Dankje!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hallo
heel veel plezier in de Dominicaanse Republiek![]()
Haha, idd! Maar voor mijn gevoel ga ik morgen toch echt al naar DR!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb het even voor je verbeterd!
Veel plezierquote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooooo
Ik ga morgen naar de Dominicaanse Republiek!!!!
Dus ik ben vanaf vandaag aan het stuiteren!!!!
Ik vlieg vanaf Brussel, dus morgen richting Brussel en dan vliegen we dinsdag om 7.05 uur 's ochtends, voor de opletters die zien dat ik pas de 17e op vakantie zou gaan!!)
Ikke niet.. of mag ik 5 maanden Zweden als vakantie tellenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dankje!!!!!
Gaat er iemand hier nog op vakantie??
[..]
Haha, idd! Maar voor mijn gevoel ga ik morgen toch echt al naar DR!!
JEEEEEEEJJJJJ![]()
![]()
erasmus is beetje vakantie hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Ikke niet.. of mag ik 5 maanden Zweden als vakantie tellen
op de FP alweer mensen zeiken over doping..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en de etappe, en de bolletjestrui en het geel![]()
![]()
Rabo-renners gebruiken geen dopingquote:Op zondag 15 juli 2007 19:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op de FP alweer mensen zeiken over doping..![]()
juistquote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:![]()
Rasmussen
![]()
![]()
Geweldig hoe hij de etappe [afbeelding] wint en daarbij zowel de gele als de bolletjestrui bemachtigd
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:http://frontpage.fok.nl/video/16534
in de zon!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En was dat in de zon of in de schaduw Kuno?
Ik vind de 31 die we hier nu hebben al te warm
dat scheelt natuurlijk al veel. Geen idee trouwens hoeveel het hier was in de zon. Wil ik waarschijnlijk ook niet eens wetenquote:
uhm.. dat is niet waar... dat is gewoon heeeeeeetquote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Voor ETA morgenvroeg!
Wij hadden vandaag tropisch weer in Berlijn!![]()
[afbeelding]
nou dan is het heel heeeeeeet...! jij je zin!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. dat is niet waar... dat is gewoon heeeeeeet
het moest eigenlijk dat is niet warm, maar heel heeeeeet zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan is het heel heeeeeeet...! jij je zin!![]()
ik dacht al...!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het moest eigenlijk dat is niet warm, maar heel heeeeeet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |