ik heb lekker 336quote:Op maandag 16 juli 2007 22:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
WAT EEN CHEATER H4X:
Best Round Score: 333![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[afbeelding]
Baus die cheat zelfs zo erg dat PB geen screens kan maken
Dual Core Optimizer. Problemen zullen vast op je X2 PC zijn? Ik had precies hetzelfde. Overal perfect en op de BoF server om de halve minuut er uitquote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef Veerie het volgende:
nu heb ik nogsteeds geen oplossing voor dat Pb gezeik
(sickert)
Tja, ik heb ze alle drie. Heb Kasjetsjkin omgeruild voor Vino, aangezien hij zich zal moeten opofferen voor Vino en daardoor zelf te kort zal komen tijdens de beslissing.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef jpjedi het volgende:
Vino is hersteld, de bookmakers tippen Valverde, terwijl Valverde zelf juist Moreau tipt. Wat een heerlijke Tour
Gejatte tekst![]()
Ladies and gentlemen, we've got him.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef FJD het volgende:
You were punished for a teamkill![]()
![]()
![]()
Echt hou me vast, ik rol van m'n stoel
Ik zie Kasjetsjkin er niet af gaan en minstens bij Vino blijven. Kasj is op het moment in bloedvorm.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik heb ze alle drie. Heb Kasjetsjkin omgeruild voor Vino, aangezien hij zich zal moeten opofferen voor Vino en daardoor zelf te kort zal komen tijdens de beslissing.
Overigens zou ik mijn geld op Valverde zetten. Ik verwacht wel aanvallen, maar tijdens de afdaling komen ze samen en dan is Valverde het sterkste in de sprint. Al kan Moreau wel goed dalen.
Heb er wel zin in jammer dat ik de rit niet kan zien
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef FJD het volgende:
You were punished for a teamkill![]()
![]()
![]()
Echt hou me vast, ik rol van m'n stoel
tipje van de sluier: hij vocht meequote:
Ik verwacht eerder dat Mayo inzakt dan Moreau.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zie Kasjetsjkin er niet af gaan en minstens bij Vino blijven. Kasj is op het moment in bloedvorm.
Zelf zit ik met Moreau en Mayo. Mayo zou wederom een gok zijn en Moreau kan instorten al rijdt hij al maanden super.
Tis weer verdomd moelijk en ik heb weer een lijst van 15 waar ik er 9 uit moet kiezen.![]()
De ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
tipje van de sluier: hij vocht mee
Jammer dat je hem toen niet kon pakkenquote:
De bovenstaande video's vind ik wel waard om naar te kijken, de rest boeit mij nietquote:Op maandag 16 juli 2007 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor degene die de E3 niet helemaal gevold hebben heb ik hieronder een lijst gemaakt met in mijn ogen de tofste video's voor aankomende Xbox 360 games!:
E3 2007 Dag 1:
Mass Effect HD Video 1
Halo Wars HD
Halo 3 HD Video 1
Halo 3 HD Video 2
Project Gotham Racing 4 HD Video 1
Mass Effect HD Video 2
Lost Odyssey HD
Project Gotham Racing 4 HD Video 2
Resident Evil 5 HD
Unreal Tournament 3 HD
Burnout Paradise HD Video 1
Assassin's Creed HD Video 1
The Bourne Conspiracy HD
Call of Duty 4 HD Video 1
Call of Duty 4 HD Video 2
Call of Duty 4 HD Video 3
Ace Combat 6 HD Video 1
E3 2007 Dag 2:
Quake Wars HD Video 1
Army of Two HD Video 2
Quake Wars HD Video 2
Soul Calibur IV HD
Call of Duty 4 HD Video 4
Army of Two HD Video 3
Burnout Paradise HD Video 2
E3 2007 Dag 3:
Burnout Paradise HD Video 3
Assassin's Creed Jade Raymond Interview HD
Assassin's Creed HD Video 2
Army of Two HD Video 4
Assassin's Creed HD Video 3
Fracture HD
Assassin's Creed HD Video 4
Brothers in Arms: Hell's Highway HD Video 1
Frontlines: Fuel of War HD Video 2
Brothers in Arms: Hell's Highway HD Video 2
Brothers in Arms: Hell's Highway HD Video 3
Ace Combat 6 HD Video 2
Echte mannen lopen over het slagveldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:52 schreef Viro het volgende:
@ PB probleem op BoF server : doe eens stop server, daarna start server (harde reset vanuit bf2cc dus). Dan gooit ie de pb cache leeg en hoppa weg pb problemen![]()
@ rest : ik zit niet zonder stroom, ik ben recruit bij [WLs] clan. Ik ben bezig om in hun Conquest War team te komen. Dus geen io warsmeer voor mij maar full conquest wars
[..]
De bovenstaande video's vind ik wel waard om naar te kijken, de rest boeit mij niet![]()
Nee die nade spammen en bunnyhoppen alleen maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Echte mannen lopen over het slagveld![]()
En bikkels drinken sterkere drankquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:09 schreef FJD het volgende:
Echte mannen drinken bier!
dat zijn ook niet de echte mannen hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee die nade spammen en bunnyhoppen alleen maar![]()
Echte mannen zijn niet bang om als AT het op te nemen tegen een Heliquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat zijn ook niet de echte mannen he
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef PUNI het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet bang om met een mes het op te nemen tegen een Heli
{edit}quote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Dual Core Optimizer. Problemen zullen vast op je X2 PC zijn? Ik had precies hetzelfde. Overal perfect en op de BoF server om de halve minuut er uit
Ik heb ook een geniaal teamquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo Team voor vandaag is klaar, fingers crossed!
Echt lastig zeg...Gaat Astana knallen zoals Biver zegt? Dan gaan de klassementsrijders ook knallen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo Team voor vandaag is klaar, fingers crossed!
ECHTE MANNEN HEBBEN BAKKERBAARDEN!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet bang om als AT het op te nemen tegen een Heli
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:08 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
ECHTE MANNEN HEBBEN BAKKERBAARDEN!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb ook een geniaal teamVooral Bas de Bever gaat hoge ogen gooien
Doe je vanavond ook mee met BF2 Frankie?
Ik draai hem dualboot en kan bf2-en wat ik wil.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
BF2? Vista he..... en ik ga vanavond Xbox 360'en.
hoeveel uur bf2 heb jij uberhaupt gespeeltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker wel 10 uur!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoeveel uur bf2 heb jij uberhaupt gespeelt
Vistaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vino: Check!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef jpjedi het volgende:
Vino is hersteld, de bookmakers tippen Valverde, terwijl Valverde zelf juist Moreau tipt. Wat een heerlijke Tour
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Tis een product van Microsoft, Microsoft is van Bill Gates en Bill heeft altijd gelijk. Daarom!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
VistaWaarom koop je zo'n inferieur product
Ow wacht, je hebt ook al een Xbox natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
VistaWaarom koop je zo'n inferieur product
Ow wacht, je hebt ook al een Xbox natuurlijk
De vorige keer had je toch Dual Boot geinstalleerdDaar was je wel een hele avond mee bezig maar toch
[..]
Vino: Check!
Valverde: Check!
Moreau: Check!
[..]
OW MY FUCKING GOD!!! BEL DE KRANTEN, BRENG HET ANP OP DE HOOGTE!! ECHT ONGELOFELIJK NIEUWS DIT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je lijkt zo wel een Baus kloon
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Varen in m'n haar, mijter op m'n kop en gaaaaaan!quote:
Vet man! een k/d van boven de 1.0quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Varen in m'n haar, mijter op m'n kop en gaaaaaan!
Dan zou ik dezelfde tijd dat ik nu gespeeld heb een K/D van 3.0 moeten halenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:36 schreef staticdata het volgende:
Vet man! een k/d van boven de 1.0![]()
![]()
op naar de 2.0
hehehe volgens mij is die op vakantie en heeft een all-tour team net als Ijs.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Raffie, waarom heb je in hemelsnaam Tom Boonen in je Tourteam voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |