Da's mijn naambordje.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*voelt*
Heb je hem (je naam dus) tóch naar "Zwaantje" veranderd?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef MUUS het volgende:
Da's mijn naambordje.
Kan je m'n naam lezen, Sjon?
Op de dag dat ik ullie hier om een nieuwe naam vroeg, werd ik door een kindje Petra genoemd. Zomaar op straat : "Hoi Petra!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je hem (je naam dus) tóch naar "Zwaantje" veranderd?
Ik ken ze van vroeger, *denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef Jarno het volgende:
Wat doet enter in dit topic.
Nee, ik dan!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef Jarno het volgende:
Wat doet enter in dit topic.
Ik hoor hier ook niet. Snap dat dan, kutnewbie.quote:
waar wel dan? -edit- ik moet lief zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 16:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook niet. Snap dat dan, kutnewbie.
In dat andere bejaardenhoekje. Komt vast wel weer een keer ter sprake in FB binnenkort.quote:
Hoiquote:Op zondag 15 juli 2007 16:14 schreef enter het volgende:
Ik ken ze van vroeger, *denk ik.
Maar ik ga jullie niet meer lastig vallen, rare oldbies![]()
Ik vind Berserker meer het type om op schoot te kruipen. Speknek is volgens mij meer van het bij hem op schoot trekkenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef MUUS het volgende:
Net stond ik boven de pan met soep me te bedenken dat ik gaten in mijn geheugen heb.
Ik herinner me dat ik GI op een meet ongeveer tig keer een knuffel heb gegeven omdat hij daar steeds om vroeg, maar ik herinner me ook dat ik FOK!kers op mijn schoot heb gehad. Het was speknek of Berserker, maar welke van de twee?
Heb ik iets om van na te genieten, ben ik het vergeten..
Het was echt geen FOK! meeting door A. georganiseerd?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Idd, grafhoeren die weerjosti's. Plan je met 25 man een verjaardag in het Vondelpark omdat het zo fucking mooi zou worden.. Het regent hier alsof het de laatste keer ooit is man.
Jij als keukenprinses kan toch wel zelf pizza maken?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb besloten dat ik zin in pizza heb. En mijn wederhelft moet bellen.
Het is dan ook een questie van niet willenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij als keukenprinses kan toch wel zelf pizza maken?
Onder het soep eten bedacht ik me dat het inderdaad Berserker was. Met speknek was er een verhaal over bikini's, maar wat?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind Berserker meer het type om op schoot te kruipen. Speknek is volgens mij meer van het bij hem op schoot trekken.
Het recept? Kant en klaar pak van Koopmans, had ik nog gehamsterd van sinterklaas.
Hmm. Daar staat me even niks meer van bij.....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Onder het soep eten bedacht ik me dat het inderdaad Berserker was. Met speknek was er een verhaal over bikini's, maar wat?.
Ik moet m'n vriezer weer eens schoonmaken, dus ik ben die aan het 'leegeten' zogezegd. Levert wel een interessant menu op, zo door de dag heen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:11 schreef MUUS het volgende:
Klam in huis en dan hete soep eten.
Klotsende oksels, mên.
Oeh, klinkt goed, Gorgel.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik moet m'n vriezer weer eens schoonmaken, dus ik ben die aan het 'leegeten' zogezegd. Levert wel een interessant menu op, zo door de dag heen.
Van kaassoufle's naar rum-rozijnen roomijs, naar vlammetjes en bitterballen.
Ik heb nog 4 Vietnamese loempias in de aanbieding.
Twee dozen versjouwd en daarna BBQ met bier dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef n00cL30n het volgende:
Heuhj.... FF broer geholpen met zijn nieuwe huis.
LoLz....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Twee dozen versjouwd en daarna BBQ met bier dus.
Feli dudequote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz....
Bijna goed.
Bijna goed. In twee uur tijd zijn badkamer bewerkt met 9 zakken beton.
Nadat er was mee gedeeld dat mijn ouders opnieuw opa en oma zouden worden.
Daarna wel lekker buiten gegeten met wijn!
Thanx man!quote:
Oh. wc's poetsen. Dat moest ook nog ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed, Gorgel.
Ik sleep mezelf weer de trap op. Heumtrainer, douchen, benen epileren en nagels lakken.
Na het wasjes draaien, beha's op de hand wassen en wc's poetsen kun je dus wel stellen dat het een doldwaze dag in huize MUUS is.
(. )
Dus je hebt wel je beha's op de hand gewassen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh. wc's poetsen. Dat moest ook nog ja.
De homotrainer, epileren en nagels lakken sla ik even over, if you don't mind.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz....
Bijna goed.
Bijna goed. In twee uur tijd zijn badkamer bewerkt met 9 zakken beton.
Nadat er was mee gedeeld dat mijn ouders opnieuw opa en oma zouden worden.
Daarna wel lekker buiten gegeten met wijn!
Thanx!quote:
Goed te horen!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef TALIN het volgende:
und wieder zuhause!!
Edinburgh was schitterend!!
foto's volgen...
Hoe vroeg is vroeg trouwens?quote:
Uhmz... we gaan net de 7de week in.quote:
quote:
ik niet zoquote:
IDD... Kan het bijna wel uitschreeuwen...quote:
Lijkt er wel op he?quote:
Jups...quote:
Sorry.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe anders even net alsof het niet zondagavond is en wees even reuzegrappig opmerkzaam, MUUSsebipsje.
Thanks MUUS!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef MUUS het volgende:
Gefeliciteerd n00cL30n!
En dan zit er ook nog een huwelijk aan te komen.. Paps en mams krijgen dus enorm veel kleffe dingen voor hun kiezen.
.
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dus je hebt wel je beha's op de hand gewassen?
Jeemig man.. Ik dacht dat ik vroeg op mijn werk was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |