Mijn mening is dat het niet nodig is om die vogeltjes dood te maken, maar volgens de 'expert' zelf is het normaal dat vogelhouders dat doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:57 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wat is je klacht?
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef gewoon_doen het volgende:
buurman van mij fokt
Waarom bemoei je je daar mee?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef gewoon_doen het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het niet nodig is om die vogeltjes dood te maken, maar volgens de 'expert' zelf is het normaal dat vogelhouders dat doen.
Oude kampbeulen in Auschwitz maakten ook vogeltjes dood?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:00 schreef dreugkleut het volgende:
Vogelhouders zijn zowiezo meestal al labiele 50+ plussers met een zeer laag IQ. Die dat maar uit wanhoop als Hobbie zijn gaan doen. Maar in wezen zijn ze niks beter dan een oud SS kampbeul in Auswitch.
Nee , maar in wezen doet zo'n vogelgek hetzelfde. Hij houd vogeltjes in van die kleine kut kooitjes, maakt de gene die niet meer kunnen werken af, of die niet voldoet aan zijn "raciale "kenmerken.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:01 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Oude kampbeulen in Auschwitz maakten ook vogeltjes dood?
ga je moeder pestenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:00 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je daar mee?
Vraag of jij al die vogeltjes mag hebben en dan voed je ze zelf op...
Natuurlijke selectie.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef gewoon_doen het volgende:
buurman van mij fokt en houdt dus vogeltjes. Iedere keer als er weer een aantal eitjes uitkomen gooit hij er een aantal tegen de grond kapot. Hij zegt dat het normaal is dat vogelhouders dat doen, want met sommige vogeltjes kan je niks mee doen. Vanochtend weer, lig in bed en hoor weer een aantal schedeltjes en snaveltjes kapot barsten.
Is dit echt 'normaal' dat vogelhouders dit doen?
Jij eet wél bevruchte kippeneieren? Ieuw.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef tonks het volgende:
Iedereen die hier jankt heeft vanmorgen een gekookt eitje gegeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |