Mogguh
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef FJD het volgende:Kunnen er ondertussen al PB screens gemaakt worden op de server?
Of deze persoon had net een UAV boven z'n hoofd hangen of hij heeft iets anders. Hij ligt eerst in een hoekje normaal te schieten, vervolgens kom ik om het hoekje en staat hij in eens klaar met een mes
![]()
![]()
Eerst een granaatje gooien, en dan pas het hoekje om
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:[..]
Medics my boy, medics.
[..]
UAV my boy UAV.
Je bent gewoon geowned
![]()
Net even 1 rondje gedaan, was wel weer leuk, maar ben maar weinig BoF-ers tegen gekomen. Was wel weer leuk als je afentoe iemand tegen komt, toch een paar BoF-ers voor de kloten geschoten (jammer dat ze terug schoten)
BoF-ers my boy, Bof-ers
quote:
![]()
Dat kan ik toch niet geloven. Dat zou Baussie noooooooit doen.
![]()
. Baus was toevallig zeker een sniper and very well hidden
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:[..]
Jullie hadden een hele goeie sniper in het team een RUS, die deed het wel leuk
![]()
Baussie onder een andere naam
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:02 schreef jpjedi het volgende:[..]
Tis weer verdomd moelijk en ik heb weer een lijst van 15 waar ik er 9 uit moet kiezen.
Ik ken een tourspel waar je 15 renners in je team mag hebben
maar daar mag je weer niet wisselenquote:
Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:[..]
Ik verwacht eerder dat Mayo inzakt dan Moreau.
Ik heb zitten twijfelen tussen Kasjetsjkin en Contador.
Ik denk toch dat ik Kasjetsjkin er in ga gooien en wel omdat Vino in de aanval zal gaan en de ploeggenoten van Vino dus niks hoeven te doen en Contador zal dan dus wel aan de bak moeten
![]()
.
Of toch die gekke Mayo eruit gooien.
Lastig, lastig...
Tour blijf dit jaar lastig. Heb het wielrennen wat minder gevolgt als anders dus loop toch al achter de feiten aan. Maar als je ziet dat zelfs wielrenners uit niet ProTour ploegen er nu ook al invliegen, dan is niets meer zeker.
Kies je voor een favo, welke favo dan? Elke dag wel een andere favo in beeld. Maar als je niet oppast is het een unknown van unknown ploeg die ervandoor gaat.
Ofwel steeds minder contstantes, steeds meer variabelen.
quote:
Bier en Whiskey
en wat tietenquote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:39 schreef jpjedi het volgende:[..]
hehehe volgens mij is die op vakantie en heeft een all-tour team net als Ijs.
Dat wordt ook een beetje mijn verhaal vanaf aankomend weekend.
quote:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
quote:
Twee emmertjes
quote:
![]()
LET OP: Nog een keertje: Menchov is een man voor de Pierenieren en NIET de Alpen.
Hij rijd altijd goed in de PIERENIEREN, daarom rijdt hij de Vuelta ook beter dan de tour
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:En wel jammer dat Menchov niet kan bij blijven, met Rasmussen zul je de tour gewoon nooit winnen
![]()
Als hij 10 minuten pakt in de bergen, dan wil ik er nog wel in geloven. Een verlies van 5 minuten per tijdrit
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:32 schreef jpjedi het volgende:[
afbeelding]
[quote]
Op dinsdag 17 juli 2007 18:13 schreef Mr_Baus het volgende:[..]
Morgenochtend in de kleedkamer vast en zeker steevast weer het zelfde liedje
"godskolere! Wat zie jij er weer lekker fris en wakker uit zeg"
euh wuh buh.. slecht geslapen, goed gedronken. ZUCHT
Zo ben denk ik nu wel ff bij en nu eerst mijn team maar eens aanpassen voor de wat vlakkere etappe van vandaag. Ik denk dat we nu wel eens wat vluchters kunnen verwachten. Te weinig sterke sprinters over voor een echte controle wedstrijd. McE foetsie, Hushovd ziek zwak en misselijk, blijft alleen Boonen over. Als Rabo slim is laten ze een paar onbelangrijke renners wegspringen
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal