of telkens zorgen dat je aan het begin van het spel met 1 granaat 5 mannetjes te pakken hebt, dan heb jij 0 deaths, disconnect je en heb jeen 5.0 k/dquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zou ik dezelfde tijd dat ik nu gespeeld heb een K/D van 3.0 moeten halen![]()
Nee dat gaat niet echt lukken
Heb ikquote:
Kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Me too.
Je had ook Boonen?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Inkoppertje voor Frankie net bij de Tour:
M'n hond! Wat doe je!
Whehehequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Inkoppertje voor Frankie net bij de Tour:
M'n hond! Wat doe je!
aldus onze johanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oftewel de overwinning gaat naar een goeie daler
Uiteraard moet hij ook goed kunnen klimmen.
Laatste 2 km maken het verschil,.. let op mijn woorden!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als Brochard nog mee zou doen, zou hij de etappe winnen. Oftewel de overwinning gaat naar een goeie daler
Uiteraard moet hij ook goed kunnen klimmen.
Hopelijk kan ik vandaag eerder weg om nog een mooi stuk van de klim op tv te zien
Ik doe binnenkort een echte aanvraag en dan zal ik ook weer een update geven. Ik geloof dat we nu op een euro of 115 zitten. Dus nog een goeie 100 euro en we hebben weer een kwartaaltje binnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef Keltie het volgende:
Hoe zitten we met de serverbetaling?
En hoe zit het met die fucking kaarten!?!
Net mailtje gehad, was helaas uitverkocht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef Keltie het volgende:
Hoe zitten we met de serverbetaling?
En hoe zit het met die fucking kaarten!?!
Mits Rasmussen in het geel blijft.quote:
Precies dezelfde hond die wij ook hebben. Zielig om te zien, gelukkig mankeren ze beiden niks.quote:
cheak die wiel danquote:
M'n hond cola, wat doe je !quote:
Wat kan die wielrenner er aan doen? Je ziet hem nog zijn best doen om die hond niet te raken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |