Ja joh, zo breng je mensen nog op ideen hequote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Misanthropist het volgende:
onder een boom staan is geen probleem, een paar meter van de boom af is veel linker
...en als je nou rechts een paar meter van de boom gaat staan...?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Misanthropist het volgende:
onder een boom staan is geen probleem, een paar meter van de boom af is veel linker
Waarom heb jij een avatar van een man in een groot duivenpak die op een mechanische stier aan het rondslingeren is?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef Frumzel het volgende:
[..]
...en als je nou rechts een paar meter van de boom gaat staan...?
Ik dacht dat jij een mokkel was.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef S1nn3rz het volgende:
en waarom posten hier alleen kerels trouwens. ik krijg nooit lekkere vrouwlijke reaguurders in mijn topcis![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:58 schreef Skic. het volgende:
Klopt. Dan kun je beter op een open veld gaan staan, met de armen naar de hemel gericht!
Das een koei,quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Waarom heb jij een avatar van een man in een groot duivenpak die op een mechanische stier aan het rondslingeren is?
(geniale avatar)
OT: Das best dom inderdaad. Maargoed, als ze geraakt worden hebben ze het wel verdiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |