag me serieus af hoeveel aanhoudingen er zijn op een rock-festival
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben een heipaal. Zij is het oog vd naald.
http://cgi.ebay.com/TRANS(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nais... Deze vind ik wel gaaf!(en ligt dicht tegen Bumblebee aan.
)
http://www.jurger-usa.nl/80camarogeel.html
Is zeker niet verkeerd!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:05 schreef Merel het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/TRANS(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik ben Veldhuis, jij bent Kemper?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben een heipaal. Zij is het oog vd naald.
Ik wist dat het mij aan een nummer deed denken, maar kon er ff niet op komen.quote:
"Nummer" vind ik teveel eer voor dat gedrocht.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik wist dat het mij aan een nummer deed denken, maar kon er ff niet op komen.
Dit weekend met de trein naar Groningen geweest. Nooit aangekomen met de trein. Toch een goed weekend gehad.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef GI het volgende:
UIO.
Is dat voor die ene persoon die niks te maken had met het oude wijf dat je had aangereden ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit weekend met de trein naar Groningen geweest. Nooit aangekomen met de trein. Toch een goed weekend gehad.
Ik ook!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit weekend met de trein naar Groningen geweest.
Dit had inderdaad niks te maken met die Canta DeLuxe die ik van de weg heb gelanceerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:27 schreef GI het volgende:
Is dat voor die ene persoon die niks te maken had met het oude wijf dat je had aangereden ?
Maar dat niet gerelateerde wel gok ik ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit had inderdaad niks te maken met die Canta DeLuxe die ik van de weg heb gelanceerd.
Ze pikte me op in Hoogeveen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:30 schreef GI het volgende:
Maar dat niet gerelateerde wel gok ik ?
Ook aangekomen met de trein?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:28 schreef Q. het volgende:
Ik ook!
Op zichzelf al een grote wereldreis Amsterdam->Hoogeveen.quote:
Ja! Maar ik ging op vrijdag al, ik geloof dat het zaterdag niet zo'n feest was.quote:
Sjoe roel du shit!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
Nondeju. Maandagochtend 10 uur en ik heb gestofzuigd, boodschappen gedaan, was zit in de wasmachine (nu nog aanzetten), en ik heb gewoon de hele kolerebende onder controle. Tien uur!
Nu kick back op de bank met de MacBook..
Zaterdag liep ik om 10 uur de deur uit. De trein vanuit Amsterdam liep al een half uur vertraging op vanwege een technisch defect. De intercity vanuit Amersfoort heeft een uur stil gestaan net voor Hoogeveen, uiteindelijk reed deze door naar station Hoogeveen zodat we daar even de benen konden strekken. Verder zijn we niet meer gekomen. Om 3 uur werd ik daar maar opgepikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:37 schreef Q. het volgende:
Ja! Maar ik ging op vrijdag al, ik geloof dat het zaterdag niet zo'n feest was.
Vraag elders maar raak.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef GI het volgende:
Op zichzelf al een grote wereldreis Amsterdam->Hoogeveen.
Kan ik al nieuwsgierige vragen stellen elders of is het daar nog te pril voor ?.
Eensch!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
"Nummer" vind ik teveel eer voor dat gedrocht.
MacBook ftw!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
Nondeju. Maandagochtend 10 uur en ik heb gestofzuigd, boodschappen gedaan, was zit in de wasmachine (nu nog aanzetten), en ik heb gewoon de hele kolerebende onder controle. Tien uur!
Nu kick back op de bank met de MacBook..
quote:
puik, ik ben er wel weer eens aan toe om fatsoenlijk te werken, in tegenstelling tot 4 weken non-stop internettenquote:
?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef MUUS het volgende:
Dudududududuuuu.
Doe effe een linkje, dan zal ik in de tussentijd mijn doos medeleven even tevoorschijn toverenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
je zou zeggen 'je hebt tjid zat', maar dat had ik toen al, en er staat een topic over in WGR
Nu is het 'pompiedompiedom'.quote:
* motorbloempje geeft k_i_m een stofdoek aan en post:quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef k_i_m het volgende:
.
[..]
Doe effe een linkje, dan zal ik in de tussentijd mijn doos medeleven even tevoorschijn toveren.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Godver, m'n oppaskat is dood. Vanaf komend weekend zou ik twee weken op de dikke lobbes passen. Dat hoeft nu dus niet meer.
In beter tijden:
[afbeelding]
Aggosquote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Godver, m'n oppaskat is dood. Vanaf komend weekend zou ik twee weken op de dikke lobbes passen. Dat hoeft nu dus niet meer.
In beter tijden:
[afbeelding]
Ik was nog niet op m'n werk, ik zat thuis even te kijken wat voor ellende ik kon verwachtenquote:Op maandag 16 juli 2007 07:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeemig man.. Ik dacht dat ik vroeg op mijn werk was?
Moest ik ook aan denken.quote:
Ahhhh... okee....quote:
Nah.. lekker dan maar weer uwiejoo....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef UIO_AMS het volgende:
In beter tijden:
[afbeelding]
Aaaah.. okee... Dus ik was wel weer van den vroegere..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik was nog niet op m'n werk, ik zat thuis even te kijken wat voor ellende ik kon verwachten.
Ook in leven was er niet veel beweging in te krijgen. Zo zal ie ook wel aan z'n einde zijn gekomen. Hij zag de auto komen, hoorde de auto komen, maar besloot toch lekker te blijven liggen midden op straat.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ook in leven was er niet veel beweging in te krijgen. Zo zal ie ook wel aan z'n einde zijn gekomen. Hij zag de auto komen, hoorde de auto komen, maar besloot toch lekker te blijven liggen midden op straat.
[..]
Ook in leven was er niet veel beweging in te krijgen. Zo zal ie ook wel aan z'n einde zijn gekomen. Hij zag de auto komen, hoorde de auto komen, maar besloot toch lekker te blijven liggen midden op straat.
Op North Sea Jazz werden dan ook geen honderden mensen gearresteerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef Paxlie het volgende:
naja, kijk eens naar nu.nl HW
typisch voorbeeld van wat ik bedoel. Over de dens feesten lees je alleen maar arrestaties en over North Sea Jazz hoe goed de vervanger van Amy Zeikhaus was
"You are the weakest link: Goodbye."quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ingezonden brief van een vrouw die klaagt dat ze "gediscimineerd" wordt in haar nieuwe woonplaats (Hilversum) mensen vragen uit welk land ze komt etc.
Wijf is een limbo.
Waren er OOK arrestaties van 300 man met harddrugs bij NSJ dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef Paxlie het volgende:
typisch voorbeeld van wat ik bedoel. Over de dens feesten lees je alleen maar arrestaties en over North Sea Jazz hoe goed de vervanger van Amy Zeikhaus was
Soms heb ik de neiging om gewoon in het wilde weg om me heen te gaan schieten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel mijn dagelijkse portie "zeiknieuws" gemist die 3 weken, wat kan je je lekker druk maken om domme mensen mbhv de Spits.
Amy Whinewhore die weer afzegt voor een optreden, arrestaties densfeesten, moslimbladen, aruba dat niets met NL te maken wou hebben en nu geld wil en het toppunt:
Ingezonden brief van een vrouw die klaagt dat ze "gediscimineerd" wordt in haar nieuwe woonplaats (Hilversum) mensen vragen uit welk land ze komt etc.
Wijf is een limbo.
Dus technisch gezien hebben ze gewoon gelijk.
[..]
Je hebt m'n post over Graspop even sjiek hendig gemist zeker?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef Paxlie het volgende:
Het was een wild weekend in Ahoy man!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waren er OOK arrestaties van 300 man met harddrugs bij NSJ dan?.
nee zelfde verhaal. Er zullen vast wel mensen opgepakt zijn, maar je hoort er gewoon niks overquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je hebt m'n post over Graspop even sjiek hendig gemist zeker?
Anders ik welquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Soms heb ik de neiging om gewoon in het wilde weg om me heen te gaan schieten.![]()
Dat geloof ik dus gewoon niet. Waarom zouden de kranten dat doen? Expres niet schrijven als het wel gebeurt? Wat hebben ze daar voor belang bij.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nee zelfde verhaal. Er zullen vast wel mensen opgepakt zijn, maar je hoort er gewoon niks over
Tuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nee zelfde verhaal. Er zullen vast wel mensen opgepakt zijn, maar je hoort er gewoon niks over
Bedankt, nu heb ik hoofdpijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Er is natuurlijk wel een heel klein subtiel verschilletje tussen 100.000 bezoekers en 5 arrestaties, en 35000 bezoekers en 350 arrestaties. Da's het verschil tussen 0.005% en 1% van de bezoekers die opgepakt worden, oftewel naar rato een factor 200 hoger.
Ja, dat krijg je ook nog eens van die dens-zooiquote:
Oh, dat klinkt inderdaad niet okeequote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje geeft k_i_m een stofdoek aan en post:
Conflict op het werk --> heb ik juridisch gezien een kans?
Waarom wordt er dan altijd geschreven over rock-festivals hoe geweldig het wel niet is en over dens-evenementen dat er arrestaties waren?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus gewoon niet. Waarom zouden de kranten dat doen? Expres niet schrijven als het wel gebeurt? Wat hebben ze daar voor belang bij.
been there done that en ja ik weet alles nog. Heb genoeg bier uit mijn handen getikt gekregen, genoeg bier per ongeluk uit handen getikt en altijd is het opgelost zoals jij nu net zegt. Op hardstyle feesten zoals Sensation Black is dat idd anders, maar daarom moet je het ook vergelijken met Dance Valley. Als je dat nieuwsbericht goed leest zie je dat er feitelijk maar 5 man zijn aangehouden ofzo. De rest heeft een boete gehad of kon zijn dope inleveren en daarmee was de kous af. Er is dus wel degelijk een verschil in berichtgeving hoe je het ook wend of keert.quote:Het is gewoon zo dat als je op een rock festival iemands bier omtikt je het met een schouderklop en een nieuw biertje uitpraat. En als jij strak onder de pillen staat (ja, geen vooroordeel anders arresteer je geen 300 man met drugs) en iemand gaat op je nijkies staan, dan moet je rammen, weet jij nog wat je doet met die meuk in je lijf?
Kan, dat zijn jouw ervaringen ermee. Mijn ervaringen zijn echter precies andersom. Daarom loop ik nog niet de complete rock-scene af te zeiken dat het allemaal langharig werkschuwtuig isquote:Je kan het ontkennen, en natuurlijk is het niet voor iedereen zo, maar in verhouding is er gewoon meer gekut op dancefeesten dan op rockfeesten. Ik heb nog nooit ruzie gehad op een rock festival of in een rock kroeg. Als ik ruzie had was het in een denstent waar ik min of meer beland was...
Die neger had anders wel gewoon gelijk! En dat soort acties lokken reacties uit. En maar klagen over agressie in het OV. 90% daarvan komt door dit soort hufterig gedrag.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
OV-chauffeurs die normaal moeten doen
Kennis van me vertelde laatst over een vriend van hem, OV-chauffeur van connexion
Mega warm, mega druk, hele stad vol.
Bus dus ook vast en te laat.
Neger staat bij bushalte, en nog voor de chauffeur de deur open heeft, begint de neger te schelden:
"En godsamme nu ben ik te laat, bussen horen op tijd te rijden, godsamme, nu ben ik te laa..."
Nog voordat hij uitgepraat was ging de deur dicht en reed de bus verder..
Vlak voor de deur helemaal dicht was riep de chauffeur: "Ja.. kut zeg.. nu ben je nóg later"
![]()
Omdat er geen arrestaties waren om over te schrijven?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan altijd geschreven over rock-festivals hoe geweldig het wel niet is en over dens-evenementen dat er arrestaties waren?
Komop zeg, een neger die op tijd wil zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die neger had anders wel gewoon gelijk! En dat soort acties lokken reacties uit. En maar klagen over agressie in het OV. 90% daarvan komt door dit soort hufterig gedrag.
Ik keur geen geweld goed, maar ik kan me voorstellen dat een wat minder beheerst persoon los gaat op zo'n moment.
Ik heb de vorige week nog een ouwe aziaat moeten opvangen omdat een busjosti het na meerdere keren vragen nog vertikte om normaal door bochten te gaan. Ik doe niets, tref Grote Harrie die met zijn oma in de bus staat en je krijgt een beuk. Netjes? Nee, begrijpelijk, ja.
Nee, breek me de bek niet open over het OV. Er klopt werkelijk niets van.
Ikwou het niet zeggenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat er geen arrestaties waren om over te schrijven?
Zomaar een ideetje hoor?
Kan het nog dommer?quote:Oh my god what have I done?
All I wanted was a little fun
Got a brain like bubble gum
Blowing up my cranium
Daarom, dikke lul!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
@k_i_m
nah. ze hadden natuurlijk gedacht dat ik er hier na een week de brui eraan zou geven en 'eieren voor mijn niet geld zou kiezen' en op zou tiefen omdat er niets/kutklusjes te doen zijn
maargoed.. voor een vol salaris 2 maanden internetten... op kosten van de zaakleuk is anders, en heb al paar keer hier aangegeven dat als ze echt nog met mij opgescheept moeten zitten de komende 4 weken, dat ze me ook best wat nuttigs te doen mogen geven, maargoed, blijf niet zeuren
dus dan maar lekker mijn postcount opkrikken
Heb je er geen zin in Bleu?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:16 schreef miss_bleu het volgende:
sow alles staat ingepakt. Ik ga zo maar eens richting oirschot een evenementje opbouwe
Hoog gerespecteerde dens muziek: chemical brothersquote:
ah, vandaar mijn onwetendheid..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoog gerespecteerde dens muziek: chemical brothers.
Mwah, ik hoorde dit nummer net op Kink, vroeg me af wat voor bagger het was....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:21 schreef GI het volgende:
Mijn muzieksmaak is hier wel bekend denk ik.
Maar van de chemical brothers moet je afblijven HW.
zeg, die zetten zichzelf toch al voor schut?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef GI het volgende:
Chemical Brothers zijn zwaar okay. Kraak dan iets anders af.
Die jumpers ofzo.
Ik vond ze ook altijd wel te pruimen opzich hoor, maar dit is echt te stom voor woorden.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef GI het volgende:
Chemical Brothers zijn zwaar okay. Kraak dan iets anders af.
Die jumpers ofzo.
Kun je testen of modder CAT5 karakteristieken heeft door een 100Mbit link via een modderpoel op te zetten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:20 schreef GI het volgende:
Een outdoor LAN party.
Met dit weer ?
Zou jij daar zin in hebben ?
Nee, doe eens?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:29 schreef Vork het volgende:
Hallo allemaal. Heeft niemand vandaag nog gezegd dat rock al een tijdje dood is?
nog niet bepaald neequote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb je er geen zin in Bleu?
Van XTC krijg je toch een liefdesgevoel?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus gewoon niet. Waarom zouden de kranten dat doen? Expres niet schrijven als het wel gebeurt? Wat hebben ze daar voor belang bij.
Het is gewoon zo dat als je op een rock festival iemands bier omtikt je het met een schouderklop en een nieuw biertje uitpraat. En als jij strak onder de pillen staat (ja, geen vooroordeel anders arresteer je geen 300 man met drugs) en iemand gaat op je nijkies staan, dan moet je rammen, weet jij nog wat je doet met die meuk in je lijf?
Je kan het ontkennen, en natuurlijk is het niet voor iedereen zo, maar in verhouding is er gewoon meer gekut op dancefeesten dan op rockfeesten. Ik heb nog nooit ruzie gehad op een rock festival of in een rock kroeg. Als ik ruzie had was het in een denstent waar ik min of meer beland was...
Zit je dan in de Bijlmer, Arma?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Soms heb ik de neiging om gewoon in het wilde weg om me heen te gaan schieten.![]()
coke, speed whateverquote:Op maandag 16 juli 2007 12:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Van XTC krijg je toch een liefdesgevoel?Ik denk dat het eerder coke is wat aggressie oproept.
Laatst met Joene bij dat Hazes herdenkings feest liep ik gewoon langs iemand en kieperde ik een heul biertje over iemand zijn harses en daarna gaf ik hem meteen een nieuwe. Niks an de hand
Later op de avond kreeg ik een plens bier terug en een biertjequote:Op maandag 16 juli 2007 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
coke, speed whatever.
Zo hoort het toch ook? Ongelukje, kan gebeuren zeg.....
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Later op de avond kreeg ik een plens bier terug en een biertje
Gaan we weerrrrrrrr....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:45[/url] schreef motorbloempje het volgende:
de airco stinkt
[..]
zit ik in die lucht
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gaan we weerrrrrrrr....
[url=http://wiki.fok.nl/images/5/5e/Kkk.jpg][img=450xnull]http://wiki.fok.nl/images/5/5e/Kkk.jpg[/img]![]()
zondag kom ik met Martijn ff buurtenquote:
en? al hoofdpijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:47 schreef n00cL30n het volgende:
Jups... Maar het was wel een inkoppertje.
Neuh... hard hoofd hè? Jij wel al dan?quote:
Ik overdrijf het ook wel een beetje hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Paxlie het volgende:
over het drugsverhaal hierboven. Vooral de mensen met speed worden heel erg agressief
Laten dit nu vooral de mensen op hardcore feesten zijn, hoe harder de muziek hoe hoger het aantal speed-mensjes
Op dance valley heb je die dus zo goed als niet rondlopen trouwens
nu je het zegtquote:Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh... hard hoofd hè? Jij wel al dan?
dat van Sensation Black is gewoon echt vooroordeel bevestigendquote:Op maandag 16 juli 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf het ook wel een beetje hoor.
Alleen valt het gewoon op, het is elke keer weer raak.
Er waren dan ook 50 arrestaties bij DV en 300 bij Black, dus dat klopt verder wel ja.
met 2 pleisters vastplakken onder de balletjes krijg je het altijd mee naar binnenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:56 schreef Armageddon het volgende:
Dus je mag niet eens twee kabouterpost meenemen naar zo'n feest tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Dat is hetzelfde als naar Hazes gaan en dan water gaan staan drinken.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef GI het volgende:
Het is toch eigenlijk erg apart dat je ballen moet scheren en er vervolgens wat op moet gaan plakken om iets binnen te smokkelen.
Kan het dan echt niet zonder ?
Tuurlijk wel, ik doe het zelf ook al tijden niet meerquote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef GI het volgende:
Het is toch eigenlijk erg apart dat je ballen moet scheren en er vervolgens wat op moet gaan plakken om iets binnen te smokkelen.
Kan het dan echt niet zonder ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |