anders zet je mijn link er ff in...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:05 schreef Eltonno het volgende:
[afbeelding]
http://www.leenks.com/gallery494-34.htm
't Lijkt wel een groot uitgevallen aquasaurus.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Over enge beestjes gesproken
[afbeelding]
En een groot konijn
[afbeelding]
eng beest in ieder gevalquote:Op zondag 15 juli 2007 23:48 schreef Lllaura het volgende:
[..]
't Lijkt wel een groot uitgevallen aquasaurus.![]()
Zoiets moeten ze bij de NS eens proberenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef Steve-O het volgende:
Hier wat pics die ik nog vond op mijn pc
[afbeelding]
heej, da's groningenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef EggsTC het volgende:
Kleine bijdrage, ik hoop dat ik de layout niet fuck.
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef Veletta het volgende:
-knip want mag niet-
Rotten.com plaatjes zijn verboden in dit topic, toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef Veletta het volgende:
Edit : quote van edit, links weggehaald, nu mijn bovenganger nog.
Stimmt, maar ben wel beetje uitgekeken op de reuzekonijnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Rotten.com plaatjes zijn verboden in dit topic, toch?
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:47 schreef Veletta het volgende:
Stimmt, maar ben wel beetje uitgekeken op de reuzekonijnen.
Je moet er toch een WTF??!!! gevoel bij hebben, nou, voilà!
Rotten.com kennende is dat geen kip, daarnaast zou ik je post snel editten voordat je een ban aan je broek hebt hangen, tis maar een tipquote:Op maandag 16 juli 2007 18:50 schreef Veletta het volgende:
Waarom ziet niemand dat die gast kip eet, wat enkel in een babyfiguurtje is gesneden![]()
Je hebt wel humor iig.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:50 schreef Veletta het volgende:
Waarom ziet niemand dat die gast kip eet, wat enkel in een babyfiguurtje is gesneden![]()
Doe ik heul niet!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Rotten.com kennende is dat geen kip, daarnaast zou ik je post snel editten voordat je een ban aan je broek hebt hangen, tis maar een tip [afbeelding]. Straks gaat brechtje nog ondeugend op yvonne der account inloggen.
Het is een zequote:Op maandag 16 juli 2007 18:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Doe ik heul niet!
Van mij mag die gast unbanned blijven hoar.
Oh ok, ik zal ze eruit halen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:54 schreef Veletta het volgende:
@Brechtje,
De linkjes blijven staan in je quote, ik wil niet gebanned worden![]()
Ja, en voor slowchat ookquote:Op maandag 16 juli 2007 18:57 schreef Veletta het volgende:
Mwhehe![]()
Kun je serieus gebanned worden voor zulke foto's?![]()
Hahahahahahahahahahaneeikbenlesbischhahahahahahahaquote:Op maandag 16 juli 2007 18:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en voor slowchat ook![]()
![]()
![]()
L: D:D :d:
![]()
![]()
![]()
neuken?
-----------------done.
Wij neuken dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:00 schreef Veletta het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaneeikbenlesbischhahahahahahaha
Blijf eens ontopicquote:Op maandag 16 juli 2007 19:00 schreef Veletta het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaneeikbenlesbischhahahahahahaha
OI!!!! Yatta is niet WTF, Yatta is gewoon geniaal!..quote:
Ja maar de Nazi's hebben het originele symbool omgedraaid en dan krijg je zo'n swastika dat je in die foto ziet. Tja...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:23 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Het is inderdaad een oud symbool, maar in combinatie met een rode en witte achtergrond krijgt het toch wel een dubieuze bijsmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |