Mensen die "deze topic" zeggen!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:00 schreef Mainport het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk? Ik heb nog nooit zoiets gehoord, misschien begeef je je in de verkeerde kringen.
Je hebt op zich wel gelijk, zo gaat het nu eenmaal. Maar het is wel treurig dat de taal altijd maar aangepast wordt aan de domste gebruikers.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:09 schreef Xessive het volgende:
Mensen die denken dat een taal die constant in beweging is, in regels is te vangen...![]()
Dat vind ik dan weer een erg domme uitspraak.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt op zich wel gelijk, zo gaat het nu eenmaal. Maar het is wel treurig dat de taal altijd maar aangepast wordt aan de domste gebruikers.
Want? Hij klopt niet of zo?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een erg domme uitspraak.
Ik had meer nuance en inzicht verwacht van een bijna-Neerlandicus.quote:
Geef 's een voorbeeld van een genuanceerd en inzichtelijk standpunt dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had meer nuance en inzicht verwacht van een bijna-Neerlandicus.
Je lacht wel maar je bent niet blij.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geef 's een voorbeeld van een genuanceerd en inzichtelijk standpunt dan.
Ik doelde heus niet alleen op taalfouten van allochtonen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je lacht wel maar je bent niet blij.
Dit is geen onderwerp over taaltrends, dit is een onderwerp over Finbashen.
Ik denk niet dat de lieden van de Taalunie zich voegen naar 'de dommen'. Ik zou haast zeggen 'déden ze dat maar'.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik doelde heus niet alleen op taalfouten van allochtonen.
Pardon? Lees de OP nog eens even.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Dit is geen onderwerp over taaltrends, dit is een onderwerp over Finbashen.
Typisch vrouwelijke denkfout: constateringen zijn geen waardeoordelen.quote:
O, wat zijn die vrouwen dom.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijke denkfout: constateringen zijn geen waardeoordelen.
Ach, je leert ermee levenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |