typoquote:Op zondag 15 juli 2007 15:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Toch maar goed dat je boxen het je vergeven hebben.
quote:
IK JUMP NIETTTTTTTTTquote:Op zondag 15 juli 2007 15:23 schreef _Arthur het volgende:
Je boxen zijn kapot gejumpt.
Niets meer aan doen!
Is dat het enige wat je eraan kan doen? Want mijn ouders zijn nu op vakantie dus ben 2 weken alleen thuisquote:Op zondag 15 juli 2007 15:24 schreef El_Rolando het volgende:
Koop fatsoenlijke boxen.
Ehm... er staat in het rood Typhoon en daaronder sound system in het zwart opquote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef devvertje het volgende:
Wat voor boxen waren het?
quote:
Hoe kijk je dat ?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:16 schreef The_Terminator het volgende:
Boxen kraken als ze zijn overbelast. Ga eerst maar eens kijken of je versterker niet naar de klote is.
Dat is een veelgemaakte fout!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Tsurany het volgende:
Koop gewoon goede boxen die meer watt aankunnen dan je reciever/versterker kan geven. Hier blaas ik gegarandeerd niks op omdat m'n boxen 200watt doen en m'n reciever max 80watt kan doorgeven (marantz SR4300). En ik hoor het in de tuin perfect zonder volume open te zetten
Buren horen het dan binnen ook goed
idd, speakers gaan sneller kaput door te weinig als teveel.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat is een veelgemaakte fout!
Als je boxen meer vermogen vragen dan de versterker kan leveren, dan gaat de versterker clippen. M.a.w, je versterker stuur gelijkstroom naar de spoelen van je speakers.
Je kan beter twee 60 tot 80 Watt speakers en een 2 x 80 Watt versterker hebben.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:24 schreef MrDrako het volgende:
[..]
idd, speakers gaan sneller kaput door te weinig als teveel.
Clippen is idd fataal voor speakers. Maar gelukkig zijn de meeste moderne versterkers hier wel op beveiligd.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat is een veelgemaakte fout!
Als je boxen meer vermogen vragen dan de versterker kan leveren, dan gaat de versterker clippen. M.a.w, je versterker stuur gelijkstroom naar de spoelen van je speakers.
Je kan beter twee 60 tot 80 Watt speakers en een 2 x 80 Watt versterker hebben.
Je bent zeker op je boxen gejumpt he!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ze doen het weer![]()
Uit het niets
Perfect![]()
Volgens mij heeft TS gewoon van die computer speakers met ingebouwde versterker, tenminste, daar ken ik Typhoon van.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Andere speakers aansluiten natuurlijk en kijken of ook die gaan ruisen.
Mensen die muziek hard aanzetten zodat de hele buurt kan meegenietenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Kikker_kermit het volgende:
Een vriend en ik gingen gister lekker chillen in de tuin, en daarom hadden we zeg maar het raam opengedaan en dan de muziek heel hard gezet zeg maar, zodat we buiten muziek hadden.. En nu start ik net mn computer op, zijn mn boxen helemaal naar de kloteZit er zo'n rare ruis doorheen
![]()
Klacht: Boxen die het begeven als je ze iets te hard zet![]()
En jumpen
Ps. Ik heb niet zoveel verstand van boxen enz dus het zal waarschijnlijk wel mijn eigen stommiteit zijn geweest om ze zo hard te zettenMaar toch is het niet leuk
![]()
Niet iedereen woont in een buurtquote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die muziek hard aanzetten zodat de hele buurt kan meegenieten
PAUPER!
Lees het topic is you FOOLquote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die muziek hard aanzetten zodat de hele buurt kan meegenieten
PAUPER!
Iddquote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een buurtHij kan ook in een vrijstaand huis wonen bijvoorbeeld.
uuuh... NEEquote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Schijtgeit het volgende:
of een boederij. met varkens enzo
Wat is een vrijwel alleenstaand huis?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Lees het topic is you FOOL
ik zei toch dat niemand er last van heeft omdat ik een vrijwel alleenstaand huis heb
vastgespelde vlinder in je avatar?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:16 schreef McKillem het volgende:
pwnt!
Gelukkig ben ik een kikkerKERMITquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Nee ik ben een geit en ik plet graag kikkers
Wacht ik paint het wel ffquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat is een vrijwel alleenstaand huis?
Heeft je huis een LAT-relatie oid![]()
Ik wachtquote:
Van je Fobo :quote:
Wat een lollerpaintquote:
Ik heb een boot enz ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan gebroeders Ko ook wel waarderen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |