Als je 1-4 wint van Twente en 1-5 van PSV dan is dat mijns inziens genoeg reden om daarover niet te zeuren. Het boeit me totaal niet in welk systeem Ajax speelt, zolang we in mei maar naar die schaal staan te zwaaien.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef methodmich het volgende:
Gaat de achterban dat nu ineens wel accepteren denk je? Want er zijn nog altijd mensen die vinden dat Ajax altijd 4-3-3 zou moeten spelen.
Klopt, maar de achterban is tevredener met prijzen in een 4-4-2-variant dan geen prijzen in 4-3-3. Want als je 4-3-3 wilt spelen, moet het wel doen met een tien en doorschuivende centrale verdediger, anders wordt je middenveld overlopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef methodmich het volgende:
Gaat de achterban dat nu ineens wel accepteren denk je? Want er zijn nog altijd mensen die vinden dat Ajax altijd 4-3-3 zou moeten spelen.
Moet ''naar'' niet ''met'' zijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als je 1-4 wint van Twente en 1-5 van PSV dan is dat mijns inziens genoeg reden om daarover niet te zeuren. Het boeit me totaal niet in welk systeem Ajax speelt, zolang we in mei maar naar die schaal staan te zwaaien.
Van de jongens die ik ken (en dat is een groot aantal) weet ik dat de meeste gasten weinig problemen met een 4-4-2 opstelling hebben. Net als ik. Met deze selectie is 4-4-2 de beste optie.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hij bedoelt de supporters, op het Leidseplein.quote:
Zeg maar Johan Cruijff.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef M0NTANA het volgende:
Vaak zijn het de media die Ajax 4-3-3 opdringen, plus wat verdwaalde romantici.
Maar natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij bedoelt de supporters, op het Leidseplein.
En die hebben we dus niet. Lijkt me dus duidelijk dat 4-4-2 nu gewoon de beste optie is.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax moet gewoon 433 blijven spelen. Maar dan moeten er wel buitenspelers gehaald worden die daar ook daadwerkelijk kunnen spelen.
Daarom moeten we ze ook kopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En die hebben we dus niet. Lijkt me dus duidelijk dat 4-4-2 nu gewoon de beste optie is.
Wie wil jij kopen voor beide posities?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Daarom moeten we ze ook kopen.
Tevens hebben we ook maar 1 spits. Ik stel voor dat we maar 4-5-1 gaan spelen.
sorry, ik bedoel 4-1-2-2-1 natuurlijk
Ik zou het niet weten. In Nederland zie ik zo 123 niemand en daarbuiten volg ik het niet zo. Hopelijk is de scouting met Arroyo en Van Der Zee een stuk verbeterd zodat we geen types rosales meer krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie wil jij kopen voor beide posities?
idd. ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef BB-boy het volgende:
Als ze nou gewoon witte sterren maken en die erop borduren.
Die sterren zijn wel vet, maar ik heb ook liever witte.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef BB-boy het volgende:
Als ze nou gewoon witte sterren maken en die erop borduren.
Want jij vindt dat er geen goede buitenspelers zijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax moet gewoon 433 blijven spelen. Maar dan moeten er wel buitenspelers gehaald worden die daar ook daadwerkelijk kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |