12 kilomter verderop was het niet veel anders...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Remzz het volgende:
Almelo meld weer eens 30 graden... vanacht behoorlijk beroerd geslapen met 30 graden in de kamer
Ik hoop dat het hier ook nog een keer los gaat
in het westen is het een graadje of 20quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef tralalala het volgende:
Wat een hitte zeg, ik had beter vandaag aan het water kunnen liggen ipv gisteren.![]()
quote:A second trough is expected to move into southwestern France around noon local time.
The approach of the system should cause upward motion steepening the lapse rates on top of the moist air thereby creating a poorly-capped 1000 J/kg MLCAPE over W-France, Belgium and later the Netherlands. Widespread renewed storm initiation is expected over western France during the afternoon and later over the western Benelux as well.
Given that deep-layer shear on the order of 30 m/s is expected, the storms will likely include supercells with a threat of large hail in addition to severe straight-line gusts.
As the low-level wind field strengthens over the Benelux during the evening hours a few tornadoes may form as well
Coolquote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef kepler het volgende:
hmm, ze voorspellen supercells voor vanavond:
[..]
Vanavond supercellen en tornado's, right... ik moet het nog zien. Altijd grote praat vooraf en dan uiteindelijk een onweersbuitje van een half uur waarna het over isquote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Idd. De kans er zeker. Kaartjes van de vorige pagina:quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Laten we het hopenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Trouwens prachtig gebied in midden-Frankrijk, dat gaat nog wat moois opleveren later vandaag!
laten we het hopen. Voorlopig houden we hem in de gatenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Trouwens prachtig gebied in midden-Frankrijk, dat gaat nog wat moois opleveren later vandaag!
Ik vind hem iets te westelijk, ik denk dat op deze manier niet heel Nederland geraakt wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Hi_flyer het volgende:
hier schijnt de zon intussen en het begint steeds benauwder te worden...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef Mindlight het volgende:
In ruim 1,5 uur toch alweer 6 graden warmer, het wordt alweer klef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |