Kijk daar houden we van Swift And Clear answer...thanx....en Verdomme nog an toe...volgens mij doet de Febo dat gewoon om ons te jennen...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:57 schreef Zora01 het volgende:
[..]
tasia en jaap gaan discodansen, verder natuurlijk geen enkele sanctie geweest
nee en ja Jaap en Natasiaquote:Op zondag 15 juli 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
Jah goeie morgen kinders....zijn er nog sancties gevallen gister of alleen dat achterlijke uitje...en is de stemming daar nog uit gekomen...(ps voor je zegt je kan ook de cossen lezen...das net zoveel moeite als antwoord geven...heb hoofdpijn dus een snelle inllichting zou fijn zijn dank u.)
Ik hoop voor Amanda dat het daar niet gaat onweren want straks slaat de onweer nog in die potjes nagellak... nou dan is het echt oorlog!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De nagellakjes staan hoog en droog. De vijl staat rechtop in de schaal met appels in de keuken .......
[afbeelding]
Ik hoor het alleen nog maar een beetje voorzichtig donderen hier. Helaas nog geen noodweer voor Amanda haar nagelspulletjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
Hoe laat zou het in Eemnes gaat hozen..........ik zit te denken, das dan leuk voor die nagellakjes en vijltjes etc en kan dellie door de modder naar haar spullen gaan zoeken.....
Een paar bewoners hebben het er een keer smoezend over gehad dat er als gevolg van de "fusie" tussen Tien en RTL wat mensen van achter zouden verdwijnen. En als de koers radicaal anders moet, dan is het gebruikelijk om de topman te wippen.quote:
Ik denk meer in de richting van Milton, die heeft volgens mij flink wat in de melk te brokkelen bij Ome Sjon.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dan nog iets. Natasia roept al enkele weken dat ze totaal ontschendbaar is....waarom....wie neukt ze bij talpa.. is de de Moniqa Lewinski van John de mol ofzo...die Klingon mot opflikkeren..
Over de 'gevolgen van de fusie' en 'wat mensen moeten verdwijnen' heeft ondermeer Japio gesproken. Vannacht was hij heel expliciet dat juist Stijn een van de mensen is die zal blijven. De contactpersoon van Japio, Stephan (Stefan ?) is al wel gesneuveld. Hij was twee dagen geleden voor het laatst.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Een paar bewoners hebben het er een keer smoezend over gehad dat er als gevolg van de "fusie" tussen Tien en RTL wat mensen van achter zouden verdwijnen. En als de koers radicaal anders moet, dan is het gebruikelijk om de topman te wippen.
Overigens is er weinig te merken van een koerswijzigingm, behalve dan dat nu er ongeveer twee uur per dag een streamlock is.
waar en wanneer gaan ze disco dansen?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:57 schreef Zora01 het volgende:
[..]
tasia en jaap gaan discodansen, verder natuurlijk geen enkele sanctie geweest
bij OOM John..??? wie is milton..of bedoel je mitchquote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk meer in de richting van Milton, die heeft volgens mij flink wat in de melk te brokkelen bij Ome Sjon.
Dit klopt. Stijn (hij is DGK_REDACTIE) is op vakantie en maandag/dinsdag weer terug. Vroeger zat ook Frans op het account DGK_REDACTIE, hij is al maanden geleden vertrokken.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef schatje het volgende:
Profiel van DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 16 dagen, 19 uur geleden.
Aantal posts: 760 (gemiddeld 4 per dag)
Niet dat er naar ons werd geluisterd, maar ik vond het wel een beetje gerustellend al ie toch meelurkte.
Aha!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Over de 'gevolgen van de fusie' en 'wat mensen moeten verdwijnen' heeft ondermeer Japio gesproken. Vannacht was hij heel expliciet dat juist Stijn een van de mensen is die zal blijven. De contactpersoon van Japio, Stephan (Stefan ?) is al wel gesneuveld. Hij was twee dagen geleden voor het laatst.
Thanks, sowieso voor je nuttige bijdragenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit klopt. Stijn (hij is DGK_REDACTIE) is op vakantie en maandag/dinsdag weer terug. Vroeger zat ook Frans op het account DGK_REDACTIE, hij is al maanden geleden vertrokken.
Ik denk dat je nu meer naar een profiel moet zoeken welke alleen maar meeleest en nooit post.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:04 schreef schatje het volgende:
Profiel van DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 16 dagen, 19 uur geleden.
Aantal posts: 760 (gemiddeld 4 per dag)
Niet dat er naar ons werd geluisterd, maar ik vond het wel een beetje gerustellend al ie toch meelurkte.
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha!
Nou, Lieve zal blij zijn dat mevrouw Pannekoek geen alleenheerseres wordt.![]()
Milton Felter, de ex van Natasja, betrokken bij de Endstratapes. Lees en huiver.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
bij OOM John..??? wie is milton..of bedoel je mitch
De functie van Pannekoek zal niet veranderen. Ze werkt immers niet bij Talpa. Haar baas is het productie bedijf 'Talpa Producties'. Dat bedrijf is onafhankelijk en heeft het contract om DGK te produceren. Omdat ze van oorspong afkomstig is van Endemol zal RTL haar ook zeker willen behouden. RTL 'koopt' alles wat ze kunnen krijgen bij Endemol.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha!
Nou, Lieve zal blij zijn dat mevrouw Pannekoek geen alleenheerseres wordt.![]()
Kan je niet gewoon lezen zonder geregistreerd te zijn dan. volgens mij welquote:Op zondag 15 juli 2007 12:15 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu meer naar een profiel moet zoeken welke alleen maar meeleest en nooit post.
(Hoewel er daar wel veel van zullen zijn)
Hij is toch ontslagen? Dat is ook vertrokken, maar met een net iets andere nuance? Lijkt me ioverigens een zwaar compliment om door Flens ontslagen te worden! Dan ben je wel wat! Dan wil ze je weg hebben. En ... dan ben je niet nix!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit klopt. Stijn (hij is DGK_REDACTIE) is op vakantie en maandag/dinsdag weer terug. Vroeger zat ook Frans op het account DGK_REDACTIE, hij is al maanden geleden vertrokken.
Weet je, Frans leek wel sympathiek met de bewoners. Vandaar mijn al even sympathieke nuance .....quote:Op zondag 15 juli 2007 12:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij is toch ontslagen? Dat is ook vertrokken, maar met een net iets andere nuance? Lijkt me ioverigens een zwaar compliment om door Flens ontslagen te worden! Dan ben je wel wat! Dan wil ze je weg hebben. En ... dan ben je niet nix!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |