Nee Slayer : Reign in Bloodquote:Op zondag 15 juli 2007 10:34 schreef veldmuis het volgende:
Bedoel je niet Schlagers in plaats van Slayer?
Gothic.quote:
quote:
Gehaald bij de slayer?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:39 schreef Hopsieflopsie het volgende:
Ik ga vandaag ook BBQ'en, met kilo's vlees!![]()
quote:
Beroep medewerker belastingdienstquote:Op zondag 15 juli 2007 10:32 schreef postmortum het volgende:
Een vriendin wilde gaan bbq-en , maar ze hadden alleen salades, sauzen op basis van Yoghurt en van die hippie-muziek.![]()
Gelukkig geef ik vandaag ook een BBQ met de volgende ingredienten:
-Slayer en Finntroll
- Rood Vlees
- En Rode Sauzen
Dit is een BBQ geen hippiefeest![]()
jij bent geen echte bbq-erquote:
Van die vrouwen met lekker vlotte kapsels!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:
vriendinnen die hippiemuziek luisteren![]()
Salades en yoghurt op de BBQ? Lijkt me onhandig (en smerig). Hadden ze misschien tofu-producten (of gewoon een echte schoenzool) voor op de BBQ?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:32 schreef postmortum het volgende:
Een vriendin wilde gaan bbq-en , maar ze hadden alleen salades, sauzen op basis van Yoghurt en van die hippie-muziek.![]()
BBQ bedoel je?quote:
"vlotte" kapselsquote:Op zondag 15 juli 2007 10:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Van die vrouwen met lekker vlotte kapsels!
Komt niet eens in de buurt van gothic. Slayer is pure trashmetal met werelds beste drummer: dave lombardo. Daar kunnen al die talentloze platenverneukers en motherfokkerroepers nog wat van leren, muziekbarbaar. Of nee, liever niet.quote:
behalve die drummer stelt het ook niet veel voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van gothic. Slayer is pure trashmetal met werelds beste drummer: dave lombardo. Daar kunnen al die talentloze platenverneukers en motherfokkerroepers nog wat van leren, muziekbarbaar. Of nee, liever niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |