Wie dan op van der meyde na?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef M0NTANA het volgende:
Xabi Prieto is absoluut Ajax-onwaardig, lekker laten zitten in Spanje, waar zelfs de subtop niet in hem geinteresseerd is. Zegt allemaal genoeg, Ajax moet zich snel richten op een andere rechtsbuiten!

Je mag wel zo reageren, maar over elke boerenlul die toevallig een bal toevallig raakt staat er wel een filmpje. Natuurlijk is dit geen graadmeter van wat Xabier Prieto kan, maar wel een goede indicatie dat hij niet een speler is die mensen makkelijk passeert vanaf de flanken, goede assists heeft en zelf ook nog regelmatig scoort. En dat is het type speler wat we zoeken voor op rechts.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is precies wat het is. Dat jij Prieto's niveau afmeet aan het aantal filmpjes dat er van hem op YouTube staan, zegt wat dat betreft toch genoeg?

Ja, of het zegt dat niemand de moeite heeft genomen een filmpje over hem samen te stellenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag wel zo reageren, maar over elke boerenlul die toevallig een bal toevallig raakt staat er wel een filmpje. Natuurlijk is dit geen graadmeter van wat Xabier Prieto kan, maar wel een goede indicatie dat hij niet een speler is die mensen makkelijk passeert vanaf de flanken, goede assists heeft en zelf ook nog regelmatig scoort. En dat is het type speler wat we zoeken voor op rechts.
Als je blijkbaar al niet uitblinkt bij Real Sociedad, wat heb je dan bij Ajax te zoeken?

* In maart 2005 zette Tijjani Babangida een punt achter zijn loopbaan als gevolg van diverse blessures.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ikeda!![]()
voetballen T. Babangida en Finidi nog?![]()

Als Alves 10-12 miljoen kost, prima. Maar niet voor 20. En dan nog. liever een jongere speler die je later voor meer geld door kunt verkopen.quote:

En dan heb je een nog grotere zak geld en dan? Zoals heatwave al zei de grotere spelers koop je toch niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als Alves 10-12 miljoen kost, prima. Maar niet voor 20. En dan nog. liever een jongere speler die je later voor meer geld door kunt verkopen.

20 miljoen is te belachelijk natuurlijk, hadden we hem maar eerder moeten halen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan heb je een nog grotere zak geld en dan? Zoals heatwave al zei de grotere spelers koop je toch niet!
Laat Alves maar mooi hier heen komen voor 20 miljoen en hier 3 seizoenen voetballen met KJH!

Babangidaquote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef Apfel. het volgende:
babangida:
2005-2006: Ittihad Khémisset (Marokko
finidi tot 04 bij mallorca

Ik zou het er graag voor geven. Ik denk dat hij de voetballende capaciteiten van Sneijder wel kan evenaren. Alleen missen we dan Sneijder z'n schot. (Ik ga er dan maar even van uit dat hij als opvolger van Sneijder wordt gekocht wanneer die vertrekt).quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef koningdavid het volgende:
Aissati is voor een miljoentje of 8 wel degelijk haalbaar denk ik.

Nee dat denk ik niet, dat hoop ik! Je weet nooit of een speler gaat slagen bij zijn team of niet maar een speler ala Alves kan een team enorm goed laten voetballen!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef twi het volgende:
Jij denkt dat Alves bij Ajax ook gelijk maar zo fantastisch voetbalt en scoort als bij Heerenveen, maar dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend. En Suarez gaat na 3 jaar Ajax, mits hij niet flopt, gewoon minstens zijn aankoopbedrag opleveren hoor. Die jongen kan zich nog prima ontwikkelen. Is het geen 17 miljoen, dan misschien 10 of 12.
Daarbij is het gewoon een heel slecht plan voor een voetbalclub die leeft van de transferopbrengsten om een speler te kopen voor een bedrag wat je er nooit meer voor terugkrijgt.

Geloof ik geen moer van, PSV zet gewoon een enorme prijs op zijn kop..quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef koningdavid het volgende:

Aissati mag van mij serieus komen, maar 8 miljoen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef koningdavid het volgende:

Tsja, maar hoe geloofwaardig is een prijs hoger dan 8 miljoen, wanneer je een Mexicaan voor de basis wilt halen voor iets meer dan de helft daarvan waar Aissati vermoedelijk op de bank zal belanden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geloof ik geen moer van, PSV zet gewoon een enorme prijs op zijn kop..
Al zal ie dan wel een arbitragezaak beginnen.. zucht.

Voor goedkoper krijg je hem simpelweg gewoon niet. Bovendien moeten we Aissati alleen kopen als Sneijder verkocht is. Met het huidige transferbudget en nog die minimaal 20 miljoen voor Sneijder kunnen we die 8 miljoen voor Aissati best opbrengen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aissati mag van mij serieus komen, maar 8 miljoen?. Het is niet zo nadat wij flink hebben ontvangen voor Babel en De Mul nu ook alles veel duurder moeten kopen.

Bron?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor goedkoper krijg je hem simpelweg gewoon niet.

Deze man.quote:

Niet, maar daar heeft PSV geen boodschap aan ben ik bang..quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar hoe geloofwaardig is een prijs hoger dan 8 miljoen, wanneer je een Mexicaan voor de basis wilt halen voor iets meer dan de helft daarvan waar Aissati vermoedelijk op de bank zal belanden.

Wel wanneer je weet dat z'n contract nog niet is verlengd.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen, maar daar heeft PSV geen boodschap aan ben ik bang..

Tja, ik heb het idee dat clubs gewoon enorme prijzen op spelers gaan zetten waar Ajax meer dan geinteresseerd in is. Na de uitspraken van V Geel dat grote clubs de beste spelers van Ajax niet meer voor een appel en een ei kunnen halen, en dus hoofdprijzen moeten betalen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wel wanneer je weet dat z'n contract nog niet is verlengd.

Alves is haalbaar en zeker meer een verbetering dan een Suarez zou kunnen worden. Verder heb je gelijk qua eindstation en salaris maar als je hem een jaar houdt en het ver schopt in de CL waarin de nodige geldstromen richting amsterdam gaan vloeien wordt er enorm veel gecompenseerd, en dit is niet zomaar uit de lucht gegrepen maar mijn inziens toch wel reeel ervanuitgaande dat KJH, Sneijder, Davids, Stam en Gabri flink aan spelen toe komen!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef twi het volgende:
Ja, als ik Europees goed wil presteren koop ik ook liever een Alves met daarachter nog een Motta en een Boulahrouz, maar met een begroting van 70 miljoen is dat gewoon niet haalbaar. Je moet Alves z'n salaris ook nog eens betalen, en er dus rekening mee houden wat ik al zeg: een club als Ajax is niet zijn gedroomde eindstation, hij wil naar de absolute top en de tijd begint voor hem al te dringen.
Vertel eens waarom hij niet past? Ajax heeft liever iemand als Huntelaar die het erg moeilijk vind zich te beheersen en veel doelpunten te maken?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Alves past niet bij Ajax en is tevens te duur.

Alves is feitelijk misschien haalbaar. Het geld is inmmers binnen via transfers. Maar met wat ik al aangegeven heb, is het gewoon onverantwoord.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alves is haalbaar en zeker meer een verbetering dan een Suarez zou kunnen worden. Verder heb je gelijk qua eindstation en salaris maar als je hem een jaar houdt en het ver schopt in de CL waarin de nodige geldstromen richting amsterdam gaan vloeien wordt er enorm veel gecompenseerd, en dit is niet zomaar uit de lucht gegrepen maar mijn inziens toch wel reeel ervanuitgaande dat KJH, Sneijder, Davids, Stam en Gabri flink aan spelen toe komen!

Misschien een idee om dat gare 4-3-3 weg te gooien en met Alves en Huntelaar in de spits te gaan spelen met beide een vrije rol!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Omdat het spel op hem aangepast zal moeten worden en hij een vrije rol zal moeten krijgen wat niet zal gebeuren. Daarnaast is er maar plaats voor 1 spits in het 433 systeem en ga je Alves niet op de bank zetten. Daarnaast is het geen goed idee om zowat je hele transferbudget aan 1 speler uit te geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |