quote:
OMGOMG Goatse, hotlinken mag niet.quote:
Die laatste ?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:45 schreef narvik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf gemaaktquote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef Fredo55 het volgende:
[img=578xnull]http://www.nu.nl/mmbase/images/1165385[/img]
[img=578xnull]http://www.nu.nl/mmbase/images/1165388[/img]
![]()
Hier kan ik weinig van maken...quote:
Dat rode is de broek van die vent wiens gezicht niet in beeld is, ga je dan nog maar een keer afvragen wat ze daar in d'r hand heeftquote:
Rekbare broek heeft ie dan.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dat rode is de broek van die vent wiens gezicht niet in beeld is, ga je dan nog maar een keer afvragen wat ze daar in d'r hand heeft![]()
Nu je 't zegt!quote:
Toch klopt die foto niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dat rode is de broek van die vent wiens gezicht niet in beeld is, ga je dan nog maar een keer afvragen wat ze daar in d'r hand heeft![]()
ze probeert een rol mentos te jatten.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
en toen was tie al wegquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
en toen was tie al weg:{Had hem niet zelf geupload en ook niet bewaard|:(
*edit:gevonden en geupload*
Dat is de tas die dat meisje om haar schouder heeft, je ziet de schouderband van die tas gewoon.quote:
Die schouderband is een deel van dr jas?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:29 schreef Cinch het volgende:
[..]
Dat is de tas die dat meisje om haar schouder heeft, je ziet de schouderband van die tas gewoon.
iig beter dan eerst,..quote:
Die heb ik al eens vaker gezien,zou het belgen zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
In eerste instantie lijkt het niet zo bijzonder, maar als je goed kijkt...
nee,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef TheIceWarrior het volgende:
bedoel je nou dat ze de stoep aan het schrobben zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
nee,haha LOL geniaal!! dat viel me dus echt niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik betwijfel eerlijk gezegd dat het busje tussen 2 paaltjes door past....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:56 schreef DSS24 het volgende:
Volgens mij kunnen ze net met dat busje door die paaltjes daaronder.
Wat weer inhoudt dat die paaltjes niet helpen![]()
die is echt geniaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
In eerste instantie lijkt het niet zo bijzonder, maar als je goed kijkt...
dat filmpje, WTFquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zie http://nl.youtube.com/watch?v=PR9Se9eEMzQ
Nee, het is al een redelijk oude soepquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:36 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik betwijfel eerlijk gezegd dat het busje tussen 2 paaltjes door past....
Maar het is zeker een onwijs lompe actie![]()
derde beenquote:
WTF?quote:
I knowquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef cerror het volgende:
[..]
WTF?
Die uil is geript van mij!(op 4chan gepleurt en in een topic hier)
[afbeelding]
ik tel er 5quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:59 schreef Silaz het volgende:
omg, zie ik het nou goed of heeft dat 'beentje' ook nog is 6 tenen![]()
So do I.quote:
Nuttige bijdrage.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef TheIceWarrior het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krab doodt man:
[afbeelding]
zie verder: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/11758/Krab_doodt_man.html
Ook goedemorgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:24 schreef TheIceWarrior het volgende:
en tot slot deze:
[afbeelding]
Zo ik ga weer aant werk![]()
En de WTF factor is....???quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef Dwan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die 'Diana World' foto anders aardig WTF.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
By JUAN CARLOS LLORCA, Associated Press Writer
GUATEMALA CITY, Guatemala - A 330-foot-deep sinkhole killed at least two teenagers as it swallowed about a dozen homes early Friday and forced the evacuation of nearly 1,000 people in a crowded Guatemala City neighborhood. Officials blamed the sinkhole on recent rains and an underground sewage flow from a ruptured main.
The pit emitted foul odors, loud noises and tremors, shaking the surrounding ground. A rush of water could be heard from its depths, and authorities feared it could widen or others could open up.
Rescue operations were on hold until a firefighter, suspended from a cable, could take video and photos above the hole and officials could use the documentation to decide how to proceed.
The dead were identified as Irma and David Soyos, emergency spokesman Juan Carlos Bolanos said. Their bodies were found near the sinkhole, floating in a river of sewage.
Their father, Domingo, was still missing, according to disaster coordinator Hugo Hernandez.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whahah deze foto!quote:
De Eurostarquote:
hee ben jij niet die djquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De Eurostarthe only way to travel, zo relaxt
![]()
toffe foto wel
Dat is in Veenendaal, heb ik gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[afbeelding]
Daar gaat je auto als je net een nieuwe gekocht had
Mmm, een rollade, die kan zo op de bbq.quote:
quote:
Dit is gefotoshopt hoop ik...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:57 schreef Zweefvliegje het volgende:
Het is maar goed dat ik net gegeten heb.. pffff wat een foto's allemaal!
[afbeelding]
Duhquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:13 schreef het_is_terecht het volgende:
[..]
Dit is gefotoshopt hoop ik...![]()
Daarom is het ook "WTF"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:29 schreef goedlokje het volgende:
[..]
gatver, je ziet ze hele zaakje hangen![]()
Waaarommmmmquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef Slarioux het volgende:
Niet 1 foto, maar een hele rij. Ieks!
http://englishrussia.com/?p=1258
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef Slarioux het volgende:
Niet 1 foto, maar een hele rij. Ieks!
http://englishrussia.com/?p=1258
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |