Kan ook in de oven las ik net, maarja dan moet je weer een ovenschaal gebruiken en dat is extra afwasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ah shit, het moet natuurlijk de magnetron in.
Daar ben ik regelmatig geweest toen in nog in Roermond woonde, altijd erg lekker. Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:13 schreef Koningin het volgende:
Ik ga nog maar eens wat koffie halen.
Vanavond uit eten
Hier: www.roerpotje.nl mag dat hier?
Mooi!!! De eerste en de laatste keer dat ik een kant-en klaarmaaltijd heb gegetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Stereotomy,wil je verkering met me![]()
Hier het bewijs dat we goed bij elkaar passen:
[afbeelding]
Ik ben nog wel een maagd op kant-en klaarmaaltijden, is vanavond voor het eerst dat ik het ga proberen![]()
Ik las 'rotboer'.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
De rotiboer was dicht, dus nu was het een gegrild kippie en een stuk watermeloen.
Nou, dat was ie natuurlijk ook, aangezien ie dicht wasquote:
Zou ze dat wijntje er toch bij genomen hebben? [insert]spannend muziekje á laquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Minilotje, doe es vertellen hoe je ontbijt beviel?
Kuch... Ja, tsja. Er zaten wel mensen buiten, maar wij dus niet. Lekker binnen olijfjes gegeten en wijn gedronken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Terrasje? Waar woon jij dan?![]()
Ontopic: cracker met pindakaas![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:23 schreef Vivi het volgende:
Ik wil bij Bluezz en Golfer wonen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ah fuck, nou heb ik mijn keyboard ondergekwijld.
Uiteraard, ik ben hem nu al aan het wennen aan gepureerde kikkerbillen en kwartels.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je het kleine beebje dan maar meeneemt
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben hem nu al aan het wennen aan gepureerde kikkerbillen en kwartels.
en meteen die ENORRRRRMEEE foto's eruit halenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef Gripper het volgende:
Kan iemand de TT veranderen? met dit weer zit BBQ-en er vast niet in....
Jaaaah??quote:
Dan moet je dat wel delen hierquote:Op zondag 22 juli 2007 12:50 schreef phileine het volgende:
ik heb onlangs een asociaal lekker recept voor aardappelgratin ontdekt. Zó lekker dat er eigenlijk alleen nog maar een salade bij hoeft en dat het dan een heerlijke maaltijd is. Dus die staat nu in de oven
Bedankt,quote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef phileine het volgende:
Nou het is eigenlijk heel simpel, je moet er vooral de tijd voor nemen. Kilo aardappels schillen en in dunne schijfjes raspen. Even goed rondroeren in een grote kom met water (zodat dat wittige spul eraf gaat), uitlekken en drogen. Ovenschaal insmeren met boter en daarna inwrijven met een geplet teentje knoflook. In pan beetje boter, kwart liter room aan de kook brengen, knoflookteentje fijnsnijden en erbij gooien, aardappelschijfjes erbij (en eventueel wat dungesneden uiringen), zout peper en dan een minuutje of 8 zachtjes laten sudderen. Daarna de hele zooi in de overschaal, geraspte emmentaler erop, nog wat zout en peper eroverheen en dan 1,5 uur in de over (150 graden). Je kunt de laatste 5 minuten de oven even op de grill zetten om een lekker kaaskorstje te krijgen. Het kost dus tijd, maar het is echt enorm de moeite waard.
-edit- voor salade is het lekkerste een beetje donkergroene salade. Heb hier eikenbladsla met rucola, wat tomaatjes, een paar gebakken champignons, olijfolie en balsamico.
(denk trouwens niet dat het door de goedkeuring van weightwatchers heenkomt, maar lekker is het wel)
Zeg SHE ben jij trouwens betoeterd, voor je vent iets anders gaan koken dan voor jezelf? Waarom eet hij niet gewoon wat de pot schaft? Ga je straks zeker voor je kinderen óók nog iets anders koken. Niet aan beginnen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |